Iedereen met een auto moet aan het gasquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
??
Als in; "koop deze Alfa en ga aan het gas ?"
Je moet je gewoon gedragen en de mede users respecteren!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou zeg. Omdat ik een lullig grapje maak en me daarvoor ook nog excuseer heb ik het meteen gedaan.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet je gewoon gedragen en de mede users respecteren!
Dat doe ik ook
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:10 schreef vlad het volgende:
[..]
Iedereen met een auto moet aan het gas
Is r8 een kloon van jou ??quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet je gewoon gedragen en de mede users respecteren!
Dat doe ik ook
En als je schnitzel fout spelt mag je Duitsland nooit weer in!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je wordt aan de grens gecontroleerd; als je geen schnitsels op hebt, word je teruggestuurd
eet shitsel jij!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
En als je schnitzel fout spelt mag je Duitsland nooit weer in!
No prob; Annie komt toch weer aan de goede kant van de grens wonenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
En als je schnitzel fout spelt mag je Duitsland nooit weer in!
Niet dat ik weet?quote:
Heb je al foto's van de schade aan dat hok ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, hele leuke dag gehad, als ik zo weer thuis ben load ik de fotos wel up, eerst ff pino uitlaten straks
Lichter welquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:16 schreef Barcaconia het volgende:
Belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken
Wat is daar geniaal aan ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef Alfisti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_Nieuwsuur__.html
Geniaal
Door zijn relatie met Eva Jinek was zij (volgens zeggen) niet meer betrouwbaar en werd afgeserveerd als nieuwe presentatrice van Nieuwsuur, naar mijn mening volledig onterecht met een zeer zwakke reden. Dat Mosko op deze nette manier het betreffende programma op hun plaats zet vind ik een zeer strakke actiequote:
Mosko is een rancuneuze engerd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Door zijn relatie met Eva Jinek was zij (volgens zeggen) niet meer betrouwbaar en werd afgeserveerd als nieuwe presentatrice van Nieuwsuur, naar mijn mening volledig onterecht met een zeer zwakke reden. Dat Mosko op deze nette manier het betreffende programma op hun plaats zet vind ik een zeer strakke actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |