Nee, jij had geen schnitzel. Jij had saté. Ik weet 't weer.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Schnitzel eten in het wegrestaurant, naar oude trucks kijken, mij de weg wijzen, en door Tim opgehaald worden.
Kloptquote:Op donderdag 30 september 2010 22:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, jij had geen schnitzel. Jij had saté. Ik weet 't weer.
Nee nu bijt jequote:
Ik had niks nee. Het was volgens mij best vroeg? Of juist laat? Kweetnie meer.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kloptff je geheugen testen. En jij wilde niks geloof ik.
[..]
Nee nu bijt je
Huhquote:Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
en tim had een heel verhaal over flipperautomaten of zo waar ik tot op de dag van vandaag nog nisk van snap?![]()
en er was een BB mod in een opel kadett in je dorp, maar die was ook ineens wg.. eenbeetje net als hij een paar jaar later op BB ook deed
which movie ??quote:
Sleutelmanquote:
Vandaag vooras + achteras helemaal kaal gemaakt tot aan de kleinste onderdelen. Klaar voor de spuiter nu. Ook alles nieuw bestellen zodat het dadelijk weer mooi in elkaar kanquote:
Zegt me weinig.. FF review gekeken, word ik ook niet echt wijzer vanquote:
Eerst nog even stralen neem ik aan ??quote:Op donderdag 30 september 2010 23:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vandaag vooras + achteras helemaal kaal gemaakt tot aan de kleinste onderdelen. Klaar voor de spuiter nu. Ook alles nieuw bestellen zodat het dadelijk weer mooi in elkaar kan
Wat denk je, dat spul ziet er uit alsof het 5 jaar in een zoutwaterbak gelegen heeftquote:Op donderdag 30 september 2010 23:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eerst nog even stralen neem ik aan ??
Poedercoaten is beter toch ?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat denk je, dat spul ziet er uit alsof het 5 jaar in een zoutwaterbak gelegen heeftStralen, behandelen en poedercoaten. Misschien scoperen en spuiten maar dat weet ik nog niet. Ligt aan de prijs.
Tof.. en nu ??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:13 schreef BaggerBoer het volgende:
Hoe is het hier dan ja ? Mien kompjoeter was stuk mien jong. maar de smid heeft hem weer gemaakt ja. Kostte veel geld wel. Maar ik weet niet hoeveel in dat moderne geld van nu ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |