Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ach ja, iedereen heeft recht op een hobbiequote:Op maandag 4 oktober 2010 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb net een uur lopen duwen, trekken, hijsen aan een boomstam
Nu staat ie in de tuin
Ik werd wel raar aangekeken
Ik wil er meerquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach ja, iedereen heeft recht op een hobbie
Neuken, pompen, batsen en handvaardigheid voor gevorderdenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Welk vak geeft GF of: geef je GF?\
je beantwoordt je eigen vragen... gf geeft naailesquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil er meerMaar t was toch wel erg veel werk
Dus ik twijfel.
dadelijk nog A's broek verder naaien(zaten gaten in, be ik dicht aan het maken met bloemetjesstof, alleen ben ik niet zo goed in naaien, wil t nog een keer echt goed leren.)
Welke vakken zijn er nog meer? Ik heb wel interesse in de theorie erachterquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuken, pompen, batsen en handvaardigheid voor gevorderden
Dat noemde hij nou net níetquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
je beantwoordt je eigen vragen... gf geeft naailes
Gewoon raar terug kijkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb net een uur lopen duwen, trekken, hijsen aan een boomstam
Nu staat ie in de tuin
Ik werd wel raar aangekeken
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus ik twijfel.
dadelijk nog A's broek verder naaien(zaten gaten in, be ik dicht aan het maken met bloemetjesstof, alleen ben ik niet zo goed in naaien, wil t nog een keer echt goed leren.)
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
je beantwoordt je eigen vragen... gf geeft naailes
ik geef je welquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus ik twijfel.
beffen en vingeren niet vergetenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuken, pompen, batsen en handvaardigheid voor gevorderden
Ze vroegen nog of ze m in de kofferbak moesten gooien om te helpenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon raar terug kijken![]()
Woah al bijna 3 uurnog maar een uur en een kwartier niks doen en dan kan ik naar huis om daar verder te gaan met niks doen
Jij hebt wel iets met naalden ja?quote:
SPOILER: evt nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt dat niet onder handvaardigheid?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
beffen en vingeren niet vergeten
[ Bericht 0% gewijzigd door JaniesBrownie op 04-10-2010 14:59:45 ]compact en kleverig.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met naalden ja?
[ afbeelding ]
beffen nietquote:[..]
Valt dat niet onder handvaardigheid?
Ik haat het als er iets tegen mijn knie knaltquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze vroegen nog of ze m in de kofferbak moesten gooien om te helpenVond het wel lief, maar dat durf ik dan weer niet. Heb wel dankjewel gezegd.
En ik heb mn knie gestoten, ik had die boomstam rechtop gezet en toen viel ie tegen mn knie aan. Wat dus behoorlijk pijnlijk is.
(Ik had overigens een stukje teruggelezen,dus ik wist waart over ging)
Ja of schreeuwenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik haat het als er iets tegen mijn knie knaltIk heb dus super vaak dat de punt van de tafel zo heerlijk via de zijkant onder mn knieschijf knalt enzo
Janken is dan best een optie
![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik haat het als er iets tegen mijn knie knaltIk heb dus super vaak dat de punt van de tafel zo heerlijk via de zijkant onder mn knieschijf knalt enzo
![]()
Dan ben je groter dan ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Ja of tafel hoogte verschil..quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan ben je groter dan ikIk heb altijd blauwe plekken op mn bovenbenen
Maar herkenbaar, heb altijd wel ergens een blauwe plek oid.
NEE! Wie vergeet dat nouquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
beffen en vingeren niet vergeten
Ik doe dan altijd van: *spring*spring*spring* lelijk woord, lelijk woord, lelijk woord!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg gewoon au...quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd van: *spring*spring*spring* lelijk woord, lelijk woord, lelijk woord!
Dat ook jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik doe dan altijd van: *spring*spring*spring* lelijk woord, lelijk woord, lelijk woord!
dat is ook een optie, maar dat dekt de lading bij mij nooitquote:
Nja, of iemand met talent, die heeft die lessen natuurlijk heul niet nodigquote:
Het is echt zoooooooooo herkenbaar ditquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef Fha het volgende:
Dat ook jaMaar meestal schieten wel tranen in mn ogen haha
En zo groot ben ik helemaal niet.. ik heb alleen maar twee lage tafeltjes (en falende motorische vaardigheden)
ow... bij mij wel... maar ik ben ook gewoon niet grof in de mond...quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is ook een optie, maar dat dekt de lading bij mij nooit
ik zeg ook letterlijk 'lelijk woord' hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
ow... bij mij wel... maar ik ben ook gewoon niet grof in de mond...
Ja, nou, dat dus.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
laatste keer stapte ik het kruipluik in (vreemde gewaarwording overigens als je naar binnen stapt en de hele wereld gaat opeens omhoog)
toen zei ik niets. net niet.![]()
voornamelijk omdat de kinderen er bij waren
Wat goed van jouquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
laatste keer stapte ik het kruipluik in (vreemde gewaarwording overigens als je naar binnen stapt en de hele wereld gaat opeens omhoog)
toen zei ik niets. net niet.![]()
voornamelijk omdat de kinderen er bij waren
Fles...quote:
zelfs dat springen sla ik over en ga direct door voor de meest lelijke woorden die er in me opkomenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
Nja, of iemand met talent, die heeft die lessen natuurlijk heul niet nodig
ja, maar niet waar de kinderen bij zijn hequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:29 schreef Giertje het volgende:
zelfs dat springen sla ik over en ga direct door voor de meest lelijke woorden die er in me opkomen
dan krijg je te horen "quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar niet waar de kinderen bij zijn he
nee dat doe ik ook niet dan is het verdomd hard op mijn tanden bijten en een enigzins geforceerde glimlach op te zettenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar niet waar de kinderen bij zijn he
oh, nee, mijne zegt het dan heel vrolijk naquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
dan krijg je te horen "ooohh, dat mag je niet zeggen"
en dat kan je ook echt hebben op dat moment
hahahaha, ook dat is heel herkenbaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:33 schreef Giertje het volgende:
nee dat doe ik ook niet dan is het verdomd hard op mijn tanden bijten en een enigzins geforceerde glimlach op te zetten
ik had dat een keer thuis stoote mijn middelste teentje echt hard aan de zijkant van de deurquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahahaha, ook dat is heel herkenbaar
Regel dat maar via PM dan want ik hoef ze echt niet te zienquote:
vloeken... niet eigenlijk...quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zeg ook letterlijk 'lelijk woord' hoor![]()
ik vloek best veel, maar zo weinig mogelijk waar mini-meneer bij is
AUW!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik maak meestal geen geluid. Maar dan moet ik t wel verbijten.
Tijdje geleden viel ik met de step vand e kindjes. Mannetje dat bij ons was: Kom, dan lopen we door! Kom dan lopen we door! Kom nou!!! Wanneer lopen we door?
Dat kon ik niet zo goed hebben. Mn knie lag helemaal open en het bloed liep langs mn been af, broek verpest en PIJN!...
WE LOPEN DOOR ALS IK HET GEVOEL HEB DAT IK KAN STAAN
omdat ik me steeds beter kan beheersen maar het soms niet helemaal gaatquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
vloeken... niet eigenlijk...
waarom niet als de mini-meneer erbij is? en wel als hij er niet is? ik nie snap nie...
jahquote:
ah, groeiende vorm van zelfbeheersing, das goed ST!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat ik me steeds beter kan beheersen maar het soms niet helemaal gaat
Oei, klinkt niet bestquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jah
Ik was ook dom, ik ging met de step van een heuveltje af. Zo'n step met kleine wieltjes en ik had er totaal niet bij stilgestaan dat die niet tegen hobbeltjes kunnen... Daar dacht ik aan toen ik heel hard van die heuvel af ging, dus wilde ik afstappen als ik wat minder hard ging, maar ik was te snel, dus viel ik. Heb nu nog een lelijk litteken
Nah, dat moet je niet over jezelf zeggen, je bent niet onhandig, maar soms zijn er bepaalde handelingen waar je voor kiest die niet uitpakken zoals je denktquote:
hihi, maar toch dapperquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jah
Ik was ook dom, ik ging met de step van een heuveltje af. Zo'n step met kleine wieltjes en ik had er totaal niet bij stilgestaan dat die niet tegen hobbeltjes kunnen... Daar dacht ik aan toen ik heel hard van die heuvel af ging, dus wilde ik afstappen als ik wat minder hard ging, maar ik was te snel, dus viel ik. Heb nu nog een lelijk litteken
heyquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:55 schreef MaleDuck het volgende:
maar... tijd voor operatie stofwolk!
[ afbeelding ]
nee joh, dat ligt aan die step en de hobbelsquote:
duhu, natuurlijk stond jij daar mooiquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihi, maar toch dapper
zo stond ik gister ineens op een berg aarde, geen idee hoe ik er af moest, maar ik stond er wel mooi
(Thijs wist het wel trouwens, die gleed er gewoon af)
maar wel echt een enorme stofwolk zegquote:
ja, ik ben je toch echt voor vandaagquote:
eens zien of ik dat beter kanquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar wel echt een enorme stofwolk zeg
fijne avond duckquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ik ben je toch echt voor vandaag
fijne avond allemaal
DAMN!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens zien of ik dat beter kan![]()
bijna 16:00
![]()
tijd voor operatiestofwolk
[ afbeelding ]
eens zien of ik hier een nieuwe sig van ga makenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
DAMN!
Ja, jij hebt echt de grootste
Die past nog wel onder je huidigequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens zien of ik hier een nieuwe sig van ga maken![]()
nu echt wegik moet weer koken
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:16 schreef Fha het volgende:
Ik ga afsluiten en thuis verder met niks doen, fijne avond allemaal![]()
Fijne aaf!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:16 schreef Fha het volgende:
Niksdoezequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:16 schreef Fha het volgende:
Veel plezier met niks doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:16 schreef Fha het volgende:
Wat slecht!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:32 schreef Enfermera het volgende:
Wij gaan lekker wat halen bij de snackbar vanavond
Zullen de kids wel weer fijn vinden. Wat wordt het? Frietjes? Chinees? Pannenkoeken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens zien of ik hier een nieuwe sig van ga maken![]()
nu echt wegik moet weer koken
Helemaal niet. Enfermerel steunt de lokale kleine ondernemer, de aardappelindustrie, de snackproducenten, de boeren die de grondstoffen leveren, de overheid, etc. En dat allemaal door een lekkere maaltijd in huis te halen.quote:
ik ga macaroni makenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:32 schreef Enfermera het volgende:
Wij gaan lekker wat halen bij de snackbar vanavond
Ik zei dat alleen maar omdat ze dat laatst riep omdat LL en ik patatjes gingen eten...quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Helemaal niet. Enfermerel steunt de lokale kleine ondernemer, de aardappelindustrie, de snackproducenten, de boeren die de grondstoffen leveren, de overheid, etc. En dat allemaal door een lekkere maaltijd in huis te halen..
Goed hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker!quote:Met wat?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Lekkerquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
spinazi ala creme
aardappels
kipcordonbleu
* MPG reserveert een plek aan tafel in Huize Taartquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
spinazi ala creme
aardappels
kipcordonbleu
EmPeeGeequote:
Ikke welquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sow hallo.................slaapkop
mijn DS? staat niks leuk op op Mario na.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ikke wel
maar rond die tijd was ik al een tijdje op hoor
Beetje ontbijten, met jouw DS spelen, nieuwe kleren passen, denken aan opruimen, laptoppen....
Je hebt er 26 extra levens bijquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mijn DS? staat niks leuk op op Mario na.
Jaquote:nieuwe kleren?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.duckquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:55 schreef MaleDuck het volgende:
maar... tijd voor operatie stofwolk!
[ afbeelding ]wokquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens zien of ik dat beter kan![]()
bijna 16:00
![]()
tijd voor operatiestofwolk
[ afbeelding ]ik zit al aan de shoarmaquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:32 schreef Enfermera het volgende:
Wij gaan lekker wat halen bij de snackbar vanavond![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
zo laat pasquote:
marcquote:
iddquote:
kloptquote:
Nicequote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt![]()
en ook nog eigengemaakte knoflooksaus
fritessaus en daar knoflook doorheen persenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice
Hoe maak jij de knoflooksaus?
van mij mag er wel wat meer saus door zittenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef wel.o.k het volgende:
iedereen kan koken met wok
[ afbeelding ]
![]()
ik wou eerst kip eten maar dat heb ik toch maar niet gedaan
[ afbeelding ]
ik heb een worteltje, paprika, tomaten en champinons gesneden en een pakje honig macaroni saus in pan ge mietert. elleboogjes koken en daarna alles in 1 pan
[ afbeelding ]
het resultaat mag er zijn vindt ik![]()
Macaroni ala WOK
[ afbeelding ]
sta ik me uit te sloven in de keuken is het weer niet goedquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van mij mag er wel wat meer saus door zitten
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sta ik me uit te sloven in de keuken is het weer niet goed![]()
hier![]()
[ afbeelding ]
opeens begin ik wokkin te snappen
trevquote:
Nice.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fritessaus en daar knoflook doorheen persen
Avond Enfequote:Op maandag 4 oktober 2010 18:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice.
Ik maak meestal de light-variant die ook errug lekker is; yoghurt uit laten lekken en daar flink wat knoflook door, met wat peper & zoutErrrg lekker.
Trev
solquote:
klinkt ook lekkerquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice.
Ik maak meestal de light-variant die ook errug lekker is; yoghurt uit laten lekken en daar flink wat knoflook door, met wat peper & zoutErrrg lekker.
Trev
Lekkerquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, net even lekker gegeten(ben nu wel een beetje lui) en hoe is het daar?
Ist ookquote:
Gaat zo te horen weer de goed kant opquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker
Ja goed hoorVandaag weer lekker fysio gehad en heb eindelijk een beetje een idee waar al die blessures van mij vandaan komen.
[..]
Ist ookMaar je moet 'm wel goed uit laten lekken, anders heb je echt een hele dunne saus
En wat mag dag zijn?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zweedse KUTbular maken![]()
Pa en ma komen vanavond![]()
Ik denk dat ze de foto's en filmpjes van het feest willen zien
Joahquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat zo te horen weer de goed kant opmaar waar komen ze dan vandaan?
HOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIquote:
Ik schud een doos leeg in de pan en later de pan op mijn bord. Gehaktballetjes met vanalles erbij en erop en eraanquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat mag dag zijn?
Alvast veel plezier vanavond
Hey LLquote:
Aha, nu maar hopen dat het goed aanslaatquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JoahEindelijk.
Waarschijnlijk ontstaan ze gewoon omdat ik hypermobiel ben. Moet nog langs de orthopeed (woensdag), dus een officiële diagnose heb ik nu nog niet, maar dat is waarschijnlijk het geval. Dus doordat mn ruggewervels teveel bewegingsruimte hebben blokkeren ze op een gegeven moment, waardoor ik ga compenseren met mn schouder en arm en en daar dus blessures ontstaan
Als ik mn spieren in mn armen en rug kan verstevigen dan kan ik dat soort dingen voorkomen, dus mn fysio gaat al een behandelplan opstellen
HOOOOOOIIIIIIIII EIGENLIJK HEEL KUTquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIHOE IS HET MET JE?
Ferbquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schud een doos leeg in de pan en later de pan op mijn bord. Gehaktballetjes met vanalles erbij en erop en eraan
Ik vind die iglo diepvriesmaaltijden ook wel lekkerquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schud een doos leeg in de pan en later de pan op mijn bord. Gehaktballetjes met vanalles erbij en erop en eraan
Ohjee!quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
![]()
[..]
Aha, nu maar hopen dat het goed aanslaat
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HOOOOOOIIIIIIIII EIGENLIJK HEEL KUT
Maar nu ik zit gaat het wel oke hoor, ik mag weer aan de diclofenac
Gewoon lekker of lekker makkelijk?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die iglo diepvriesmaaltijden ook wel lekker
bijvbeeld:[ afbeelding ]
Nouquote:
beidequote:Op maandag 4 oktober 2010 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon lekker of lekker makkelijk?
Ik word altijd zo licht in mijn hoofdquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
NouIk heb sowieso al last van mn maag, met die klotedingen kan ik mn maagbeschermers verdubbelen
Ja?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beide![]()
[..]
Ik word altijd zo licht in mijn hoofdEn ik ga dan echt knockout snachts
![]()
Ik heb wat dat betreft een sterke maag, dus daar heb ik niet zo'n last van.
1) Negerenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:35 schreef TJDoornbos het volgende:
mensen LL wil mij een kind aanpraten.............wat moet ik ermee?
Tja.quote:
Misselijk.. Keiharde hoofdpijn en soms overgeven..quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee!Wat heb je?
Beterschap iig
[..]
[..]![]()
![]()
Lekker
Aanpraten? Voor een kind moet je toch echt iets anders activeren hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:35 schreef TJDoornbos het volgende:
dan wordt het de komende jaren optie 1!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
1) Negeren
2) Werk van maken
Kies zelf maar.
leg dat eens uitquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Aanpraten? Voor een kind moet je toch echt iets anders activeren hoor.
He bah. Das niet leuk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:37 schreef Ferb het volgende:
[..]
Tja.![]()
[..]
Misselijk.. Keiharde hoofdpijn en soms overgeven..
Maar 't is geen migraine
Jij hebt nog nooit in je onderbroek gekeken?quote:
Jij bent nu in je onderbroek aan het kijken, gezien het feit dat je al even niet reageert?quote:
Iets dergelijks dusquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die iglo diepvriesmaaltijden ook wel lekker
bijvbeeld:[ afbeelding ]
Nouja zegquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:35 schreef TJDoornbos het volgende:
prima te doen dusquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets dergelijks dus![]()
[ afbeelding ]
Hij vraagt zich nu vast af wat dat remspoor te maken heeft met kinderen krijgenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jij bent nu in je onderbroek aan het kijken, gezien het feit dat je al even niet reageert?
Idd. AL ziet die van jou er ook superquote:
laat ik altijd aan vrouwen overquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit in je onderbroek gekeken?
nee zit op het werk lieverdquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jij bent nu in je onderbroek aan het kijken, gezien het feit dat je al even niet reageert?
en ik ben juist zo liefquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja zegdat wil ik helemaal niet, bovendien ligt die keuze bij je zelf
Mijn advies: Doe maar niet, want dan worden ze net als jou![]()
Het is maar wat je lekker noemt, ik heb die kregen gehad toen ik last had van mijn schouder(maar voor zo ver ik weet geen last van bijwerkingenquote:
Hey Giertjequote:
Dat van jou zit in een kartonnen doos, die ik bedoel zit in een zak... Geen Appie Heijn in de buurt?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Idd. AL ziet die van jou er ook superuit. Maar die hebben ze hier in de winkel niet
Not really noquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat van jou zit in een kartonnen doos, die ik bedoel zit in een zak... Geen Appie Heijn in de buurt?
quote:
Ohja, dat zal het zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij vraagt zich nu vast af wat dat remspoor te maken heeft met kinderen krijgen.
Ik was ook helemaaal niet sarcastischquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar wat je lekker noemt, ik heb die kregen gehad toen ik last had van mijn schouder(maar voor zo ver ik weet geen last van bijwerkingen). Er liggen hier ook nog steeds een aantal maar laat ik daar maar vanaf blijven
[..]
Hey Giertje
Snap ik ook welquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was ook helemaaal niet sarcastisch
@GIERTJE HOOOOOOOOOOIIIIIiiiiiii
oeps de caps bleef hangen
DAT IS TOCH OOK HEEL DE BEDOELING FLAPDROLquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Snap ik ook welmaar als ik die hier lig ga slikken dan weet ik wel dat ik dan geen pijn meer voel
Maar ik denk niet met een overdosisquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DAT IS TOCH OOK HEEL DE BEDOELING FLAPDROL
en nu bleef mijn caps niet hangen![]()
Bek houwuhquote:
Who the fuck heeft het over een overdosisquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik denk niet met een overdosis
Ikkequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bek houwuh![]()
[..]
Who the fuck heeft het over een overdosis
Ga vis verkopen joh krijswijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Succes en tot ziens op je begravenisquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga vis verkopen joh krijswijfStomp op je smoel kan je krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan pas?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes en tot ziens op je begravenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan pas?dat was bij mij nog zeker de komende 60 jaar niet de bedoeling
ScheermesjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/kraskras emo.gif
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2010 20:20:41 ]
Tnx. Mag die massage even wachten dan tot ik de koffie op heb? Anders is die straks ook koud...quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat doet pijn![]()
[..]
Hey Dreamer![]()
* Trevland geeft Dreamer een koffie en een massage
Tuurlijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx. Mag die massage even wachten dan tot ik de koffie op heb? Anders is die straks ook koud...
Superquote:
That makes two of us. Al werk ik vanavond thuisquote:
Dan heb je wel koffie en een massage nodigquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
That makes two of us. Al werk ik vanavond thuis
Niet alleen nodig, ook verdiend. Vind ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heb je wel koffie en een massage nodig
Zeg maar als je hem wiltquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet alleen nodig, ook verdiend. Vind ik.
tot 21:00quote:
sterktequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
That makes two of us. Al werk ik vanavond thuis
Nu?quote:
Oh, dan kun jij al gaan opruimen!quote:
GF heeft altijd gelijkquote:
* DR34M3R sluit ogen en genietquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het goed![]()
* Trevland geeft Dreamer en heerlijke massage
shhhht! Ik probeer te ontspannen hier!quote:
sollyquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
shhhht! Ik probeer te ontspannen hier!
Tsja... nou, vooruit dan.. excuses aanvaard. Maar laat het niet nog een keer gebeuren hoorquote:
Blijf nou maar rustige en ontspannen liggenquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tsja... nou, vooruit dan.. excuses aanvaard. Maar laat het niet nog een keer gebeuren hoor
sorryquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Blijf nou maar rustige en ontspannen liggen
Zoiets doe je met gevoel en tijd speelt geen rolquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
zijn jullie nou onderhand al klaar met masseren
Ik word er misselijk vanquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
zijn jullie nou onderhand al klaar met masseren
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoiets doe je met gevoel en tijd speelt geen rol
GMTAquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word er misselijk van
De klefheid is om te kotsen
GET A ROOM
marcquote:
En als de rest er last van heeft gaan ze toch maar ergens anders heenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:16 schreef DR34M3R het volgende:
Een goede massage duurt minstens een half uur. Bij voorkeur een uur, of nog langer.
Hey Marcquote:
Je bent gewoon jaloersquote:
Ontslagbrief is afquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe is het hier? Behalve dat LL misselijk aan het worden is dan
Goedquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe is het hier? Behalve dat LL misselijk aan het worden is dan
Zozo en morgen die de deur uit?quote:
Ja, vandaag maar niet meer..quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed![]()
Zozo en morgen die de deur uit?
quote:
Jouw schuld, ik raak weer te ontspannen nuquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling tijdens de massage
*pets* op je kontquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jouw schuld, ik raak weer te ontspannen nu
whehehe..quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoi, ik neem ontslag
doei
kusjes suikertaartje
ps: mogen jullie fikken in de hel met jullie kutbaantjes
*schrikt*quote:
Welja, ga er een beetje om zitten vechten samen.. Er is genoeg kont voor twee hoorquote:
Je doet maarquote:
Zo is hetquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whehehe..
hij is heel netjes geworden...maar die schrijffout steken ze maar daar waar de zon niet schijnt
Okequote:
Ik heb er geen last vanquote:[..]
Zo is het
Nou ik mik er een diclofenac in en douchen en dan hup naar me nest
Ik ben veelste vervelend aan het worden
Kusjes
trusten Lovelyquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je doet maar
[..]
Zo is het
Kusjes
quote:
Goed bezigquote:
Schrijffoutquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whehehe..
hij is heel netjes geworden...maar die schrijffout steken ze maar daar waar de zon niet schijnt
Slaap lekker LovelyLadyquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je doet maar
[..]
Zo is het
Kusjes
Er ligt nog Brand en Gulpener Sjoes in de koelkast.quote:
Hey MPG ben je vandaag al gefeliciteerd?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
[..]
Schrijffout?
[..]
Slaap lekker LovelyLady
[..]
Er ligt nog Brand en Gulpener Sjoes in de koelkast.
Strijk ze, douche ze en slaap zequote:
Godzijdank nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey MPG ben je vandaag al gefeliciteerd?
doe mij maar een hertogjequote:
Nou, jij ook gefeliciteerdquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou bij deze dangefeliciteerd
![]()
Nee ik ook nog niet
slaap zequote:
huh waarvoor?quote:
Jij ook gefeliciteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Brand is ook lang geleden welquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
Er ligt nog Brand en Gulpener Sjoes in de koelkast.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ik heb vandaag nog geen kadootjes gehadquote:
Ik ook niet, alleen net wel de felicitaties van MPGquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb vandaag nog geen kadootjes gehad![]()
ik net ook van MPGquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen net wel de felicitaties van MPG
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 22:07 uur
01. 080 suikertaartje
02. 055 wel.o.k
03. 049 LovelyLady
04. 044 Fha
05. 042 Enfermera
06. 042 goldfinger1963
07. 040 MaleDuck
08. 038 Trevland
09. 030 MPG
10. 026 TJDoornbos
11. 021 Dr_Flash
12. 018 Giertje
13. 017 DR34M3R
14. 016 JaniesBrownie
15. 008 marcb1974
16. 007 Muck
17. 005 Ferb
18. 005 L.no
19. 005 Marijkezwolle
20. 004 Solique
Oh valt nog meequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
en even de tussenstand voor de spammertjes onder ons
[..]
Slaap lekker en suc6 morgen Ferbquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef Ferb het volgende:
Zooo...
Nog wat kots lichter![]()
Nu weer proberen te slapen en morgen naar school
005quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
en even de tussenstand voor de spammertjes onder ons
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef Ferb het volgende:
Zooo...
Truste iedereen![]()
![]()
Alles okee hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
![]()
Goed maar toch wel een beetje moe en daar?
Fijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Beterschap en trusten ferb
[..]
Alles okee hoor
Liebchenquote:
Marijekquote:
trusten ferbquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef Ferb het volgende:
Zooo...
Truste iedereen![]()
![]()
slaap ze trevquote:
Ik mag mijn plannetjes ook weleens gaan regelenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, als het hotel plek heeft van de week nog op vakantie
waar ga je naar toe?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, als het hotel plek heeft van de week nog op vakantie
alweerquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag mijn plannetjes ook weleens gaan regelenover 16 dagen ben ik weg
Ik blijf het proberen hequote:Op maandag 4 oktober 2010 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alweer![]()
wel te hopen dat je dan wel goed weer hebt
groot gelijkquote:
weer terug naar luxemburgquote:
hard genoeg is om de beugels te gaan monterenquote:
dat is een soort van kit die je in het boorgat spuit dan het draadeind erin en laten hard worden en het komt nooit meer losquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet wat je bedoelt met een chemisch anker
ik heb nou weekendquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fokken is goed, op zn tijd
Moet jij niet werken ofzo, of geef je overdag befles?
Aha, das handig als je je vrouw in de keuken wil houdenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een soort van kit die je in het boorgat spuit dan het draadeind erin en laten hard worden en het komt nooit meer los
Ow ja, maandag is niet echt een uitgaansavond meestal he...quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nou weekend![]()
was dat maar waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |