Ik vind die iglo diepvriesmaaltijden ook wel lekkerquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schud een doos leeg in de pan en later de pan op mijn bord. Gehaktballetjes met vanalles erbij en erop en eraan
Ohjee!quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
![]()
[..]
Aha, nu maar hopen dat het goed aanslaat
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HOOOOOOIIIIIIIII EIGENLIJK HEEL KUT
Maar nu ik zit gaat het wel oke hoor, ik mag weer aan de diclofenac
Gewoon lekker of lekker makkelijk?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die iglo diepvriesmaaltijden ook wel lekker
bijvbeeld:[ afbeelding ]
Nouquote:
beidequote:Op maandag 4 oktober 2010 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon lekker of lekker makkelijk?
Ik word altijd zo licht in mijn hoofdquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
NouIk heb sowieso al last van mn maag, met die klotedingen kan ik mn maagbeschermers verdubbelen
Ja?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beide![]()
[..]
Ik word altijd zo licht in mijn hoofdEn ik ga dan echt knockout snachts
![]()
Ik heb wat dat betreft een sterke maag, dus daar heb ik niet zo'n last van.
1) Negerenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:35 schreef TJDoornbos het volgende:
mensen LL wil mij een kind aanpraten.............wat moet ik ermee?
Tja.quote:
Misselijk.. Keiharde hoofdpijn en soms overgeven..quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee!Wat heb je?
Beterschap iig
[..]
[..]![]()
![]()
Lekker
Aanpraten? Voor een kind moet je toch echt iets anders activeren hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:35 schreef TJDoornbos het volgende:
dan wordt het de komende jaren optie 1!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
1) Negeren
2) Werk van maken
Kies zelf maar.
leg dat eens uitquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Aanpraten? Voor een kind moet je toch echt iets anders activeren hoor.
He bah. Das niet leuk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:37 schreef Ferb het volgende:
[..]
Tja.![]()
[..]
Misselijk.. Keiharde hoofdpijn en soms overgeven..
Maar 't is geen migraine
Jij hebt nog nooit in je onderbroek gekeken?quote:
Jij bent nu in je onderbroek aan het kijken, gezien het feit dat je al even niet reageert?quote:
Iets dergelijks dusquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die iglo diepvriesmaaltijden ook wel lekker
bijvbeeld:[ afbeelding ]
Nouja zegquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:35 schreef TJDoornbos het volgende:
prima te doen dusquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets dergelijks dus![]()
[ afbeelding ]
Hij vraagt zich nu vast af wat dat remspoor te maken heeft met kinderen krijgenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jij bent nu in je onderbroek aan het kijken, gezien het feit dat je al even niet reageert?
Idd. AL ziet die van jou er ook superquote:
laat ik altijd aan vrouwen overquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit in je onderbroek gekeken?
nee zit op het werk lieverdquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jij bent nu in je onderbroek aan het kijken, gezien het feit dat je al even niet reageert?
en ik ben juist zo liefquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja zegdat wil ik helemaal niet, bovendien ligt die keuze bij je zelf
Mijn advies: Doe maar niet, want dan worden ze net als jou![]()
Het is maar wat je lekker noemt, ik heb die kregen gehad toen ik last had van mijn schouder(maar voor zo ver ik weet geen last van bijwerkingenquote:
Hey Giertjequote:
Dat van jou zit in een kartonnen doos, die ik bedoel zit in een zak... Geen Appie Heijn in de buurt?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Idd. AL ziet die van jou er ook superuit. Maar die hebben ze hier in de winkel niet
Not really noquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat van jou zit in een kartonnen doos, die ik bedoel zit in een zak... Geen Appie Heijn in de buurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |