quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:42 schreef lezzer het volgende:
Ik moet wel vaak lachen om Bakfiets.
Nu ook![]()
Die Nena ziet er nog wel godganse lekker uit op d'r leeftijd.quote:Lezzer's signature:
Wir sind wahr, Keine Lüge, Der Grund warum ich fliege, Ich glaub du bist mein Engel, Ich leih mir deine Flügel
Wir sind wahr, Ganz nah am Ziel der Ziele, Das Höchste der Gefühle, Zum ersten Mal unendlich
Ja, het is mogelijk hoor, boven je 40equote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Die Nena ziet er nog wel godganse lekker uit op d'r leeftijd.
Godsamme, dat heeft veel langer geduurd dan ik dacht....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef Avey het volgende:
Ik heb m'n vriendin uit het ziekenhuis opgehaald, eindelijk is ze weer thuis
Jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Godsamme, dat heeft veel langer geduurd dan ik dacht....
Gelukkig maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef Avey het volgende:
Hoe dat zo?quote:
Dat maakt toch niet uit, vind ik juist vervelend. Komt zo geforceerd overquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het er helemaal niet meer over gegaan ook
Niks engs aan overgehouden en wat was het nou precies?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef Avey het volgende:
Ik kan hier alle smilies invullen die er zijn, maar ik gebruik deze:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:14 schreef Vanyel het volgende:
Wat je kunt doen met je gevoel volgen....
De goeiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik kan hier alle smilies invullen die er zijn, maar ik gebruik deze:
quote:
Waar wordt geaardheid genoemd?? Of mogen wij niet meedoen aan de verenigende boodschap? Behoren wij niet tot het 'samen' van het CDA???quote:"...Wij christen-democraten hebben een eigen boodschap voor Nederland. Een boodschap die verbindt. Die oproept tot het overbruggen van tegenstellingen. Een boodschap waarin iedereen zijn verantwoordelijkheid neemt om gezamenlijk een bijdrage te leveren aan onze samenleving. Samen de crisis overleven en samen de noodzakelijke bezuinigingen dragen. Een boodschap waarin iedereen meedoet, ongeacht afkomst, huidskleur, geloof of gezindheid. Die boodschap verenigt ons als christendemocraten. Ook vandaag!..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |