quote:
Ohja, dat zal het zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij vraagt zich nu vast af wat dat remspoor te maken heeft met kinderen krijgen.
Ik was ook helemaaal niet sarcastischquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar wat je lekker noemt, ik heb die kregen gehad toen ik last had van mijn schouder(maar voor zo ver ik weet geen last van bijwerkingen). Er liggen hier ook nog steeds een aantal maar laat ik daar maar vanaf blijven
[..]
Hey Giertje
Snap ik ook welquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was ook helemaaal niet sarcastisch
@GIERTJE HOOOOOOOOOOIIIIIiiiiiii
oeps de caps bleef hangen
DAT IS TOCH OOK HEEL DE BEDOELING FLAPDROLquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Snap ik ook welmaar als ik die hier lig ga slikken dan weet ik wel dat ik dan geen pijn meer voel
Maar ik denk niet met een overdosisquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DAT IS TOCH OOK HEEL DE BEDOELING FLAPDROL
en nu bleef mijn caps niet hangen![]()
Bek houwuhquote:
Who the fuck heeft het over een overdosisquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik denk niet met een overdosis
Ikkequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bek houwuh![]()
[..]
Who the fuck heeft het over een overdosis
Ga vis verkopen joh krijswijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Succes en tot ziens op je begravenisquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga vis verkopen joh krijswijfStomp op je smoel kan je krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan pas?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes en tot ziens op je begravenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan pas?dat was bij mij nog zeker de komende 60 jaar niet de bedoeling
ScheermesjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/kraskras emo.gif
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2010 20:20:41 ]
Tnx. Mag die massage even wachten dan tot ik de koffie op heb? Anders is die straks ook koud...quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat doet pijn![]()
[..]
Hey Dreamer![]()
* Trevland geeft Dreamer een koffie en een massage
Tuurlijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx. Mag die massage even wachten dan tot ik de koffie op heb? Anders is die straks ook koud...
Superquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |