We kunnen evt in Weeze Schnitzelen, da's ongeveer op de route terug voor iedereen, en voor Barca ook nog wel te doen..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef Paladijn het volgende:
Ik verwacht dat we rond die tijd ergens zitten te schnitzelen of al onderweg zijn naar huis
Ring is tot 1830-1900 open meen ik.
Overleg is beiing heldquote:
En braaf de schnitzel doorslikkenquote:
Aha, dat is fijn om te weten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Sounddragon het volgende:
De pest is dat je die shit online moet bestellen, omdat er nogal wat wachttijd is anders, daar moeten we dus FF wat op verzinnen.. maar ik heb mijn LT bij, en netwerken via de GSM werkt in .de ook, is alleen wat duurder
we zien wel; overal is een oplossing voor
Jah, ze worden dan gemaild, kun je ze zelf uitprintenquote:
Dan moet je wel Paal even over halen, want jij reed mee toch ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
gezellig met zijn allen eten na de tijd is tof![]()
en die ring blijft wel liggen Barca
Je loopt er al jaren op?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx weet hoe ik over Anne d'r schnitzels denk.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef r8ality het volgende:
Je kan dus ook gewoon ter plekke bestellen.
Oja. En Duitsland. Eten kost geen drol
.
Van mij mag jij ter plekke bestellen en een uurtje wachten. Gaan wij vast verder, okayquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Sounddragon het volgende:
De pest is dat je die shit online moet bestellen, omdat er nogal wat wachttijd is anders, daar moeten we dus FF wat op verzinnen.. maar ik heb mijn LT bij, en netwerken via de GSM werkt in .de ook, is alleen wat duurder
we zien wel; overal is een oplossing voor
Kun je daar dan wel zitten? Of komen veel mensen afhalen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:28 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Van mij mag jij ter plekke bestellen en een uurtje wachten. Gaan wij vast verder, okay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |