DAMN!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens zien of ik dat beter kan![]()
bijna 16:00
![]()
tijd voor operatiestofwolk
[ afbeelding ]
eens zien of ik hier een nieuwe sig van ga makenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
DAMN!
Ja, jij hebt echt de grootste
Die past nog wel onder je huidigequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens zien of ik hier een nieuwe sig van ga maken![]()
nu echt wegik moet weer koken
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:16 schreef Fha het volgende:
Ik ga afsluiten en thuis verder met niks doen, fijne avond allemaal![]()
Fijne aaf!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:16 schreef Fha het volgende:
Niksdoezequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:16 schreef Fha het volgende:
Veel plezier met niks doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:16 schreef Fha het volgende:
Wat slecht!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:32 schreef Enfermera het volgende:
Wij gaan lekker wat halen bij de snackbar vanavond
Zullen de kids wel weer fijn vinden. Wat wordt het? Frietjes? Chinees? Pannenkoeken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens zien of ik hier een nieuwe sig van ga maken![]()
nu echt wegik moet weer koken
Helemaal niet. Enfermerel steunt de lokale kleine ondernemer, de aardappelindustrie, de snackproducenten, de boeren die de grondstoffen leveren, de overheid, etc. En dat allemaal door een lekkere maaltijd in huis te halen.quote:
ik ga macaroni makenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:32 schreef Enfermera het volgende:
Wij gaan lekker wat halen bij de snackbar vanavond
Ik zei dat alleen maar omdat ze dat laatst riep omdat LL en ik patatjes gingen eten...quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Helemaal niet. Enfermerel steunt de lokale kleine ondernemer, de aardappelindustrie, de snackproducenten, de boeren die de grondstoffen leveren, de overheid, etc. En dat allemaal door een lekkere maaltijd in huis te halen..
Goed hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker!quote:Met wat?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Lekkerquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
spinazi ala creme
aardappels
kipcordonbleu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |