Kan misschien wel zo zijn, maar ik word er ook het slachtoffer van. Mocht ik hier weg moeten (woon anti-kraak.) en ga weer voor een tijdje bij m'n ouders inwonen (cq inschrijven en in een caravan zitten) en ook nog eens werkloos zijn, wat maar 3 maanden duurt qua WW. Dan heb ik gewoon geen inkomen meer. (Even afgezien van het feit dat ik dan ook dakloos wordt, want bij mijn ouders woon ik niet gratis.)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:58 schreef lezzer het volgende:
Ik heb de hele middag weer op kantoor gezeten
[..]
Dit is best wel een heel goed ding.
Op woonwagenkampen wonen hele families in één woonwagen (zogenaamd) en dan heb ik het over 4 generaties, met een hele sloot kinderen. Die hebben dan allemaal een uitkering.
Dat kan helemaal niet. Die lui wonen daar helemaal niet, maar bewijs dat maar eens.
Met deze regeling hoef je dat niet meer te bewijzen, maar mag het gewoon niet meer.
(men strijkt dan dus gewoon 5K per maand op met de familie he..)
Ook stelletjes die stiekem samenwonen ("nee hoor, ik huur daar een kamer"), werkt precies hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, dat is inderdaad waar, dat gemeenten dat soort gevallen bijna op individuele basis bekijken.
Burkababequote:Op zondag 3 oktober 2010 14:37 schreef Donsveertje het volgende:
*moppert verder op kabinet* en laat me nu lekker met een burka rondlopen als ik dat wil![]()
Daar was ik te lui voorquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik had het gegoogled van de week toen het er ook al over ging.
Precies!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
En het antwoord kom toch van zelf, dus dit is achteraf efficiënter gebleken
Maar goed, dat wist je van tevoren natuurlijk niet.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:35 schreef lezzer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, dat is inderdaad waar, dat gemeenten dat soort gevallen bijna op individuele basis bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En yeay, burkababes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:54 schreef skunkasaur het volgende:
Hahaha burkababes
@fiets met de bakkes, heb je ook een burberry paraplu gekocht?
Je vraagt je af wat mensen dan doen he, als ze iets schrijven als hierboven en zich vervolgens niet meer melden de rest van de dagquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:43 schreef Vanyel het volgende:
Kneuteren met een viva en een cappuccino. Hemelse zondag, nu al.
Helpt denk ik wel dat we elkaar de hele ochtend al superleuk vinden en elke 5 minuten leespauze moeten om elkaar walgelijk zoetjes aan te staren en sappy dingen te zeggen.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat mensen dan doen he, als ze iets schrijven als hierboven en zich vervolgens niet meer melden de rest van de dag![]()
Pervquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat mensen dan doen he, als ze iets schrijven als hierboven en zich vervolgens niet meer melden de rest van de dag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |