Ik heb een bevriende spuiter, maargoed, ik heb geen haast want de assen hoeven er volgende week nog niet terug onderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
poedercoaten is goedkoper denk ik, als je het in .be laat doen, of je moet een bevriende spuiter hebben
bagger gewoon onder je eigen account man... en wees niet zo geïnspireerd door mijn kick van het Dangel topicquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:13 schreef BaggerBoer het volgende:
Hoe is het hier dan ja ? Mien kompjoeter was stuk mien jong. maar de smid heeft hem weer gemaakt ja. Kostte veel geld wel. Maar ik weet niet hoeveel in dat moderne geld van nu ja.
Kan ik weer kompjoeteren mien jong. Als ik niet bezig ben met de boerderij tenminste ja.quote:
Steek het ding in de hens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:34 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Kan ik weer kompjoeteren mien jong. Als ik niet bezig ben met de boerderij tenminste ja.
Ben je wel bij het concentratiekamp geweest, of was je in Auschwitz in een stripbar?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zit een pizzeria naast de ingang, en het personeel liep rond in bikini.. zo vervreemdend...
Da's vroeg, dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
11 uur daar, 4 uur rijden, nog even stoppen bij Meppel en Arnhem, dus uurtje of half 7 vertrekken? Pikken we Dingest rond 0715-0730 op, uurtje later bij Arnhem (de Gulf aan de A12 dus: googleh maps)?
[..]
Check. En holy repost batman
En Dingest, we gaan je lastigvallen 25 t/m 29 juli
Rot eens op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:34 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Kan ik weer kompjoeteren mien jong. Als ik niet bezig ben met de boerderij tenminste ja.
Mooi. Alhoewel het natuurlijk de Eifel blijftquote:
quote:
Eigen team, ze maakten uitzonderingen voor de media dus daar maar op ingehaaktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Doe je met het team mee dat al ingeschreven staat dan? En ga je weer met de Saab?
wrom ??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:56 schreef Barcaconia het volgende:
Godver kan die ringmeet niet naar morgen verzet worden ofzo
omdat normale mensen op zaterdag afspraken hebben en op zondag niet kunnenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:06 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb een belangrijke afspraak staan die ik niet wil/kan missen. Wie verzint zoiets nu op zondagmiddag vraag ik me dan af
datquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:08 schreef r8ality het volgende:
Belangrijke afspraken kunnen nooit belangrijker zijn dande Ring
.
We kunnen wel wachten, maar de Ring gaat ook dicht enzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:10 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan pas rond 4 uur vertrekken vanuit Eindhoven. Ik neem aan dat jullie om 7 uur niet meer daar zijn?
We kunnen evt in Weeze Schnitzelen, da's ongeveer op de route terug voor iedereen, en voor Barca ook nog wel te doen..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef Paladijn het volgende:
Ik verwacht dat we rond die tijd ergens zitten te schnitzelen of al onderweg zijn naar huis
Ring is tot 1830-1900 open meen ik.
Overleg is beiing heldquote:
En braaf de schnitzel doorslikkenquote:
Aha, dat is fijn om te weten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Sounddragon het volgende:
De pest is dat je die shit online moet bestellen, omdat er nogal wat wachttijd is anders, daar moeten we dus FF wat op verzinnen.. maar ik heb mijn LT bij, en netwerken via de GSM werkt in .de ook, is alleen wat duurder
we zien wel; overal is een oplossing voor
Jah, ze worden dan gemaild, kun je ze zelf uitprintenquote:
Dan moet je wel Paal even over halen, want jij reed mee toch ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
gezellig met zijn allen eten na de tijd is tof![]()
en die ring blijft wel liggen Barca
Je loopt er al jaren op?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx weet hoe ik over Anne d'r schnitzels denk.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef r8ality het volgende:
Je kan dus ook gewoon ter plekke bestellen.
Oja. En Duitsland. Eten kost geen drol
.
Van mij mag jij ter plekke bestellen en een uurtje wachten. Gaan wij vast verder, okayquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Sounddragon het volgende:
De pest is dat je die shit online moet bestellen, omdat er nogal wat wachttijd is anders, daar moeten we dus FF wat op verzinnen.. maar ik heb mijn LT bij, en netwerken via de GSM werkt in .de ook, is alleen wat duurder
we zien wel; overal is een oplossing voor
Kun je daar dan wel zitten? Of komen veel mensen afhalen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:28 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Van mij mag jij ter plekke bestellen en een uurtje wachten. Gaan wij vast verder, okay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |