heb ik ooit ontkend dat ik een boer ben?quote:
ok ik doe zondag een tuinbroek aan, bereid je voor op een natte sloot.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Een tuinbroek is gewoon niet geil hoor.
Hhmmmniksquote:
Dus ik moet mijn zwemkleren meenemen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ok ik doe zondag een tuinbroek aan, bereid je voor op een natte sloot.
Doe eens niet zo geheimzinnig en zeg nou maar wat je wilt zeggenquote:
Ik ook, maar ik mag niet van Alexquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef Barcaconia het volgende:
Volgende keer beter. Gvd, ik had best graag een keer de ring willen zien eigenlijk.
neh.. magnie --> PTAquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:58 schreef Anne het volgende:
Doe eens niet zo geheimzinnig en zeg nou maar wat je wilt zeggen. Verdeurie.
Je mag'm wel zien, je mag er alleen niet gelijktijdig rijdenquote:
Ja, verrassingskinderfeestjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus ik moet mijn zwemkleren meenemen?
klopt. maar Barca mag welquote:
nee, geloof me, t is beter dat ie gewoon niet in de buurt komt als er andere mensen in de buurt zijn. dan gaat ie stoer doen, en dat is best dodelijk in de Eiffel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je mag'm wel zien, je mag er alleen niet gelijktijdig rijden
Grappig, daar heeft mijn auto ook last vandat doet mijn auto ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef KitteKat het volgende:
Of te wel hoe harder je drukt hoe harder de auto remt.
Van mijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
vroeger was er trouwens een 'regel' dat stelletjes niet mod mochten zijn op één en hetzlefde subforum, van wie nemen we straks afscheid?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, verrassingskinderfeestje
[..]
klopt. maar Barca mag wel
quote:
En jij snapt nog steeds niet dat als ik uit mezelf een belofte doe ik mij daar dan ook aan houd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, geloof me, t is beter dat ie gewoon niet in de buurt komt als er andere mensen in de buurt zijn. dan gaat ie stoer doen, en dat is best dodelijk in de Eiffel.
Zoiets?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, geloof me, t is beter dat ie gewoon niet in de buurt komt als er andere mensen in de buurt zijn. dan gaat ie stoer doen, en dat is best dodelijk in de Eiffel.
Samen met jou?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t word koud, ze kan ELF wel modden.
Oja, ELFquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t word koud, ze kan ELF wel modden.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry Anne
[ afbeelding ]
zolang er dit jaar maar geen SC komtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Is ook wel nodig, op dat drukke ELF.
Hee aap, dat had in de verste verte niets met stoer doen te maken.quote:
dat was gewoon de ONZ SC, maar de ONZ SC werd dicht gegooid teon ik bij een ONZ SC meeting bij marijkezwolle was, dus toen hebben ze daar ter plekke maar een ELF SC geopendquote:
nee, sorry, de ELF SC was serieus drukquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar hoef je alleen maar pagina 1 te lezen voor de TVP's.
Nee, gatver. Lelijk kippenhok.quote:
Ow, sorry, done.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:22 schreef Barcaconia het volgende:
Anne, verwijder je eigen post eens vlug. Ik wil geen TVP's zien in de PTA-SC.
Een nieuwe SCquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:23 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb zin om een topic te openen maar ik weet niet wat.
Ow.. ik wilde net beginnen aan een nieuwe SCquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:23 schreef Barcaconia het volgende:
postal goldquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:23 schreef Barcaconia het volgende:
Even zoeken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow.. ik wilde net beginnen aan een nieuwe SC
Plezier ermee
Loituma. Is een Fins volksliedje, heb de text uit mijn hoofd gekend, en heb hem op CDquote:
Japanner met de prei:quote:
ik las ladys firstquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
oeh ik heb een mooie
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=50160
[ afbeelding ]
binneste of buitenste?quote:
wat deedje in japan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Japanner met de prei:
[ afbeelding ]
is ie al vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |