Is het proberen waardquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef r8ality het volgende:
SD, als je in Adenau ergens op een bankje gaat zitten kom je vast wel een niet zo heel beveiligd netwerkje tegen, niet?.
Je kunt er gaan zitten ja. Maar je moet je even voorstellen dat ze op zondag om 16:00 uur al buiten in de rij staan te wachten om naar binnen te kunnen/mogen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kun je daar dan wel zitten? Of komen veel mensen afhalen?
Dus we moeten buiten op een bankje gaan zitten? En zelf Schultenbrau meenemen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt er gaan zitten ja. Maar je moet je even voorstellen dat ze op zondag om 16:00 uur al buiten in de rij staan te wachten om naar binnen te kunnen/mogen.
De keren dat ik er heb gezeten heb ik iig minimaal een uur op mijn eten zitten wachten.
geen ringtrip zonder schnitzelsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx weet hoe ik over Anne d'r schnitzels denk.
Ben je een wijf of zo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:05 schreef r8ality het volgende:
Ben dan ook duidelijk, XX-chromosoompje. Is het nou druk door afhaal of mensen die er gaan zitten? Of kun je via Internet ook plaats reserveren? Want dan gaat heel het argument van bij de Ring ergens gaan moeilijk doen met draadloos internet niet op want dan kun je het ook vantevoren doen.
Nee, Anne is hier het wijf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben je een wijf of zo?Damn, wat doe je moeilijk
Heuj... meisjequote:
- Het is druk bij het afhalen, zonder dat je via internet besteldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:05 schreef r8ality het volgende:
Ben dan ook duidelijk, XX-chromosoompje. Is het nou druk door afhaal of mensen die er gaan zitten? Of kun je via Internet ook plaats reserveren? Want dan gaat heel het argument van bij de Ring ergens gaan moeilijk doen met draadloos internet niet op want dan kun je het ook vantevoren doen.
Nee dat ten tijde van de .ra.. Laat ook maarquote:
Ik kijk even of ze ook gepureerd leverenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee dat ten tijde van de .ra.. Laat ook maar.
Oke, jij komt er écht niet inquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee dat ten tijde van de .ra.. Laat ook maar.
Zeg nou zelf, hoe vaak je kun bij een wijf meisje vantevoren kijken hoe, eh het een en ander eruitzietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kijk even of ze ook gepureerd leveren [ afbeelding ]
Terugkrabbelen is nou te laat hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, hoe vaak je kun bij een wijf meisje vantevoren kijken hoe, eh het een en ander eruitziet.
Even een disclaimer, ik vind het verder heel tof dat Anne er verder geen klote om geeft al lijkt het me op dat moment wel een vreselijke kutstreek.
zie je dat enveloppie bovenaan je pagina ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:28 schreef r8ality het volgende:
[serieus] Heb je er nog steeds veel moeite mee?
Ken ik jouquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:28 schreef r8ality het volgende:
[serieus] Heb je er nog steeds veel moeite mee?
quote:
Wie?quote:
Ik heb in Bunde ook aan de schnitzels gezeten, en die waren zowat net zo grootquote:
Dooie rat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb in Bunde ook aan de schnitzels gezeten, en die waren zowat net zo groot
Vorig weekend hadden we iets anders, maar dat was ook wel goed, geen idee wat het was trouwens
/care het smaakte primaquote:
Nee, klote automobilisten die tussen vrachtwagens in gaan rijden, in dit geval: stom kutwijf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:11 schreef r8ality het volgende:
Ikzelf ben een week geleden ook aangetikt door een vrachtwagen op de A59 en dan lees je zoiets: http://www.nu.nl/binnenla(...)bij-ongeval-a59.html
Klotesnelweg.
Het zou zomaar kunnen dat ik er over een weekie weer zit..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:52 schreef Marco001 het volgende:
Bunde heb je een paar goede restaurants zitten..
?me woont op zo'n 45 minuten rijden van Bunde
weekend ??quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, klote automobilisten die tussen vrachtwagens in gaan rijden, in dit geval: stom kutwijf.
Mensen hebben niet door dat vrachtwagens die 2 seconden tussenruimte ook nodig hebben bij een noodstop, en dat is dus ongeveer 50 - 60 meter ruimte inclusief een snelle reaktie. Mag jij raden hoeveel automobilisten daar tussen durven te gaan rijden op de snelweg
Het is te danken aan de vrachtwagenchauffeurs in nl die ervoor remmen, dat het niet veel vaker gebeurt.
Dat was iets meer als 3 kwartierquote:
Aanhouden van de chauffeur is standaard procedure bij dodelijke ongevallen, dat zegt niks.. mar het lijkt er wel op dat hij idd heeft zitten snurken, als je het zo leest was de auto aardig verfrommeldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:08 schreef Anne het volgende:
[..]In dit geval hield de vrachtwagen zelf geen afstand. Hij is ook aangehouden, zoals je kunt lezen.
Leuk, dat soort foto's online. Kun je goed kijken hoe je vrouw/kind aan haar/zijn einde is gekomen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:33 schreef Paladijn het volgende:
wtf doet die taxi hier?
Autootje was aardig plat trouwens, er was een ooggetuige zo vriendelijk om foto's naar spits te sturen waarna ze daar online stonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |