Niet eens Jenni?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:22 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, 13 dagen terug. Ik noemde hem Bette. De andere twee jongens heten Alice en Shane. Ik ben nog wel een beetje uitgerekt en gescheurd hoor.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:28 schreef lezzer het volgende:
Je snapt wel dat er nu allerlei vragen boven komen he...
Ik weet niet wat je wil horen.. Ik heb er geen gehad hoor.quote:
Zeg eerlijk, je insinueerde het welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wil horen.. Ik heb er geen gehad hoor.
Nee hoor, ik heb t gezien, das iets anders dan gehad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, je insinueerde het wel
Niet helemaal, maar wel in de breedte. Van knie tot knie zegmaar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Leuke namen voor je zoons. Totaalruptuurtje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Inscheurende vagina's tijdens het baren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef Avey het volgende:
Ik heb geen flauw idee meer waar het over gaat
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef Bakfiets. het volgende:Ja schattig he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:03 schreef skunkasaur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pewpewpew.
Het liefst rond Eindhoven, want dan kunnen we op lesbisch stijldansen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:26 schreef skunkasaur het volgende:
Lezzer, onze Fiets wil graag weten of er nog ruimte is in Limburg om een sekte te beginnen. Want ik ga een harem opstarten. En zoek nog een locatie. En in Limburg hebben we alles bij de hand, vandaar.
En er moet ook een grote boerderij of iets te huur zijn, want er moeten een aantal dragkingsized bedden in.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:29 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het liefst rond Eindhoven, want dan kunnen we op lesbisch stijldansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |