Ik heb tegenwoordig contact met een Zuid-Afrikaan met een Lada Niva via facebook, maar die snapt me altijd perfect op de een of andere manierquote:
jehebt vrouwlief toch regelmatig mee die kant op? nooit eens een weekendje overbljven daar dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seks gehad nabij de ring.
mooi zijn we dat iig eensquote:
Op een of andere manier tot nu toe altijd rond de periode der rode zee, dus dan sla ik wel wat nachtjes overquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jehebt vrouwlief toch regelmatig mee die kant op? nooit eens een weekendje overbljven daar dan?![]()
Dat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Kleine smurfin ligt ziek/misselijk op bed, kweenie of we nog die kant van de Ring opgaan
das minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mien is al op de Ring inmiddelsquote:
quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Barcaconia het volgende:
Iets met een ziekenhuis, ik wil er niet te diep op in gaan. In ieder geval overmacht. Ik hoop dat jullie het wel leuk gehad hebben vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |