quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sta ik me uit te sloven in de keuken is het weer niet goed![]()
hier![]()
[ afbeelding ]
opeens begin ik wokkin te snappen
trevquote:
Nice.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fritessaus en daar knoflook doorheen persen
Avond Enfequote:Op maandag 4 oktober 2010 18:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice.
Ik maak meestal de light-variant die ook errug lekker is; yoghurt uit laten lekken en daar flink wat knoflook door, met wat peper & zoutErrrg lekker.
Trev
solquote:
klinkt ook lekkerquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice.
Ik maak meestal de light-variant die ook errug lekker is; yoghurt uit laten lekken en daar flink wat knoflook door, met wat peper & zoutErrrg lekker.
Trev
Lekkerquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, net even lekker gegeten(ben nu wel een beetje lui) en hoe is het daar?
Ist ookquote:
Gaat zo te horen weer de goed kant opquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker
Ja goed hoorVandaag weer lekker fysio gehad en heb eindelijk een beetje een idee waar al die blessures van mij vandaan komen.
[..]
Ist ookMaar je moet 'm wel goed uit laten lekken, anders heb je echt een hele dunne saus
En wat mag dag zijn?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zweedse KUTbular maken![]()
Pa en ma komen vanavond![]()
Ik denk dat ze de foto's en filmpjes van het feest willen zien
Joahquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat zo te horen weer de goed kant opmaar waar komen ze dan vandaan?
HOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIquote:
Ik schud een doos leeg in de pan en later de pan op mijn bord. Gehaktballetjes met vanalles erbij en erop en eraanquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat mag dag zijn?
Alvast veel plezier vanavond
Hey LLquote:
Aha, nu maar hopen dat het goed aanslaatquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JoahEindelijk.
Waarschijnlijk ontstaan ze gewoon omdat ik hypermobiel ben. Moet nog langs de orthopeed (woensdag), dus een officiële diagnose heb ik nu nog niet, maar dat is waarschijnlijk het geval. Dus doordat mn ruggewervels teveel bewegingsruimte hebben blokkeren ze op een gegeven moment, waardoor ik ga compenseren met mn schouder en arm en en daar dus blessures ontstaan
Als ik mn spieren in mn armen en rug kan verstevigen dan kan ik dat soort dingen voorkomen, dus mn fysio gaat al een behandelplan opstellen
HOOOOOOIIIIIIIII EIGENLIJK HEEL KUTquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIHOE IS HET MET JE?
Ferbquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schud een doos leeg in de pan en later de pan op mijn bord. Gehaktballetjes met vanalles erbij en erop en eraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |