quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Heah wut ?? is je edit knoppie lek of wat ??quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:19 schreef Alfisti het volgende:
Typo
Kun je de 6 in een 8 veranderen in de OP SD?
Datquote:
OP titel kan ik niet wijzigenquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heah wut ?? is je edit knoppie lek of wat ??
Fout zit in TTquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heah wut ?? is je edit knoppie lek of wat ??
OK, V8 it isquote:
Da's fout nummer 2. Doe eens goed kijken, schele modquote:
Jah, maar die mag ik niet posten van d'rquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:31 schreef Alfisti het volgende:
Zijn er nog foto's gemaakt gisteren trouwens?
* Alfisti is benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik kan wel gaan klikken met m'n N97, maar er lopen daar op zo'n dag minstens 1000 mensen met een DSLR rond. Dus google even op "touristenfahrten 3-10-10" en gij zult vinden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:31 schreef Alfisti het volgende:
Zijn er nog foto's gemaakt gisteren trouwens?
* Alfisti is benieuwd
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, maar die mag ik niet posten van d'r![]()
Ik heb wel een recente aktiefoto met een plastic gitaar op de bank
Moet ik nou weer posts gaan maken waarvoor ik me per PM weer moet verontschuldigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
Neequote:Op maandag 4 oktober 2010 10:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Moet ik nou weer posts gaan maken waarvoor ik me per PM weer moet verontschuldigen.
Mjah, 'voorlopig' ja, maar het precedent is geschapen, dus dat is een kwestie van tijdquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:08 schreef Alfisti het volgende:
Zo, proces tegen Wilders voorlopig geschorst
quote:
quote:
quote:
quote:
Halve dag vrijquote:
Er was geen ringmeet, degenen die gekomen hebben allemaal op eigen houtje rondgesjouwdquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:16 schreef ook_gek het volgende:
Waar zijn de ring meet foto's en paladijn, ben je nog met de 10th over de ring gevlogen? En zo ja hoe beviel dat?
quote:
Correktie : JIJ hebt in je uppie rondgesjouwdquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Er was geen ringmeet, degenen die gekomen hebben allemaal op eigen houtje rondgesjouwd.
Wie waren er dan uiteindelijk? Mien, Paal en?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Correktie : JIJ hebt in je uppie rondgesjouwd
Dingest, Alexxxxx, moiquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wie waren er dan uiteindelijk? Mien, Paal en?
Had jij ook kunnen fiksen, kwestie van vragenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
[edit]Alex dus
Maar jullie hebben allemaal nummers van elkaar enzo.
Mien was ziekiesquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:36 schreef r8ality het volgende:
Of jullie zijn gewoon om 11.00 bij de REWE.
Mooi. Posten kreng.quote:
Aanstellers die vrouwen meisjesquote:
Wie gaat er dan ook naar een buitenlandse meeting zonder van wie dan ook ff het tel nr te vragenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef r8ality het volgende:
Ja. Ik stond dus braaf om 10.45 op de parkplatz van de REWE
.
Je doet echt je uiterste best om populair te worden hequote:
Ja, na 11.20quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar een buitenlandse meeting zonder van wie dan ook ff het tel nr te vragen
de Saab heeft anderhalf uur of zo op die parking gestaan, best herkenbaar, met mijn telefoonnummer zichtbaar op de hoedenplank voor alsje op zou komen dagen
Sorry, ik moet me toch op de een of andere manier vermakenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je doet echt je uiterste best om populair te worden he
De Saab was meequote:Op maandag 4 oktober 2010 11:16 schreef ook_gek het volgende:
Waar zijn de ring meet foto's en paladijn, ben je nog met de 10th over de ring gevlogen? En zo ja hoe beviel dat?
Dingest. Heb alleen de nummers van Anne en Paal btw.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
[edit]Alex dus
Maar jullie hebben allemaal nummers van elkaar enzo.
euh.. nee?:')quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:33 schreef Sounddragon het volgende:
Op de één of andere manier komt het gesprek hier op 'broeken' () maarreeehh.. Alexxxx zou toch in eentuinbroek komen gisteren ???
De 121 ging niet zo vlug, veel baustellen, en Venlo is een leuke stad.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:36 schreef r8ality het volgende:
Of jullie zijn gewoon om 11.00 bij de REWE.
vanavond of zo.quote:
vandaar dat iedereen gister zo iets had van 'wat jammer tcoh dat r8ality erneit is!"quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je doet echt je uiterste best om populair te worden he
Ja, ik citeer Paal:quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:49 schreef Alfisti het volgende:
Hebben jullie mijn wel gemist lieverds?
Euhh wel! Bewijs:quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ok ik doe zondag een tuinbroek aan, bereid je voor op een natte sloot.
Iddquote:vandaar dat iedereen gister zo iets had van 'wat jammer tcoh dat r8ality erneit is!"!
* Alfisti aait Paladijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik citeer Paal:
"Maar goed dat Alfisti er niet is, die had me geslagen als hij dit had gehoord!"
Dus we hebben aan je gedacht!
Oh, kutquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Euhh wel! Bewijs:
[..]
[..]
Idd. Totaal niet gemist.
"Anne, mag ik van jou een Fristi met wodka" toch?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:53 schreef Anne het volgende:
Ik heb SD ook een paar keer Fristi horen zeggen. Maar waarom en waarover het ging weet ik niet.
Je kent me niet eensquote:
Hmm lekker een pakje fristi op de achterbank van de auto onderweg naar het buitenland. Echt vakantie gevoel!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:53 schreef Anne het volgende:
Ik heb SD ook een paar keer Fristi horen zeggen. Maar waarom en waarover het ging weet ik niet.
Potverdomme wat heeft Fristi toch smaak wat auto's betreft?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:53 schreef Anne het volgende:
En dan onwijs morsen zodat de hele reis de auto naar Fristi meurt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmm lekker een pakje fristi op de achterbank van de auto onderweg naar het buitenland. Echt vakantie gevoel!
Nou zeg. Omdat ik een lullig grapje maak en me daarvoor ook nog excuseer heb ik het meteen gedaanquote:
Je maakt alleen maar domme opmerkingenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou zeg. Omdat ik een lullig grapje maak en me daarvoor ook nog excuseer heb ik het meteen gedaan.
Dát was het !!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Potverdomme wat heeft Fristi toch smaak wat auto's betreft?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
"Anne, wil jij ook een beetje Fristi in je mond?"
??quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:06 schreef vlad het volgende:
Wat een verschrikkelijk mooie opening post
Iedereen met een auto moet aan het gasquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
??
Als in; "koop deze Alfa en ga aan het gas ?"
Je moet je gewoon gedragen en de mede users respecteren!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou zeg. Omdat ik een lullig grapje maak en me daarvoor ook nog excuseer heb ik het meteen gedaan.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet je gewoon gedragen en de mede users respecteren!
Dat doe ik ook
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:10 schreef vlad het volgende:
[..]
Iedereen met een auto moet aan het gas
Is r8 een kloon van jou ??quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet je gewoon gedragen en de mede users respecteren!
Dat doe ik ook
En als je schnitzel fout spelt mag je Duitsland nooit weer in!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je wordt aan de grens gecontroleerd; als je geen schnitsels op hebt, word je teruggestuurd
eet shitsel jij!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
En als je schnitzel fout spelt mag je Duitsland nooit weer in!
No prob; Annie komt toch weer aan de goede kant van de grens wonenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
En als je schnitzel fout spelt mag je Duitsland nooit weer in!
Niet dat ik weet?quote:
Heb je al foto's van de schade aan dat hok ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, hele leuke dag gehad, als ik zo weer thuis ben load ik de fotos wel up, eerst ff pino uitlaten straks
Lichter welquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:16 schreef Barcaconia het volgende:
Belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken
Wat is daar geniaal aan ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef Alfisti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_Nieuwsuur__.html
Geniaal
Door zijn relatie met Eva Jinek was zij (volgens zeggen) niet meer betrouwbaar en werd afgeserveerd als nieuwe presentatrice van Nieuwsuur, naar mijn mening volledig onterecht met een zeer zwakke reden. Dat Mosko op deze nette manier het betreffende programma op hun plaats zet vind ik een zeer strakke actiequote:
Mosko is een rancuneuze engerd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Door zijn relatie met Eva Jinek was zij (volgens zeggen) niet meer betrouwbaar en werd afgeserveerd als nieuwe presentatrice van Nieuwsuur, naar mijn mening volledig onterecht met een zeer zwakke reden. Dat Mosko op deze nette manier het betreffende programma op hun plaats zet vind ik een zeer strakke actie
Ik ken het verhaal uiteraardquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Door zijn relatie met Eva Jinek was zij (volgens zeggen) niet meer betrouwbaar en werd afgeserveerd als nieuwe presentatrice van Nieuwsuur, naar mijn mening volledig onterecht met een zeer zwakke reden. Dat Mosko op deze nette manier het betreffende programma op hun plaats zet vind ik een zeer strakke actie
welke schade aan welk hok?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je al foto's van de schade aan dat hok ?
Goede actie inderdaadquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef Alfisti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_Nieuwsuur__.html
Geniaal
Dat wou ik even weten, bedankt !quote:
Die Caddyquote:
Nee, dat staat er in.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die Caddy
Zit er ook een bed achterin ??
Ik mag bidden dat zij 'slechts' de chauffeuse is ...quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:04 schreef Paladijn het volgende:
Was zelfs het bestgelezen artikel die week...
http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/regio/article6395635.ece
[ afbeelding ]
Hoezo? Heb je een afspraak gemaakt?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik mag bidden dat zij 'slechts' de chauffeuse is ...
quote:
Ik zou het doen, maar toen zag ik die foto.quote:
Ik dacht dat SD niet met zijn gezicht online wilde?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:29 schreef Paladijn het volgende:
En speciaal voor Mark, OMNOMNOM:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rest volgt later wel
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat SD niet met zijn gezicht online wilde?
Deze?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
Niemand foto's van dat platte ding ??
Als je doelt op die lawaaimaker die net aan kwam zetten toen we bij de ingang weg gingen (en later voorbij kwam), daar heeft Alex er wel een paar van geschotenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
Niemand foto's van dat platte ding ??
SD zijn kop op dat moment ook.. "je hebt voor 35 miljoen aan autos gezien vandaag en je zet boer Klaus er wel op!"quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als je doelt op die lawaaimaker die net aan kwam zetten toen we bij de ingang weg gingen (en later voorbij kwam), daar heeft Alex er wel een paar van geschoten
Die kop van die gast in de Unimog is ook wel vrij briljant trouwens
Ik had het kunnen zijn, ik heb dat t-shirt ookquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
r8lity toch nog gezien bij Brünchen?
de hele serie hier
Dat was de 9-2X volgens mij, een licht geremodelde Imprezaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:06 schreef Duvel het volgende:
Heeft de Saab 99 niet oorspronkelijk als Saabaru proef gereden?
Oh ja, en ze hebben nog een of andere kotslelijke bak met Saab-saus uitgebracht een paar jaar geleden.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:06 schreef Barcaconia het volgende:
Of je het nu met assteunen of Durex doet, veilig krikken is ALTIJD een must.
Mogguh.quote:
Uhm niet dat ik weet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was de 9-2X volgens mij, een licht geremodelde Impreza
Van de 99 zou ik het zo niet weten...
En Mark, dat soort mensen lopen toch ook in Scheveningen rond?
Dan heb je ook minder tijd om te knutselen aan je Vulvaolvoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mogguh.
Morgen hopelijk eindelijk werk, dan zit ik tenminste niet meer om 10 uur op Fok!
Klopt ja, is de mindere kant maargoed, ik moet toch wat te doen hebben de hele dag.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan heb je ook minder tijd om te knutselen aan je Vulvaolvo
Je kunt gewoon de hele dag doorgaan hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Klopt ja, is de mindere kant maargoed, ik moet toch wat te doen hebben de hele dag.
Kun je niet gewoon van je hobby je werk maken dan ??quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:56 schreef Barcaconia het volgende:
Die volvo ga ik niet verkopenDat ding is volledig gerestaureerd misschien 2000 euro waard en dan heb ik er zelf veel meer plezier aan.
Misschien over 30 jaar een keer verkopen als ze ècht zeldzaam zijn
Ik heb overigens met de onderdelenhandel die er aan vast zit al zo veel winst dat de restauratie mij niets kost
Als ik een goeie lokatie/ruimte had, ging ik morgen een cursus plaatwerken beginnenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:02 schreef Barcaconia het volgende:
Is niet mijn ideale beroep om in 30 jaar ouwe zooi te gaan handelen. Leuk voor een dagelijks zakcentje maar niet voor de komende 60 jaar.
Mijn ideale beroep is iets heel anders, maar dat schijnt illegaal te zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:10 schreef Barcaconia het volgende:
Als dat jouw ideale beroep is moet je gewoon die cursus gaan volgen en daarna ruimte huren. Beetje ambitie hebben he
Ziet er niet uit!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was de 9-2X volgens mij, een licht geremodelde Impreza
Hij stond in het Saab-museum, ik heb er alleen geen foto van gemaakt helaas.quote:Van de 99 zou ik het zo niet weten...
Pooier? Dat is niet illegaal. Als je maar zorgt dat de vrouwen zeggen dat ze het voor de lol doen. En gewoon bij brengen met de harde hand.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn ideale beroep is iets heel anders, maar dat schijnt illegaal te zijn
Neh, dat issum nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pooier? Dat is niet illegaal. Als je maar zorgt dat de vrouwen zeggen dat ze het voor de lol doen. En gewoon bij brengen met de harde hand.
Niks illegaals aan
Een pooier vind zelf ook dat hij respect heeft voor vrouwenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, dat issum niet
Ik heb respect voor vrouwen, dat zou niks voor mij zijn
SSSsssssSsssT !!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een pooier vind zelf ook dat hij respect heeft voor vrouwen
Maar verwacht het ook niet van je. Denk dat wiet meer in je richting komt?
Junk junk junkquote:
Ik ben niet altijd onder invloedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Junk junk junkW
Je bent altijd onder invloed en dus niet in staat om macht te hebben
Maar uhm paar plantjes merkt niemand. Blauw en rode ledjes als verlichting gebruiken. Valt niet op ennis goedkoop.
En klein bij verdienen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:06 schreef Barcaconia het volgende:
Of je het nu met assteunen of Durex doet, veilig krikken is ALTIJD een must.
D'r staan vast lantaarnpalen in de buurtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd onder invloed
Paar plantjes heb ik in de tuin, en kweken onder LED licht is een drama
Ik weet niet hoe dat spul groeit onder dat oranje natrium-licht...?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
D'r staan vast lantaarnpalen in de buurt.
Met de juiste led lampen niet. Veel rood en paar blauw en het groeid als kool.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd onder invloed
Paar plantjes heb ik in de tuin, en kweken onder LED licht is een drama
Ik bedoelde meer de stroom spanning ervanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat spul groeit onder dat oranje natrium-licht...?
De spanning, die je ook in je eigen huis voorhanden hebt, of de stroom, waar je dan niet voor wil betalen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de stroom spanning ervan.
Jij hebt er ook al een paar achter de kiezen zo te zienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met de juiste led lampen niet. Veel rood en paar blauw en het groeid als kool.
Warmte is van buiten niet te zien en de stroomverbruik is laag.
Het is niet voor niets dat ledlampen steets meer gevonden worden bij plantages
Neen die hebben we niet en die hoeven we ook niet.. puur natuur, gewoon buiten in de frisse lucht onder het zonnetje; volkomen legaalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
D'r staan vast lantaarnpalen in de buurt.
Perfect, mits niet langer brandend als 12 uurquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat spul groeit onder dat oranje natrium-licht...?
Die dingen zijn k.u.t. heel veel shops verkopen ze al niet eens meer omdat ze teruggebracht worden na een weekje of 12; opbrengsten komen niet in de buurt van de eckte ecktequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met de juiste led lampen niet. Veel rood en paar blauw en het groeid als kool.
Warmte is van buiten niet te zien en de stroomverbruik is laag.
Het is niet voor niets dat ledlampen steets meer gevonden worden bij plantages
Dit is de SC; het gaat niet over auto's, dus wmb een prima onderwerpquote:
mijn lada verzamelende kennis heeft een van zijn saabs ook te koopquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:44 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx: niet wat voor jou? http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=87408
Al vorderingen / uitzicht op een nieuwe baan Lexxxxx?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar eerst maar weer eens een baan...
zodra ik wat heb meld ik het, doe voor die tijd daar online geen uitspraken overquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Al vorderingen / uitzicht op een nieuwe baan Lexxxxx?
Dat vind ik zóóóóóó vetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:51 schreef Dingest het volgende:
Dit is een 843cc motorblokje, dat eigenlijk al uit de 600 kwam (maar daarin met een kleinere capaciteit). Die aparte kont dankt hij overigens aan de Fiat 500/600 Abarth. Daar zat een wat sterkere motor in die nogal heet werd. De lui van Abarth ontdekten dat als ze de klep openzette de motor beter koelde en sneller was, dus reed dat ding constant met de klep open. De 850 is daarop gestyled.
datquote:
Psies, dat vond Mientje kleine smurf ookquote:
Het is een tof forum, maar heilig ?? begin je nu niet een beetje door te draven ??quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
blij dat jullie erkennen dat BB heilig is![]()
(Sint BuzzyBee)
Ik draaf nooooooooooit door, je kent me toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is een tof forum, maar heilig ?? begin je nu niet een beetje door te draven ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe. Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry!quote:
Ach, je hebt lekkere schnitzelsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe, whehe. Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry!
Goed he ?quote:
Nee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Goed he ?Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
Goed he ?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, er zijn alleen mods en ex-mods van PTA online, die baggeren niet.
Nee, dat is te zien deze nacht. Of een willekeurige PTA SC van de laatste maanden die nog ff snel volgepost moet worden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:57 schreef Anne het volgende:
Nou, jullie doen wel sarcastisch enzo. Maar ik bagger echt nooit.
Dat was gewoon SD onder mijn accountquote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat is te zien deze nacht. Of een willekeurige PTA SC van de laatste maanden die nog ff snel volgepost moet worden.
Als ik jou was geweest had ik je nu geconfronteerd met een baggerpost van jou uit 2004, toen SD nog een recalcitrante opeljosti wasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat was gewoon SD onder mijn account.
Daar moet ik het helaas mee eens zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:09 schreef Anne het volgende:
Jamaar, dat was toen. Ik ben best lief nu.
Ik heb jullie niet zien tongenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond je toen lieverquote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:09 schreef Anne het volgende:
Jamaar, dat was toen. Ik ben best lief nu.![]()
Heb je sex gehad ofzo dat je zo vrolijk bent?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:36 schreef Anne het volgende:
Hellooo, good morning, how are you? *fwietfwiew*
Zonde van de autoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:17 schreef densmee het volgende:
http://112brabant.nl/inde(...)ortages&foto_id=4247
harder dan die hebben kan
Stel je niet aanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:22 schreef r8ality het volgende:
Van 21.00 tot 0.00 en van 1.00 tot 8.00 geslapen. Tyfuskoppijn.
Waaruit maak je op dat ie zich aanstelt?quote:
Hoofdpijn is voor mietjes!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat ie zich aanstelt?
Hé Peu!quote:
Dat is klote, moet je ze dat lerenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hé Peu!
Hier te kort geslapen doordat de katten niet kunnen klokkijken.
Neequote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je sex gehad ofzo dat je zo vrolijk bent?
Afgelopen 24uurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Over wat voor een tijdsbestek hebben we het eigenlijk?
Nee, PM het maar naar wie het wel wil weten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow oke. Ja. Dan wel ja. Wil je ook nog weten hoe vaak? En waar? En wanneer?
Het ging een hele tijd goed, maar we hebben nu 's nachts de deur op een kier staan met een haakje voor wat extra ventilatie, en daar kan een van de katten niet mee omgaan. Dus stond ie drie kwartier te vroeg te mauwen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is klote, moet je ze dat leren![]()
Onze kat kan het volgens mij wel, beest staat elke dag rond 8u aan de slaapkamerdeur![]()
Ik ken sowieso maar heel weinig katten die dat kunnenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hé Peu!
Hier te kort geslapen doordat de katten niet kunnen klokkijken.
Hmm, dat ken ik ja, kan die hier ook niet mee om gaan, de deur moet open of dicht, dat halve gedoe snapt die ook niet. Als die hoort dat je wakker bent, moet die ook perse naar binnenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het ging een hele tijd goed, maar we hebben nu 's nachts de deur op een kier staan met een haakje voor wat extra ventilatie, en daar kan een van de katten niet mee omgaan. Dus stond ie drie kwartier te vroeg te mauwen.
Neuh niet nodig, snap nu waarom je vrolijk bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow oke. Ja. Dan wel ja. Wil je ook nog weten hoe vaak? En waar? En wanneer?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:18 schreef Sounddragon het volgende:
Wat hebben jullie een zeurbeesten allemaal joh![]()
Die 2 bij ons thuis zie je alleen als ze tijd voor je maken, deuren zijn allemaal open, en de baas of bazin wakker maken gebeurt zelden of nooit, eten/drinken staat 24/7 voor de pak, alleen het avondeten wordt geserveerd op gezette tijden.. nooit geen gezeur of gemauw
Ja, die van jou ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Gefeliquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:06 schreef Barcaconia het volgende:
Maandag beginnen met werkenHoef ik niet meer thuis te zitten.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gefeli![]()
![]()
![]()
Waaro ?? en als wat ?Peej Ehm!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Ik heb geen 'boven' thuis, alleen binnen en buitenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:10 schreef r8ality het volgende:
Onze kat kan niet eens boven komen. Gangdeur is altijd dicht.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:06 schreef Barcaconia het volgende:
Maandag beginnen met werkenHoef ik niet meer thuis te zitten.
Aardig kraantje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:04 schreef Sounddragon het volgende:
Vrijdag een dagje rommelen met een Sumitomo SC 800
Nee johquote:
Vrachtwagen monteur.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wat voor soort werk is het?
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, naar een stad waar ze een traditie maken van het fabriceren van allerlei lichtgevende apparaten
Kom je nog even hoi zeggen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, naar een stad waar ze een traditie maken van het fabriceren van allerlei lichtgevende apparaten
Nope, degelijkheidquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
GefeliciteerdOok bij dat merk uit Rockcity?
gefeliciteerd veel succes bij de iveco dealerquote:
yeah, strators in elkaar zetten bij de CFGquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef densmee het volgende:
[..]
gefeliciteerd veel succes bij de iveco dealer
Alfa maakt toch geen vrachtwagens meer?quote:
Ehm, jij komt dus geen Bossche bollen brengen ?quote:
Bossche bollen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, jij komt dus geen Bossche bollen brengen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
Nee, sushi van Soho, gek!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, jij komt dus geen Bossche bollen brengen ?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bossche bollen?Zie ik er uit als een Bosschenaar?
Ken mij het rotten hoe je eruit ziet, deegbollen met slagroom erin en choco eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Bosch ligt dicht genoeg bij EHV om die dingen te roggelen 9-)De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ok, dusssss.. rond een uurtje of 9 Bossche bollies van Barca, en tussen de middag sushi van jouquote:
quote:
Nee, uit de buurt van Eindhoven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik werk er. Edit: In Eindhoven dus. Niet bij Soho.
[..]
En jij komt uit Eindhoven?!
Welk gat?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, uit de buurt van Eindhoven.
1975 gestopt na de fusie tot Ivecoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alfa maakt toch geen vrachtwagens meer?
( vroegah welklik)
nope!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg Alex, heb je al een leefritme gevonden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
Ik denk over 20 jaar nog welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:22 schreef Barcaconia het volgende:
Als ie klaar isIk hoop dat je over pakweg 2 jaar nog op Fok! zit.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]misschien nog wel bij mij in het dorp een van de zalighedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Ja inderdaad. Stond ik laatst met pech midden op de straat, wil ik hem even wegrijden maar kan ik niet op de startmotor. Sta je daar midden op straatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |