Lezzer, lezzer, lezzer tochquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
In 4 minuten al. Als je het goed aanpakt
Lees: gewoon je eigen idee opdringen
Zo..in de war.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lezzer, lezzer, lezzer toch
Jij weet toch ook dat bakfiets studeert om er iets van te leren... Wat voor beeld van samenwerken krijgt het arme kind van dit soort posts?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lezzer, lezzer, lezzer toch
Jij weet toch ook dat bakfiets studeert om er iets van te leren... Wat voor beeld van samenwerken krijgt het arme kind van dit soort posts?
Ja. Ik had toch al een groot stuk gemaakt. Ze mag lekker de rest doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar goed, zijn er al afspraken gemaakt?
Oh, dat is nog hetzelfde projectquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja. Ik had toch al een groot stuk gemaakt. Ze mag lekker de rest doen.
Hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het, hoe was het????????quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:31 schreef Brittie het volgende:
![]()
Wat een wijze lessen hier weer allemaal
Ik vraag het inderdaad niet voor niksquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is de grote levensles
Maar goed, dat wist jij ook al wel denk ik
Dat dacht ik al jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vraag het inderdaad niet voor niks
Meteen de schipholplee in?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef Brittie het volgende:
hihi.
Fijn ^^![]()
Ze is nu alleen ff met d'r ouders mee naar huis, maar vanavond is ze er weer gelukkig!![]()
Wat kan zij saaiige nummers toch opeens heeeel mooi makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Zolang we het op tijd af hebben ben ik tevreden.
Ik heb deze versie nou al drie dagen in mijn hoofd, dus ik moet hem even delen.
Ah joh, na zo'n tijd gescheiden zijn, kan dat toch haske snel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:47 schreef Brittie het volgende:
[..]
Lol en dan schoonouders buiten laten wachten. Nah, nee dus
. I wish
Ik hou van liedjes waar ik blij van wordt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:44 schreef Vanyel het volgende:
Das juist t mooie. Ik hou van liedjes waar ik treurig van word.
Ik neem liever de tijd vanavond danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ah joh, na zo'n tijd gescheiden zijn, kan dat toch haske snel.
Ik zou zeggen, allebeiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:52 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik neem liever de tijd vanavond dan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |