quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef lezzer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zou een bak zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:20 schreef Vanyel het volgende:
Donsveer en lezzer per ongeluk opeens buren
OMFG dit kan gewoon niet serieus zijn.....quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:58 schreef lezzer het volgende:
OMG wat een faal![]()
Hoe los ik dit op met een meid die ik SMSte?
lezzer is een echte tommie, die heeft vast geen bh'squote:Op maandag 4 oktober 2010 19:18 schreef soapie het volgende:
Ik las net in het vorige topic over die koffie filters. Een kennis van mij heeft er eens haar bh voor gebruikt, schijnt prima te werken...
Als toch iedereen zo makkelijk was als lezzerquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
lezzer is een echte tommie, die heeft vast geen bh's
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
lezzer is een echte tommie, die heeft vast geen bh's
En heb je er koffie mee gezet?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:07 schreef lezzer het volgende:
ik heb heul wel bh's
en ik trek ze nog aan ook
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:07 schreef lezzer het volgende:
ik heb heul wel bh's
en ik trek ze nog aan ook
Echtgenot(e) van of partner(?) van. Laatste vermoed ik. Zal wel met samenlevingscontract ofzo te maken hebben? Don't know.. Ben echt zo niet thuis in dit soort dingen!quote:
Dat zou best kunnen. Het is uiteindelijk toch een traditie van dat de vrouw eigendom wordt van de man en zijn naam aanneemt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:35 schreef Qebbel het volgende:
Edit: 't Kan natuurlijk ook dat homo's minder snel elkaars naam aannemen, maar getrouwd onder hun eigen naam blijven.![]()
Wrom?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hallo Wonderererer.![]()
Ga jij eens naar bed, mannetje.
Bedtijd!quote:
Nee, in de vraag of je BH's kunt gebruiken om koffie te zetten, natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij was in mijn tieten geïnteresseerd?
Ben je niet zo avontuurlijk om dat te testen dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:07 schreef lezzer het volgende:
Dat hoef ik toch niet uit te gaan proberen? ik had gisteren om half 9 al weer koffiefilters in huis
Als ik er geen enkel belang bij heb niet nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben je niet zo avontuurlijk om dat te testen dan?
Handig om te weten dat het kan als je straks weer zonder filters zit?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als ik er geen enkel belang bij heb niet nee.
Veel plezier op school Bakfiets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |