Mjah, 'voorlopig' ja, maar het precedent is geschapen, dus dat is een kwestie van tijdquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:08 schreef Alfisti het volgende:
Zo, proces tegen Wilders voorlopig geschorst
quote:
quote:
quote:
quote:
Halve dag vrijquote:
Er was geen ringmeet, degenen die gekomen hebben allemaal op eigen houtje rondgesjouwdquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:16 schreef ook_gek het volgende:
Waar zijn de ring meet foto's en paladijn, ben je nog met de 10th over de ring gevlogen? En zo ja hoe beviel dat?
quote:
Correktie : JIJ hebt in je uppie rondgesjouwdquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Er was geen ringmeet, degenen die gekomen hebben allemaal op eigen houtje rondgesjouwd.
Wie waren er dan uiteindelijk? Mien, Paal en?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Correktie : JIJ hebt in je uppie rondgesjouwd
Dingest, Alexxxxx, moiquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wie waren er dan uiteindelijk? Mien, Paal en?
Had jij ook kunnen fiksen, kwestie van vragenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wie waren er dan uiteindelijk? Mien, Paal en?
[edit]Alex dus
Maar jullie hebben allemaal nummers van elkaar enzo.
Mien was ziekiesquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:36 schreef r8ality het volgende:
Of jullie zijn gewoon om 11.00 bij de REWE.
Mooi. Posten kreng.quote:
Aanstellers die vrouwen meisjesquote:
Wie gaat er dan ook naar een buitenlandse meeting zonder van wie dan ook ff het tel nr te vragenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef r8ality het volgende:
Ja. Ik stond dus braaf om 10.45 op de parkplatz van de REWE
.
Je doet echt je uiterste best om populair te worden hequote:
Ja, na 11.20quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar een buitenlandse meeting zonder van wie dan ook ff het tel nr te vragen
de Saab heeft anderhalf uur of zo op die parking gestaan, best herkenbaar, met mijn telefoonnummer zichtbaar op de hoedenplank voor alsje op zou komen dagen
Sorry, ik moet me toch op de een of andere manier vermakenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je doet echt je uiterste best om populair te worden he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |