En ineens ben ik weer 15, en luister ik naar mijn zelf opgenomen teepje van Klein Orkest.quote:
Ik was daar. Ook soort van memory lane, alleen iiiieets minder lang gelee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:05 schreef lezzer het volgende:
Niks d'r van, ik ben net een trip down memorylane aan het maken
Dat vond ik me toch altijd een kutnummer...quote:
Mooi of zooo afschuwlijk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:10 schreef lezzer het volgende:
En van dat andere filmpje moest ik na een halve seconde al huilen en toen heb ik het afgezet.
Ja, zo ken ik je weerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:11 schreef Vanyel het volgende:
Ik kende de mannen niet, maar vond de tekst altijd heeeel mooi.
Nog veel mooier en dan hou ik op want moet spruiten schoonmaken
Dat ontdek ik dus serieus nu pas....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:11 schreef lezzer het volgende:
Ja, zo ken ik je weer![]()
Deel 2 is ook gaaf
Er er schijnen nog 4 delen rond te zwerven....
Daar moet je ff doorheen.quote:
Dat er een vervolg is?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ontdek ik dus serieus nu pas....
Ik zal het misschien straks nog eens proberen...quote:Daar moet je ff doorheen.
Wat is dat?quote:
Ik vind het zo leuk dat dat verhaal de hele tijd door gaatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:32 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb net 2 gehoord. Leuk, maar toch niet in de buurt van 1 hoor!
Nare Bakfiets. Nou moest ik dat programma googlen en even verder kijken, sta ik dus mooi steeds met tranen in mijn ogen mijn spruiten schoon te makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb deze versie nou al drie dagen in mijn hoofd, dus ik moet hem even delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |