Partnerregistratie dan. Een samenlevingscontract zegt niet zoveel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:36 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Echtgenot(e) van of partner(?) van. Laatste vermoed ik. Zal wel met samenlevingscontract ofzo te maken hebben? Don't know.. Ben echt zo niet thuis in dit soort dingen!
Dat bedoel je anders dan dat het er staat denk ik he?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Partnerregistratie dan. Een samenlevingscontract zegt niet zoveel.
Ik moest wel, want morgen de laatste dag en dan kan ik er niet meer bij.quote:
Ja en nee. Tis niet niks, maar je krijgt geen namengedoe, hoeft niet te scheiden (onderhoudsplicht) en dat soort.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat bedoel je anders dan dat het er staat denk ik he?
Als je getrouwd bent toch ook hoop ik, of moet je dat dan helemaal apart regelen? En is het zo dat jouw vrouw automatisch ook als moeder van jullie kind wordt gezien, of zitten daar ook weer allerlei voorwaarden aan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:20 schreef Vanyel het volgende:
Ohja, de belangrijkste (waarom wij t wel hebben dus): pr geeft automatisch gezamenlijk gezag over kinderen, samenlevingscontract niet.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:35 schreef Qebbel het volgende:Brittie! Ik ga je nog pmen ivm zaterdag hoor! Al zin?
Ook met trouwen hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:44 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Als je getrouwd bent toch ook hoop ik, of moet je dat dan helemaal apart regelen? En is het zo dat jouw vrouw automatisch ook als moeder van jullie kind wordt gezien, of zitten daar ook weer allerlei voorwaarden aan?
Geen geldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook met trouwen hoor
Voor moeder zijn moet ze nog wel ff adopteren à zo'n 1000 euro...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook met trouwen hoor
Voor moeder zijn moet ze nog wel ff adopteren à zo'n 1000 euro...
Ai. Hoe laat zijn jullie van plan aanwezig te zijn? Zal een mooie boel worden als die NS loopt te zeiken!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jep! Alleen wel minder dag we middenin de nacht naar Schiphol moeten terwijl de NS oefeningen gaat houden voor sneeuw, hoop dat dat geen probleem wordt
Verder heb ik ook zin in morgen want dan iser weer ^^.
En goedemorgen maar weer dames
Nouja, we vliegen kwart over 6, als het goed is hoeven we dus niet meer in te checken en alleen onze bagage bij jou te dumpenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:47 schreef Qebbel het volgende:
Ai. Hoe laat zijn jullie van plan aanwezig te zijn? Zal een mooie boel worden als die NS loopt te zeiken!
Ik ben ook wel geïnteresseerd hierin... dat is toch iets wat niet dagelijks ter sprake komt maar wat wel "normaal" is. Helemaal hier in Nederland, het eerste land ter wereld dat het huwelijk openstelde voor gelijke geslachten, is het gek dat zo weinig mensen weten over hoe en wat. :/quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Meen je niet! Gaan jullie dat doen? En wat zijn de echte voordelen daarvan? Sorry hoor, beetje persoonlijke vragen misschien, maar het interesseert me erg. Krijg er zelf misschien ooit (paar jaar..)ook wel mee te maken.
4u Is ruim op tijd idd!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:10 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nouja, we vliegen kwart over 6, als het goed is hoeven we dus niet meer in te checken en alleen onze bagage bij jou te dumpendus ik denk als we er om 4 uur zijn dat dat echt ruim op tijd is
.
Sterkte met die vogels.
Ik heb die leeftijd inmiddels al opgeschroeft naar de 35quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Mèh, trouwen is voor mij niet zo belangrijk. Romantisch allemaal wel natuurlijk, maar geen must.
Ik wil trouwens pas kinderen na mijn 30ste.
Geen zorgen, mijn ma kreeg mij pas op d'r 36e.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:34 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb die leeftijd inmiddels al opgeschroeft naar de 35. Ben echt een laatbloeiert zeg. Kweet niet hoe lang het gem. duurt voordat lesbostellen zwanger worden, maar over 15 maanden ben ik toch keihard 30
![]()
* Qebbel*is in shockmode*
En jij bent de eerste?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:44 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Geen zorgen, mijn ma kreeg mij pas op d'r 36e.
Mijn ma kreeg mij op d'r 20equote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:44 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Geen zorgen, mijn ma kreeg mij pas op d'r 36e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |