Ja of tafel hoogte verschil..quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan ben je groter dan ikIk heb altijd blauwe plekken op mn bovenbenen
Maar herkenbaar, heb altijd wel ergens een blauwe plek oid.
NEE! Wie vergeet dat nouquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
beffen en vingeren niet vergeten
Ik doe dan altijd van: *spring*spring*spring* lelijk woord, lelijk woord, lelijk woord!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik haat het als er iets tegen mijn knie knaltIk heb dus super vaak dat de punt van de tafel zo heerlijk via de zijkant onder mn knieschijf knalt enzo
Janken is dan best een optie
![]()
Ik zeg gewoon au...quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd van: *spring*spring*spring* lelijk woord, lelijk woord, lelijk woord!
Dat ook jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik doe dan altijd van: *spring*spring*spring* lelijk woord, lelijk woord, lelijk woord!
dat is ook een optie, maar dat dekt de lading bij mij nooitquote:
Nja, of iemand met talent, die heeft die lessen natuurlijk heul niet nodigquote:
Het is echt zoooooooooo herkenbaar ditquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef Fha het volgende:
Dat ook jaMaar meestal schieten wel tranen in mn ogen haha
En zo groot ben ik helemaal niet.. ik heb alleen maar twee lage tafeltjes (en falende motorische vaardigheden)
ow... bij mij wel... maar ik ben ook gewoon niet grof in de mond...quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is ook een optie, maar dat dekt de lading bij mij nooit
ik zeg ook letterlijk 'lelijk woord' hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
ow... bij mij wel... maar ik ben ook gewoon niet grof in de mond...
Ja, nou, dat dus.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
laatste keer stapte ik het kruipluik in (vreemde gewaarwording overigens als je naar binnen stapt en de hele wereld gaat opeens omhoog)
toen zei ik niets. net niet.![]()
voornamelijk omdat de kinderen er bij waren
Wat goed van jouquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
laatste keer stapte ik het kruipluik in (vreemde gewaarwording overigens als je naar binnen stapt en de hele wereld gaat opeens omhoog)
toen zei ik niets. net niet.![]()
voornamelijk omdat de kinderen er bij waren
Fles...quote:
zelfs dat springen sla ik over en ga direct door voor de meest lelijke woorden die er in me opkomenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
Nja, of iemand met talent, die heeft die lessen natuurlijk heul niet nodig
ja, maar niet waar de kinderen bij zijn hequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:29 schreef Giertje het volgende:
zelfs dat springen sla ik over en ga direct door voor de meest lelijke woorden die er in me opkomen
dan krijg je te horen "quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar niet waar de kinderen bij zijn he
nee dat doe ik ook niet dan is het verdomd hard op mijn tanden bijten en een enigzins geforceerde glimlach op te zettenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar niet waar de kinderen bij zijn he
oh, nee, mijne zegt het dan heel vrolijk naquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
dan krijg je te horen "ooohh, dat mag je niet zeggen"
en dat kan je ook echt hebben op dat moment
hahahaha, ook dat is heel herkenbaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:33 schreef Giertje het volgende:
nee dat doe ik ook niet dan is het verdomd hard op mijn tanden bijten en een enigzins geforceerde glimlach op te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |