quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef lezzer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zou een bak zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:20 schreef Vanyel het volgende:
Donsveer en lezzer per ongeluk opeens buren
OMFG dit kan gewoon niet serieus zijn.....quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:58 schreef lezzer het volgende:
OMG wat een faal![]()
Hoe los ik dit op met een meid die ik SMSte?
lezzer is een echte tommie, die heeft vast geen bh'squote:Op maandag 4 oktober 2010 19:18 schreef soapie het volgende:
Ik las net in het vorige topic over die koffie filters. Een kennis van mij heeft er eens haar bh voor gebruikt, schijnt prima te werken...
Als toch iedereen zo makkelijk was als lezzerquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
lezzer is een echte tommie, die heeft vast geen bh's
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
lezzer is een echte tommie, die heeft vast geen bh's
En heb je er koffie mee gezet?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:07 schreef lezzer het volgende:
ik heb heul wel bh's
en ik trek ze nog aan ook
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:07 schreef lezzer het volgende:
ik heb heul wel bh's
en ik trek ze nog aan ook
Echtgenot(e) van of partner(?) van. Laatste vermoed ik. Zal wel met samenlevingscontract ofzo te maken hebben? Don't know.. Ben echt zo niet thuis in dit soort dingen!quote:
Dat zou best kunnen. Het is uiteindelijk toch een traditie van dat de vrouw eigendom wordt van de man en zijn naam aanneemt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:35 schreef Qebbel het volgende:
Edit: 't Kan natuurlijk ook dat homo's minder snel elkaars naam aannemen, maar getrouwd onder hun eigen naam blijven.![]()
Wrom?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hallo Wonderererer.![]()
Ga jij eens naar bed, mannetje.
Bedtijd!quote:
Nee, in de vraag of je BH's kunt gebruiken om koffie te zetten, natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij was in mijn tieten geïnteresseerd?
Ben je niet zo avontuurlijk om dat te testen dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:07 schreef lezzer het volgende:
Dat hoef ik toch niet uit te gaan proberen? ik had gisteren om half 9 al weer koffiefilters in huis
Als ik er geen enkel belang bij heb niet nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben je niet zo avontuurlijk om dat te testen dan?
Handig om te weten dat het kan als je straks weer zonder filters zit?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als ik er geen enkel belang bij heb niet nee.
Veel plezier op school Bakfiets![]()
Partnerregistratie dan. Een samenlevingscontract zegt niet zoveel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:36 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Echtgenot(e) van of partner(?) van. Laatste vermoed ik. Zal wel met samenlevingscontract ofzo te maken hebben? Don't know.. Ben echt zo niet thuis in dit soort dingen!
Dat bedoel je anders dan dat het er staat denk ik he?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Partnerregistratie dan. Een samenlevingscontract zegt niet zoveel.
Ik moest wel, want morgen de laatste dag en dan kan ik er niet meer bij.quote:
Ja en nee. Tis niet niks, maar je krijgt geen namengedoe, hoeft niet te scheiden (onderhoudsplicht) en dat soort.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat bedoel je anders dan dat het er staat denk ik he?
Als je getrouwd bent toch ook hoop ik, of moet je dat dan helemaal apart regelen? En is het zo dat jouw vrouw automatisch ook als moeder van jullie kind wordt gezien, of zitten daar ook weer allerlei voorwaarden aan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:20 schreef Vanyel het volgende:
Ohja, de belangrijkste (waarom wij t wel hebben dus): pr geeft automatisch gezamenlijk gezag over kinderen, samenlevingscontract niet.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:35 schreef Qebbel het volgende:Brittie! Ik ga je nog pmen ivm zaterdag hoor! Al zin?
Ook met trouwen hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:44 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Als je getrouwd bent toch ook hoop ik, of moet je dat dan helemaal apart regelen? En is het zo dat jouw vrouw automatisch ook als moeder van jullie kind wordt gezien, of zitten daar ook weer allerlei voorwaarden aan?
Geen geldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook met trouwen hoor
Voor moeder zijn moet ze nog wel ff adopteren à zo'n 1000 euro...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook met trouwen hoor
Voor moeder zijn moet ze nog wel ff adopteren à zo'n 1000 euro...
Ai. Hoe laat zijn jullie van plan aanwezig te zijn? Zal een mooie boel worden als die NS loopt te zeiken!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jep! Alleen wel minder dag we middenin de nacht naar Schiphol moeten terwijl de NS oefeningen gaat houden voor sneeuw, hoop dat dat geen probleem wordt
Verder heb ik ook zin in morgen want dan iser weer ^^.
En goedemorgen maar weer dames
Nouja, we vliegen kwart over 6, als het goed is hoeven we dus niet meer in te checken en alleen onze bagage bij jou te dumpenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:47 schreef Qebbel het volgende:
Ai. Hoe laat zijn jullie van plan aanwezig te zijn? Zal een mooie boel worden als die NS loopt te zeiken!
Ik ben ook wel geïnteresseerd hierin... dat is toch iets wat niet dagelijks ter sprake komt maar wat wel "normaal" is. Helemaal hier in Nederland, het eerste land ter wereld dat het huwelijk openstelde voor gelijke geslachten, is het gek dat zo weinig mensen weten over hoe en wat. :/quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Meen je niet! Gaan jullie dat doen? En wat zijn de echte voordelen daarvan? Sorry hoor, beetje persoonlijke vragen misschien, maar het interesseert me erg. Krijg er zelf misschien ooit (paar jaar..)ook wel mee te maken.
4u Is ruim op tijd idd!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:10 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nouja, we vliegen kwart over 6, als het goed is hoeven we dus niet meer in te checken en alleen onze bagage bij jou te dumpendus ik denk als we er om 4 uur zijn dat dat echt ruim op tijd is
.
Sterkte met die vogels.
Ik heb die leeftijd inmiddels al opgeschroeft naar de 35quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Mèh, trouwen is voor mij niet zo belangrijk. Romantisch allemaal wel natuurlijk, maar geen must.
Ik wil trouwens pas kinderen na mijn 30ste.
Geen zorgen, mijn ma kreeg mij pas op d'r 36e.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:34 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb die leeftijd inmiddels al opgeschroeft naar de 35. Ben echt een laatbloeiert zeg. Kweet niet hoe lang het gem. duurt voordat lesbostellen zwanger worden, maar over 15 maanden ben ik toch keihard 30
![]()
* Qebbel*is in shockmode*
En jij bent de eerste?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:44 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Geen zorgen, mijn ma kreeg mij pas op d'r 36e.
Mijn ma kreeg mij op d'r 20equote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:44 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Geen zorgen, mijn ma kreeg mij pas op d'r 36e.
Dat vind ik dan weer veel te jong.quote:
quote:
Das jong! Gepland?quote:
Niet gepland wel zeer welkomquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:19 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Bij mij ook. Mijn moeder was 28.
[..]
Das jong! Gepland?
Zelfs ik had het toen ik achter in de 20 was, iedereen om mij heen ging dat doen en toen had ik wel zoiets van "ja, als ik wil, dan nu".quote:Mja, misschien is dat echt die 'rond de 30 fase'.
En hoe reageerde jouw omgeving daarop? Ik heb soms het idee dat ze me bijna zielig vinden ofzo. Of ze zeggen van "ach, joh, je bent nog jong, wacht maar dat gevoel komt nog wel'. Maar wat als het niet komt??! Dan wil ik geen kinderen, fine by me, of zou je daar ooit spijt van krijgen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Niet gepland wel zeer welkom
Mijn ouders waren overigens al wel getrouwd.
[..]
Zelfs ik had het toen ik achter in de 20 was, iedereen om mij heen ging dat doen en toen had ik wel zoiets van "ja, als ik wil, dan nu".
Maar ik wilde toch maar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, ik zie het wel. 't Houdt me gewoon ff bezig, omdat steeds meer mensen om me heen zwanger zijn en ik dan opeens iets voel van 'Shit hee, moet ik daar nou ook over gaan nadenken ofzo?'. Ik kan me zó niet voorstellen in die fase te zitten en ik ben ook verre van jaloers op die mensen. Maar ik voel wel die "druk" van de wereld en dat euforische gedoe naar zwangere vrouwen toe. Alsof je er pas echt bijhoort als je kinderen krijgt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Nee, dat lijkt me ook niet zo belangrijk! Jij hebt nog mazzel dat je een zus hebt! Mijn vriendin heeft wel een zus, die vast niet te lang meer gaat wachten met kinderen. Maar ik heb die dus niet, wat ook al ergens treurig was voor mn moeder, want ze had er nog wel een paar bij gewild. En dadelijk krijgt haar enige kind geen kinderen. Nogmaals; ze zal het nóóit hardop zeggen, maar ik ken haar beter dan wie dan ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:52 schreef lezzer het volgende:
Wat wel beroerd voor mijn zus is, is dat de broer van haar man ook geen kinderen wil. Dus, haar kinderen hebben geen neefjes of nichtjes.
Maar goed, ik hoef geen kinderen te nemen daarvoor leek mij
Oehw jee, toch wel een beetje spannend he, ergens? Of ben je ook opgelucht?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:23 schreef lezzer het volgende:
Ik ben echt zo'n beetje "de laatste dingetjes aan het doen".
Meen ik helaas wel. En dan hebben wij natuurlijk nog het geluk van een donor die niet gek doet en gewoon de verklaring tekent dat hij geen vader van het kind is/ wil zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:47 schreef Qebbel het volgende:
Meen je niet! Gaan jullie dat doen? En wat zijn de echte voordelen daarvan? Sorry hoor, beetje persoonlijke vragen misschien, maar het interesseert me erg. Krijg er zelf misschien ooit (paar jaar..)ook wel mee te maken.
Maar ook niet, want je bent er nooit echt klaar voor. Merkte ik bij ons, maar ook bij mensen om me heen (die vaak richting de andere helft van de 30 gaan). En dan wordt het spannend, want je kansen dalen toch wel behoorlijk zo rond je 35e.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:19 schreef Qebbel het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk niet zo veel uit maakt op welke leeftijd je kinderen krijgt. Je moet gewoon aan die nieuwe fase in je leven toe zijn. Wij kunnen niet ongewenst zwanger worden, dus altijd die fase plannen. Das wel voordelig!
Next best thing vind ik allebei een kind van dezelfde (bekende) donor. Dan zie je wel van allebei iets terug, alleen dan niet in hetzelfde kind.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:11 schreef Qebbel het volgende:
Het enige wat ik wel erg jammer vind is dat we nooit een kind zouden kunnen krijgen met onze beide genen. Dat vind ik namelijk altijd zo ontzettend leuk aan kinderen (en mensen in het algemeen) om te zien hoe ze zijn 'gemaakt' door die 2 mensen. En dat je dan dus van allebei trekjes ziet in je kind. Smelt echt! Daar baal ik serieus wel van.
Gelukkig maar voor je!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:36 schreef lezzer het volgende:
ja, als ik het dan gezellig heb op kantoor, en dan denk dat ik weg ga... dat is wel even spannend.
Maar ik ben erg opgelucht en blij.
Daar zitten wij ook over te denken idd, als/danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef Vanyel het volgende:
Dit had natuurlijk ook wel in 1 post gekund...
[..]
Next best thing vind ik allebei een kind van dezelfde (bekende) donor. Dan zie je wel van allebei iets terug, alleen dan niet in hetzelfde kind.
Ja precies, daar dacht ik ook aan. En dan zijn de kinderen genetisch half broer/zussen van elkaar. Al weet ik wel dat ze over een jaar of 3 gaan komen met vrouw-vrouw bevruchting. Maar voordat dat helemaal door de ethische molen is gekomen en wetenschappelijk is geoptimaliseerd, ben ik toch wel tussen de 35/40.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef Vanyel het volgende:
Dit had natuurlijk ook wel in 1 post gekund...
[..]
Next best thing vind ik allebei een kind van dezelfde (bekende) donor. Dan zie je wel van allebei iets terug, alleen dan niet in hetzelfde kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Relaxt. Hierna ben je er vanaf. Forever!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef lezzer het volgende:
Het lijkt wel of alle laatste klusjes die ik nog moet doen helemaal mis gaan
Denk je dat? Dat zal volgens mij stukken langer gaan duren. Als je bedenkt dat ze nu al niet eens het bevruchte ei van de een willen implanteren in de ander (dat zou ook een mooie gedeelde band geven)....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef Qebbel het volgende:
Ja precies, daar dacht ik ook aan. En dan zijn de kinderen genetisch half broer/zussen van elkaar. Al weet ik wel dat ze over een jaar of 3 gaan komen met vrouw-vrouw bevruchting. Maar voordat dat helemaal door de ethische molen is gekomen en wetenschappelijk is geoptimaliseerd, ben ik toch wel tussen de 35/40.
Is het ook nog geen tijd om naar huis te gaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef lezzer het volgende:
Het lijkt wel of alle laatste klusjes die ik nog moet doen helemaal mis gaan
Jawel, ik ben al thuis.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is het ook nog geen tijd om naar huis te gaan?
Tja, 't is misschien wat aan de optimistische kant. Maar 10/15jr is volgens mij niet eens onrealistisch hoor. 't Gaat namelijk niet alleen om lesbische stellen die er baat bij hebben, maar uiteraard ook om stellen waarbij de man onvruchtbaar is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Denk je dat? Dat zal volgens mij stukken langer gaan duren. Als je bedenkt dat ze nu al niet eens het bevruchte ei van de een willen implanteren in de ander (dat zou ook een mooie gedeelde band geven)....
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:44 schreef lezzer het volgende:
Zo, klusje is klaar, pffff
Volgens mij ben ik nu echt bijna klaar
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:52 schreef lezzer het volgende:
Nee, ga d'r maar aan staan:
http://www.zijaanzij.nl/n(...)rwacht-vijfling.html
Mijn God, dan heb je op een gegeven moment 5 volgroeide babies ronddartelen in je buik. En die moeten er ook nog uit! Achter elkaar!! Oh nee, dat zal wel een keizersnee worden natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:52 schreef lezzer het volgende:
Nee, ga d'r maar aan staan:
http://www.zijaanzij.nl/n(...)rwacht-vijfling.html
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Op mijn veertiende kreeg ik mijn derde.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Op mijn veertiende kreeg ik mijn derde.
Eensquote:
5 te veel?quote:
Heb je ineens een half elftal. Brr.quote:
Vijf kinderen zou voor mij überhautp teveel zijn. Vijf in een keer is teveel om nog enigszins normaal te leven als je ze opvoedt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
5 te veel?
0 is genoeg?
Of eigenlijk de ene die ze al hadden?
Nee, 13 dagen terug. Ik noemde hem Bette. De andere twee jongens heten Alice en Shane. Ik ben nog wel een beetje uitgerekt en gescheurd hoor.quote:
Mijn ontbijt, wat doe jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:22 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, 13 dagen terug. Ik noemde hem Bette. De andere twee jongens heten Alice en Shane. Ik ben nog wel een beetje uitgerekt en gescheurd hoor.
Leuke namen voor je zoons. Totaalruptuurtje?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:22 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, 13 dagen terug. Ik noemde hem Bette. De andere twee jongens heten Alice en Shane. Ik ben nog wel een beetje uitgerekt en gescheurd hoor.
Niet eens Jenni?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:22 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:28 schreef lezzer het volgende:
Je snapt wel dat er nu allerlei vragen boven komen he...
Ik weet niet wat je wil horen.. Ik heb er geen gehad hoor.quote:
Zeg eerlijk, je insinueerde het welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wil horen.. Ik heb er geen gehad hoor.
Nee hoor, ik heb t gezien, das iets anders dan gehad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, je insinueerde het wel
Niet helemaal, maar wel in de breedte. Van knie tot knie zegmaar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Leuke namen voor je zoons. Totaalruptuurtje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Inscheurende vagina's tijdens het baren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef Avey het volgende:
Ik heb geen flauw idee meer waar het over gaat
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef Bakfiets. het volgende:Ja schattig he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:03 schreef skunkasaur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pewpewpew.
Het liefst rond Eindhoven, want dan kunnen we op lesbisch stijldansen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:26 schreef skunkasaur het volgende:
Lezzer, onze Fiets wil graag weten of er nog ruimte is in Limburg om een sekte te beginnen. Want ik ga een harem opstarten. En zoek nog een locatie. En in Limburg hebben we alles bij de hand, vandaar.
En er moet ook een grote boerderij of iets te huur zijn, want er moeten een aantal dragkingsized bedden in.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:29 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het liefst rond Eindhoven, want dan kunnen we op lesbisch stijldansen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:10 schreef Brittie het volgende:
En nee, vandaag haal ik lief op!
Zondagochtend gaan we op vakantie.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:07 schreef lezzer het volgende:
Doe me denken aan dat toen ik 19 was, en ik een vriendinnetje had.
Zij ging een week op vakantie met vriendinnen. Toen ze terug was, ik er naar toe.
Wij huilen "dat doehoen we dus noohooit meeheer".
Een paar maanden later was het uit
Het werd zo absurd dat ik dacht "het zal wel"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:29 schreef skunkasaur het volgende:
Hee Bakkes, we worden hier dik genegeerd ook, hè? Daar gaan onze plannen.
Ja hee, t was nou niet echt duidelijk of iemand geacht werd zich aangesproken te voelen, behalve dan om jullie te faciliteren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:29 schreef skunkasaur het volgende:
Hee Bakkes, we worden hier dik genegeerd ook, hè? Daar gaan onze plannen.
Verder voel je je nog wel prima?quote:
Voor tere zieltjes moet je dat uitspellen hoor!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou zeg. Je mocht zelfs lid van onze sekte worden! En mevrouw Lezzer ook.![]()
Ik dacht effe dat je tegen mij begon zeg...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar godverdegodver. Moet ik weer met dat ene wijf
quote:claudiadebreij
In het restaurant van Ikea zit een gesluierde moslima het blad '100% NL' te lezen. Ik zweer het. Prachtig.
Heb je daar zelf geen keus in?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar godverdegodver. Moet ik weer met dat ene wijf samenwerken. "Jaja, ik kom wel, geloof me maar".
Echt niet dus.Weer alleen een project maken.
Tijd om dat meisje eens wat hardcore Prince2 tools toe te schuiven?quote:
Nooit!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht effe dat je tegen mij begon zeg...
Jep. Ze kan niet zo goed kiezen dus dan wil ze ze allemaal, net zoals dat meisje van de reclame van Multivlaai.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:13 schreef lezzer het volgende:
Wiens harem moest dat dan eigenlijk worden? Die van Skunk?
Nee, je mag zelf niets kiezen, omdat je anders koppels krijgt die gemiddeld beter zijn dan de anderen, of meer ervaren in dat vakgebied.quote:
Nou, lijkt er op dat jij dan heel goed bent als je elke keer die muts toegeschoven krijgt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:22 schreef Bakfiets. het volgende:
Nee, je mag zelf niets kiezen, omdat je anders koppels krijgt die gemiddeld beter zijn dan de anderen, of meer ervaren in dat vakgebied.
quote:claudiadebreij
Ben toch elke keer weer domweg gelukkig, in Ikea. Is dat erg? Heb naast mijn kötscharnieren ook weer veel te veel andere møk gekocht.
Ik begrijp haar welquote:
Je kunt het wel volgen hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik begrijp haar wel
Jammer dat ik niet Twitter.
Ik ben niet zo goed hoor, maar ik wil wel graag alles af krijgen en samenwerken. Samen gaat het meestal toch veel makkelijker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, lijkt er op dat jij dan heel goed bent als je elke keer die muts toegeschoven krijgt.
Maak je wel afspraken met haar, wie wat doet en wanneer dat af is?
Mijlpalen FTW in zo'n samenwerking.
Nouuuu, eigenlijk was Bakkes een beetje jaloers dat ik al met iemand anders wou gaan trouwen, dus bood ik aan een harem op te starten. Ik ben natuurlijk ook heel populair, dus zo'n gek idee is het helemaal niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:22 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jep. Ze kan niet zo goed kiezen dus dan wil ze ze allemaal, net zoals dat meisje van de reclame van Multivlaai.![]()
Nee, dat zouden we dus allemaal nu gaan doen. Maar maar maar. Ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:36 schreef lezzer het volgende:
Maar spreek je dan ook van te voren af wie wat doet?
Dus, je zet geen poot voor er afspraken gemaakt zijn. Toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:49 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, dat zouden we dus allemaal nu gaan doen. Maar maar maar. Ja.
Ze is er nu, maar ik heb dus nog maar 4 uur de tijd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dus, je zet geen poot voor er afspraken gemaakt zijn. Toch?
Lezzer, lezzer, lezzer tochquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
In 4 minuten al. Als je het goed aanpakt
Lees: gewoon je eigen idee opdringen
Zo..in de war.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lezzer, lezzer, lezzer toch
Jij weet toch ook dat bakfiets studeert om er iets van te leren... Wat voor beeld van samenwerken krijgt het arme kind van dit soort posts?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lezzer, lezzer, lezzer toch
Jij weet toch ook dat bakfiets studeert om er iets van te leren... Wat voor beeld van samenwerken krijgt het arme kind van dit soort posts?
Ja. Ik had toch al een groot stuk gemaakt. Ze mag lekker de rest doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar goed, zijn er al afspraken gemaakt?
Oh, dat is nog hetzelfde projectquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja. Ik had toch al een groot stuk gemaakt. Ze mag lekker de rest doen.
Hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het????????quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:31 schreef Brittie het volgende:
![]()
Wat een wijze lessen hier weer allemaal
Ik vraag het inderdaad niet voor niksquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is de grote levensles
Maar goed, dat wist jij ook al wel denk ik
Dat dacht ik al jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vraag het inderdaad niet voor niks
Meteen de schipholplee in?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef Brittie het volgende:
hihi.
Fijn ^^![]()
Ze is nu alleen ff met d'r ouders mee naar huis, maar vanavond is ze er weer gelukkig!![]()
Wat kan zij saaiige nummers toch opeens heeeel mooi makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Zolang we het op tijd af hebben ben ik tevreden.
Ik heb deze versie nou al drie dagen in mijn hoofd, dus ik moet hem even delen.
Ah joh, na zo'n tijd gescheiden zijn, kan dat toch haske snel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:47 schreef Brittie het volgende:
[..]
Lol en dan schoonouders buiten laten wachten. Nah, nee dus
. I wish
Ik hou van liedjes waar ik blij van wordt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:44 schreef Vanyel het volgende:
Das juist t mooie. Ik hou van liedjes waar ik treurig van word.
Ik neem liever de tijd vanavond danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ah joh, na zo'n tijd gescheiden zijn, kan dat toch haske snel.
Ik zou zeggen, allebeiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:52 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik neem liever de tijd vanavond dan
quote:
En ineens ben ik weer 15, en luister ik naar mijn zelf opgenomen teepje van Klein Orkest.quote:
Ik was daar. Ook soort van memory lane, alleen iiiieets minder lang gelee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:05 schreef lezzer het volgende:
Niks d'r van, ik ben net een trip down memorylane aan het maken
Dat vond ik me toch altijd een kutnummer...quote:
Mooi of zooo afschuwlijk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:10 schreef lezzer het volgende:
En van dat andere filmpje moest ik na een halve seconde al huilen en toen heb ik het afgezet.
Ja, zo ken ik je weerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:11 schreef Vanyel het volgende:
Ik kende de mannen niet, maar vond de tekst altijd heeeel mooi.
Nog veel mooier en dan hou ik op want moet spruiten schoonmaken
Dat ontdek ik dus serieus nu pas....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:11 schreef lezzer het volgende:
Ja, zo ken ik je weer![]()
Deel 2 is ook gaaf
Er er schijnen nog 4 delen rond te zwerven....
Daar moet je ff doorheen.quote:
Dat er een vervolg is?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ontdek ik dus serieus nu pas....
Ik zal het misschien straks nog eens proberen...quote:Daar moet je ff doorheen.
Wat is dat?quote:
Ik vind het zo leuk dat dat verhaal de hele tijd door gaatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:32 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb net 2 gehoord. Leuk, maar toch niet in de buurt van 1 hoor!
Nare Bakfiets. Nou moest ik dat programma googlen en even verder kijken, sta ik dus mooi steeds met tranen in mijn ogen mijn spruiten schoon te makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb deze versie nou al drie dagen in mijn hoofd, dus ik moet hem even delen.
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:42 schreef lezzer het volgende:
Ik moet wel vaak lachen om Bakfiets.
Nu ook![]()
Die Nena ziet er nog wel godganse lekker uit op d'r leeftijd.quote:Lezzer's signature:
Wir sind wahr, Keine Lüge, Der Grund warum ich fliege, Ich glaub du bist mein Engel, Ich leih mir deine Flügel
Wir sind wahr, Ganz nah am Ziel der Ziele, Das Höchste der Gefühle, Zum ersten Mal unendlich
Ja, het is mogelijk hoor, boven je 40equote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Die Nena ziet er nog wel godganse lekker uit op d'r leeftijd.
Godsamme, dat heeft veel langer geduurd dan ik dacht....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef Avey het volgende:
Ik heb m'n vriendin uit het ziekenhuis opgehaald, eindelijk is ze weer thuis
Jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Godsamme, dat heeft veel langer geduurd dan ik dacht....
Gelukkig maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef Avey het volgende:
Hoe dat zo?quote:
Dat maakt toch niet uit, vind ik juist vervelend. Komt zo geforceerd overquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het er helemaal niet meer over gegaan ook
Niks engs aan overgehouden en wat was het nou precies?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef Avey het volgende:
Ik kan hier alle smilies invullen die er zijn, maar ik gebruik deze:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:14 schreef Vanyel het volgende:
Wat je kunt doen met je gevoel volgen....
De goeiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik kan hier alle smilies invullen die er zijn, maar ik gebruik deze:
quote:
Waar wordt geaardheid genoemd?? Of mogen wij niet meedoen aan de verenigende boodschap? Behoren wij niet tot het 'samen' van het CDA???quote:"...Wij christen-democraten hebben een eigen boodschap voor Nederland. Een boodschap die verbindt. Die oproept tot het overbruggen van tegenstellingen. Een boodschap waarin iedereen zijn verantwoordelijkheid neemt om gezamenlijk een bijdrage te leveren aan onze samenleving. Samen de crisis overleven en samen de noodzakelijke bezuinigingen dragen. Een boodschap waarin iedereen meedoet, ongeacht afkomst, huidskleur, geloof of gezindheid. Die boodschap verenigt ons als christendemocraten. Ook vandaag!..."
Ik denk dat je het aan hem zou moeten vragen als je het zeker wil weten...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:26 schreef Qebbel het volgende:
Waar wordt geaardheid genoemd?? Of mogen wij niet meedoen aan de verenigende boodschap? Behoren wij niet tot het 'samen' van het CDA???
Ligt het aan mij, of is de Heer Koppejan dit bewust 'vergeten', of ben ik nou zo'n zeikerd?
Zullen we dat gewoon doen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat je het aan hem zou moeten vragen als je het zeker wil weten...
Ik word daar misselijk van.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:29 schreef lezzer het volgende:
Wij mogen alleen aan de verenigende boodschap als het die mensen uitkomt.
quote:Spelletje
Een klein spelletje, voor de gezelligheid. Hieronder zes opmerkingen. Eén daarvan was strafbaar. Welke?
1. „O God, bezorg Van Gogh een ziekte die door alle bewoners van de aarde niet kan worden genezen.” En: „O God, verblind het zicht van Ayaan Hirsi Ali zoals u haar hart hebt verblind, O God verblind haar zicht, O God bezorg haar hersenen een kanker. O God, bezorg haar een tongkanker.” (Imam Fawaz Jneid, 2004, aantal weken voor de moord op Van Gogh.)
2. „Op de dag dat Frankrijk niet 5 miljoen, maar 25 miljoen moslims telt, zullen de moslims de baas zijn. De Fransen zullen zich klein maken om zich te verbergen en niet op de stoep, maar met neergeslagen blik op straat gaan lopen. En als zij met opgeheven hoofd op de stoep blijven lopen, krijgen ze te horen: ‘Wat bezielt jou om mij zo rechtuit aan te kijken? Zoek je soms ruzie? Maak dat je wegkomt, anders krijg je een opdonder.’” (De Franse politicus Jean-Marie le Pen, 2003)
3. „Homoseksualiteit blijft niet beperkt tot de mensen die deze ziekte hebben, maar het kan zich kan verspreiden. […] dan kan iedereen besmet raken. Daar zijn we bang voor.” (Imam el Amoumni, 2001)
4. (Over homoseksuelen) „Ibn Abbes zei: men zoekt de hoogste constructie, waarvan men ze vanaf het terras met het hoofd naar beneden gooit, vervolgens doodt men ze met stenen.” (uit het boek De weg van de moslim)
5. „Ja” (antwoordt Abduljabbar van der Ven op de vraag of hij Geert Wilders dood wenst)
Het juiste antwoord? 2, alleen Le Pen werd veroordeeld, ook bij het Europees hof. Hij vergat zijn woorden te bidden, hij vergat het te wensen in plaats van te willen, hij vergat zijn uitspraken in een religieuze context te plaatsen. Dom natuurlijk. Fawaz Jneid is nooit van zijn bed gelicht. Als je je haatzaaierij tot God prevelt, heb je niets te vrezen.
En dan nu de bonusvraag.
„Ik heb genoeg van de islam in Nederland; geen moslimimmigrant er meer bij. Ik heb genoeg van de Koran in Nederland: verbied dat fascistische boek. Genoeg is genoeg.” (Geert Wilders, 2007)
Nog één keer raden. Wat denkt u? Strafbaar?
Ik ga het serieus doen. Zal ik wel weer afgescheept worden als zeikende pot die zich zogenaamd weer achtergesteld voelt, maar ik vind het gewoon een rare keuze om 'geaardheid' weg te laten uit dat rijtje.quote:
Ik vond die ook erg goed. Vrij schokkend wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:37 schreef Qebbel het volgende:
Ik vond dit wel een goeie:
Column Rosanne Herzberger vandaag.
[..]
Altijd leuk, zo'n toepspraak.quote:Toepspraak op CDA Formatiecongres in Arnhem
Ik zie het nu pasquote:
De naam van je hond?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik beet op mijn tong.![]()
Oh, en als jullie weten wat voor info ik in godsnaam op mijn dogtags moet gaan zetten, laat het me weten.
Ja, dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |