quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:10 schreef Brittie het volgende:
En nee, vandaag haal ik lief op!
Zondagochtend gaan we op vakantie.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:07 schreef lezzer het volgende:
Doe me denken aan dat toen ik 19 was, en ik een vriendinnetje had.
Zij ging een week op vakantie met vriendinnen. Toen ze terug was, ik er naar toe.
Wij huilen "dat doehoen we dus noohooit meeheer".
Een paar maanden later was het uit
Het werd zo absurd dat ik dacht "het zal wel"quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:29 schreef skunkasaur het volgende:
Hee Bakkes, we worden hier dik genegeerd ook, hè? Daar gaan onze plannen.
Ja hee, t was nou niet echt duidelijk of iemand geacht werd zich aangesproken te voelen, behalve dan om jullie te faciliteren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:29 schreef skunkasaur het volgende:
Hee Bakkes, we worden hier dik genegeerd ook, hè? Daar gaan onze plannen.
Verder voel je je nog wel prima?quote:
Voor tere zieltjes moet je dat uitspellen hoor!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou zeg. Je mocht zelfs lid van onze sekte worden! En mevrouw Lezzer ook.![]()
Ik dacht effe dat je tegen mij begon zeg...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar godverdegodver. Moet ik weer met dat ene wijf
quote:claudiadebreij
In het restaurant van Ikea zit een gesluierde moslima het blad '100% NL' te lezen. Ik zweer het. Prachtig.
Heb je daar zelf geen keus in?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar godverdegodver. Moet ik weer met dat ene wijf samenwerken. "Jaja, ik kom wel, geloof me maar".
Echt niet dus.Weer alleen een project maken.
Tijd om dat meisje eens wat hardcore Prince2 tools toe te schuiven?quote:
Nooit!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht effe dat je tegen mij begon zeg...
Jep. Ze kan niet zo goed kiezen dus dan wil ze ze allemaal, net zoals dat meisje van de reclame van Multivlaai.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:13 schreef lezzer het volgende:
Wiens harem moest dat dan eigenlijk worden? Die van Skunk?
Nee, je mag zelf niets kiezen, omdat je anders koppels krijgt die gemiddeld beter zijn dan de anderen, of meer ervaren in dat vakgebied.quote:
Nou, lijkt er op dat jij dan heel goed bent als je elke keer die muts toegeschoven krijgt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:22 schreef Bakfiets. het volgende:
Nee, je mag zelf niets kiezen, omdat je anders koppels krijgt die gemiddeld beter zijn dan de anderen, of meer ervaren in dat vakgebied.
quote:claudiadebreij
Ben toch elke keer weer domweg gelukkig, in Ikea. Is dat erg? Heb naast mijn kötscharnieren ook weer veel te veel andere møk gekocht.
Ik begrijp haar welquote:
Je kunt het wel volgen hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik begrijp haar wel
Jammer dat ik niet Twitter.
Ik ben niet zo goed hoor, maar ik wil wel graag alles af krijgen en samenwerken. Samen gaat het meestal toch veel makkelijker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, lijkt er op dat jij dan heel goed bent als je elke keer die muts toegeschoven krijgt.
Maak je wel afspraken met haar, wie wat doet en wanneer dat af is?
Mijlpalen FTW in zo'n samenwerking.
Nouuuu, eigenlijk was Bakkes een beetje jaloers dat ik al met iemand anders wou gaan trouwen, dus bood ik aan een harem op te starten. Ik ben natuurlijk ook heel populair, dus zo'n gek idee is het helemaal niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:22 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jep. Ze kan niet zo goed kiezen dus dan wil ze ze allemaal, net zoals dat meisje van de reclame van Multivlaai.![]()
Nee, dat zouden we dus allemaal nu gaan doen. Maar maar maar. Ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:36 schreef lezzer het volgende:
Maar spreek je dan ook van te voren af wie wat doet?
Dus, je zet geen poot voor er afspraken gemaakt zijn. Toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:49 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, dat zouden we dus allemaal nu gaan doen. Maar maar maar. Ja.
Ze is er nu, maar ik heb dus nog maar 4 uur de tijd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dus, je zet geen poot voor er afspraken gemaakt zijn. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |