De Saab was meequote:Op maandag 4 oktober 2010 11:16 schreef ook_gek het volgende:
Waar zijn de ring meet foto's en paladijn, ben je nog met de 10th over de ring gevlogen? En zo ja hoe beviel dat?
Dingest. Heb alleen de nummers van Anne en Paal btw.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wie waren er dan uiteindelijk? Mien, Paal en?
[edit]Alex dus
Maar jullie hebben allemaal nummers van elkaar enzo.
euh.. nee?:')quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:33 schreef Sounddragon het volgende:
Op de één of andere manier komt het gesprek hier op 'broeken' () maarreeehh.. Alexxxx zou toch in eentuinbroek komen gisteren ???
De 121 ging niet zo vlug, veel baustellen, en Venlo is een leuke stad.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:36 schreef r8ality het volgende:
Of jullie zijn gewoon om 11.00 bij de REWE.
vanavond of zo.quote:
vandaar dat iedereen gister zo iets had van 'wat jammer tcoh dat r8ality erneit is!"quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je doet echt je uiterste best om populair te worden he
Ja, ik citeer Paal:quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:49 schreef Alfisti het volgende:
Hebben jullie mijn wel gemist lieverds?
Euhh wel! Bewijs:quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ok ik doe zondag een tuinbroek aan, bereid je voor op een natte sloot.
Iddquote:vandaar dat iedereen gister zo iets had van 'wat jammer tcoh dat r8ality erneit is!"!
* Alfisti aait Paladijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik citeer Paal:
"Maar goed dat Alfisti er niet is, die had me geslagen als hij dit had gehoord!"
Dus we hebben aan je gedacht!
Oh, kutquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Euhh wel! Bewijs:
[..]
[..]
Idd. Totaal niet gemist.
"Anne, mag ik van jou een Fristi met wodka" toch?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:53 schreef Anne het volgende:
Ik heb SD ook een paar keer Fristi horen zeggen. Maar waarom en waarover het ging weet ik niet.
Je kent me niet eensquote:
Hmm lekker een pakje fristi op de achterbank van de auto onderweg naar het buitenland. Echt vakantie gevoel!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:53 schreef Anne het volgende:
Ik heb SD ook een paar keer Fristi horen zeggen. Maar waarom en waarover het ging weet ik niet.
Potverdomme wat heeft Fristi toch smaak wat auto's betreft?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:53 schreef Anne het volgende:
En dan onwijs morsen zodat de hele reis de auto naar Fristi meurt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmm lekker een pakje fristi op de achterbank van de auto onderweg naar het buitenland. Echt vakantie gevoel!
Nou zeg. Omdat ik een lullig grapje maak en me daarvoor ook nog excuseer heb ik het meteen gedaanquote:
Je maakt alleen maar domme opmerkingenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou zeg. Omdat ik een lullig grapje maak en me daarvoor ook nog excuseer heb ik het meteen gedaan.
Dát was het !!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Potverdomme wat heeft Fristi toch smaak wat auto's betreft?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
"Anne, wil jij ook een beetje Fristi in je mond?"
??quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:06 schreef vlad het volgende:
Wat een verschrikkelijk mooie opening post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |