Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ach ja, iedereen heeft recht op een hobbiequote:Op maandag 4 oktober 2010 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb net een uur lopen duwen, trekken, hijsen aan een boomstam
Nu staat ie in de tuin
Ik werd wel raar aangekeken
Ik wil er meerquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach ja, iedereen heeft recht op een hobbie
Neuken, pompen, batsen en handvaardigheid voor gevorderdenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Welk vak geeft GF of: geef je GF?\
je beantwoordt je eigen vragen... gf geeft naailesquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil er meerMaar t was toch wel erg veel werk
Dus ik twijfel.
dadelijk nog A's broek verder naaien(zaten gaten in, be ik dicht aan het maken met bloemetjesstof, alleen ben ik niet zo goed in naaien, wil t nog een keer echt goed leren.)
Welke vakken zijn er nog meer? Ik heb wel interesse in de theorie erachterquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuken, pompen, batsen en handvaardigheid voor gevorderden
Dat noemde hij nou net níetquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
je beantwoordt je eigen vragen... gf geeft naailes
Gewoon raar terug kijkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb net een uur lopen duwen, trekken, hijsen aan een boomstam
Nu staat ie in de tuin
Ik werd wel raar aangekeken
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus ik twijfel.
dadelijk nog A's broek verder naaien(zaten gaten in, be ik dicht aan het maken met bloemetjesstof, alleen ben ik niet zo goed in naaien, wil t nog een keer echt goed leren.)
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
je beantwoordt je eigen vragen... gf geeft naailes
ik geef je welquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus ik twijfel.
beffen en vingeren niet vergetenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuken, pompen, batsen en handvaardigheid voor gevorderden
Ze vroegen nog of ze m in de kofferbak moesten gooien om te helpenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon raar terug kijken![]()
Woah al bijna 3 uurnog maar een uur en een kwartier niks doen en dan kan ik naar huis om daar verder te gaan met niks doen
Jij hebt wel iets met naalden ja?quote:
SPOILER: evt nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt dat niet onder handvaardigheid?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
beffen en vingeren niet vergeten
[ Bericht 0% gewijzigd door JaniesBrownie op 04-10-2010 14:59:45 ]compact en kleverig.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met naalden ja?
[ afbeelding ]
beffen nietquote:[..]
Valt dat niet onder handvaardigheid?
Ik haat het als er iets tegen mijn knie knaltquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze vroegen nog of ze m in de kofferbak moesten gooien om te helpenVond het wel lief, maar dat durf ik dan weer niet. Heb wel dankjewel gezegd.
En ik heb mn knie gestoten, ik had die boomstam rechtop gezet en toen viel ie tegen mn knie aan. Wat dus behoorlijk pijnlijk is.
(Ik had overigens een stukje teruggelezen,dus ik wist waart over ging)
Ja of schreeuwenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik haat het als er iets tegen mijn knie knaltIk heb dus super vaak dat de punt van de tafel zo heerlijk via de zijkant onder mn knieschijf knalt enzo
Janken is dan best een optie
![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik haat het als er iets tegen mijn knie knaltIk heb dus super vaak dat de punt van de tafel zo heerlijk via de zijkant onder mn knieschijf knalt enzo
![]()
Dan ben je groter dan ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Ja of tafel hoogte verschil..quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan ben je groter dan ikIk heb altijd blauwe plekken op mn bovenbenen
Maar herkenbaar, heb altijd wel ergens een blauwe plek oid.
NEE! Wie vergeet dat nouquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
beffen en vingeren niet vergeten
Ik doe dan altijd van: *spring*spring*spring* lelijk woord, lelijk woord, lelijk woord!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg gewoon au...quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd van: *spring*spring*spring* lelijk woord, lelijk woord, lelijk woord!
Dat ook jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik doe dan altijd van: *spring*spring*spring* lelijk woord, lelijk woord, lelijk woord!
dat is ook een optie, maar dat dekt de lading bij mij nooitquote:
Nja, of iemand met talent, die heeft die lessen natuurlijk heul niet nodigquote:
Het is echt zoooooooooo herkenbaar ditquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef Fha het volgende:
Dat ook jaMaar meestal schieten wel tranen in mn ogen haha
En zo groot ben ik helemaal niet.. ik heb alleen maar twee lage tafeltjes (en falende motorische vaardigheden)
ow... bij mij wel... maar ik ben ook gewoon niet grof in de mond...quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is ook een optie, maar dat dekt de lading bij mij nooit
ik zeg ook letterlijk 'lelijk woord' hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
ow... bij mij wel... maar ik ben ook gewoon niet grof in de mond...
Ja, nou, dat dus.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
laatste keer stapte ik het kruipluik in (vreemde gewaarwording overigens als je naar binnen stapt en de hele wereld gaat opeens omhoog)
toen zei ik niets. net niet.![]()
voornamelijk omdat de kinderen er bij waren
Wat goed van jouquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
laatste keer stapte ik het kruipluik in (vreemde gewaarwording overigens als je naar binnen stapt en de hele wereld gaat opeens omhoog)
toen zei ik niets. net niet.![]()
voornamelijk omdat de kinderen er bij waren
Fles...quote:
zelfs dat springen sla ik over en ga direct door voor de meest lelijke woorden die er in me opkomenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
Nja, of iemand met talent, die heeft die lessen natuurlijk heul niet nodig
ja, maar niet waar de kinderen bij zijn hequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:29 schreef Giertje het volgende:
zelfs dat springen sla ik over en ga direct door voor de meest lelijke woorden die er in me opkomen
dan krijg je te horen "quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar niet waar de kinderen bij zijn he
nee dat doe ik ook niet dan is het verdomd hard op mijn tanden bijten en een enigzins geforceerde glimlach op te zettenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar niet waar de kinderen bij zijn he
oh, nee, mijne zegt het dan heel vrolijk naquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
dan krijg je te horen "ooohh, dat mag je niet zeggen"
en dat kan je ook echt hebben op dat moment
hahahaha, ook dat is heel herkenbaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:33 schreef Giertje het volgende:
nee dat doe ik ook niet dan is het verdomd hard op mijn tanden bijten en een enigzins geforceerde glimlach op te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |