Kun je niet gewoon van je hobby je werk maken dan ??quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:56 schreef Barcaconia het volgende:
Die volvo ga ik niet verkopenDat ding is volledig gerestaureerd misschien 2000 euro waard en dan heb ik er zelf veel meer plezier aan.
Misschien over 30 jaar een keer verkopen als ze ècht zeldzaam zijn
Ik heb overigens met de onderdelenhandel die er aan vast zit al zo veel winst dat de restauratie mij niets kost
Als ik een goeie lokatie/ruimte had, ging ik morgen een cursus plaatwerken beginnenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:02 schreef Barcaconia het volgende:
Is niet mijn ideale beroep om in 30 jaar ouwe zooi te gaan handelen. Leuk voor een dagelijks zakcentje maar niet voor de komende 60 jaar.
Mijn ideale beroep is iets heel anders, maar dat schijnt illegaal te zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:10 schreef Barcaconia het volgende:
Als dat jouw ideale beroep is moet je gewoon die cursus gaan volgen en daarna ruimte huren. Beetje ambitie hebben he
Ziet er niet uit!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was de 9-2X volgens mij, een licht geremodelde Impreza
Hij stond in het Saab-museum, ik heb er alleen geen foto van gemaakt helaas.quote:Van de 99 zou ik het zo niet weten...
Pooier? Dat is niet illegaal. Als je maar zorgt dat de vrouwen zeggen dat ze het voor de lol doen. En gewoon bij brengen met de harde hand.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn ideale beroep is iets heel anders, maar dat schijnt illegaal te zijn
Neh, dat issum nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pooier? Dat is niet illegaal. Als je maar zorgt dat de vrouwen zeggen dat ze het voor de lol doen. En gewoon bij brengen met de harde hand.
Niks illegaals aan
Een pooier vind zelf ook dat hij respect heeft voor vrouwenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, dat issum niet
Ik heb respect voor vrouwen, dat zou niks voor mij zijn
SSSsssssSsssT !!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een pooier vind zelf ook dat hij respect heeft voor vrouwen
Maar verwacht het ook niet van je. Denk dat wiet meer in je richting komt?
Junk junk junkquote:
Ik ben niet altijd onder invloedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Junk junk junkW
Je bent altijd onder invloed en dus niet in staat om macht te hebben
Maar uhm paar plantjes merkt niemand. Blauw en rode ledjes als verlichting gebruiken. Valt niet op ennis goedkoop.
En klein bij verdienen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:06 schreef Barcaconia het volgende:
Of je het nu met assteunen of Durex doet, veilig krikken is ALTIJD een must.
D'r staan vast lantaarnpalen in de buurtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd onder invloed
Paar plantjes heb ik in de tuin, en kweken onder LED licht is een drama
Ik weet niet hoe dat spul groeit onder dat oranje natrium-licht...?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
D'r staan vast lantaarnpalen in de buurt.
Met de juiste led lampen niet. Veel rood en paar blauw en het groeid als kool.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd onder invloed
Paar plantjes heb ik in de tuin, en kweken onder LED licht is een drama
Ik bedoelde meer de stroom spanning ervanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat spul groeit onder dat oranje natrium-licht...?
De spanning, die je ook in je eigen huis voorhanden hebt, of de stroom, waar je dan niet voor wil betalen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de stroom spanning ervan.
Jij hebt er ook al een paar achter de kiezen zo te zienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met de juiste led lampen niet. Veel rood en paar blauw en het groeid als kool.
Warmte is van buiten niet te zien en de stroomverbruik is laag.
Het is niet voor niets dat ledlampen steets meer gevonden worden bij plantages
Neen die hebben we niet en die hoeven we ook niet.. puur natuur, gewoon buiten in de frisse lucht onder het zonnetje; volkomen legaalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
D'r staan vast lantaarnpalen in de buurt.
Perfect, mits niet langer brandend als 12 uurquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat spul groeit onder dat oranje natrium-licht...?
Die dingen zijn k.u.t. heel veel shops verkopen ze al niet eens meer omdat ze teruggebracht worden na een weekje of 12; opbrengsten komen niet in de buurt van de eckte ecktequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met de juiste led lampen niet. Veel rood en paar blauw en het groeid als kool.
Warmte is van buiten niet te zien en de stroomverbruik is laag.
Het is niet voor niets dat ledlampen steets meer gevonden worden bij plantages
Dit is de SC; het gaat niet over auto's, dus wmb een prima onderwerpquote:
mijn lada verzamelende kennis heeft een van zijn saabs ook te koopquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:44 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx: niet wat voor jou? http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=87408
Al vorderingen / uitzicht op een nieuwe baan Lexxxxx?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar eerst maar weer eens een baan...
zodra ik wat heb meld ik het, doe voor die tijd daar online geen uitspraken overquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Al vorderingen / uitzicht op een nieuwe baan Lexxxxx?
Dat vind ik zóóóóóó vetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:51 schreef Dingest het volgende:
Dit is een 843cc motorblokje, dat eigenlijk al uit de 600 kwam (maar daarin met een kleinere capaciteit). Die aparte kont dankt hij overigens aan de Fiat 500/600 Abarth. Daar zat een wat sterkere motor in die nogal heet werd. De lui van Abarth ontdekten dat als ze de klep openzette de motor beter koelde en sneller was, dus reed dat ding constant met de klep open. De 850 is daarop gestyled.
datquote:
Psies, dat vond Mientje kleine smurf ookquote:
Het is een tof forum, maar heilig ?? begin je nu niet een beetje door te draven ??quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
blij dat jullie erkennen dat BB heilig is![]()
(Sint BuzzyBee)
Ik draaf nooooooooooit door, je kent me toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is een tof forum, maar heilig ?? begin je nu niet een beetje door te draven ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |