kally cake met jouw theequote:Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
[..]
nee maar wat niet is kan altijd nog komen
Ah ik weet al waar je het over hebt. Maar je doet nu net alsof ik dat alleen bij jou doe? Ik zeg het toch altijd tegen iedereen als iets me niet zint?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bijIk heb dat echt nog nooit gedaan?
yeah ik bedacht me dat ook nadat ik t gepost hadquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
moet je dat nu nog serieus aan mij vragen?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:25 schreef DeDweil het volgende:
in een spacecake pleur je toch gewoon hasj joh
't is al goedquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah ik weet al waar je het over hebt. Maar je doet nu net alsof ik dat alleen bij jou doe? Ik zeg het toch altijd tegen iedereen als iets me niet zint?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik val op persoonlijkheid [ afbeelding ].
ik ook, maar een paar mooie billen zijn natuurlijk nooit weg hequote:Op zondag 3 oktober 2010 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik probeer 'm zo nu en dan nog te gebruiken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Aanbid hier de ondergewaardeerde smiley huillach!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
ik ben voor totaalplaatje tbhquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
Ik ben meer van mooie ogen dan van billen. En de grootste afknapper is toch wel arogantie
wat doet poes met jouw kut?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef Rauzer het volgende:
wtf ninja-edit van Miauw, nu lijkt mijn post heel raar
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef Rauzer het volgende:
Ik val op uitstralingquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
Ik ben meer van mooie ogen dan van billen. En de grootste afknapper is toch wel arogantie
hehehe ik dacht ff iddquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef Rauzer het volgende:
Humorquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik val op uitstraling![]()
Het complete plaatje en idd niet walgelijk arrogant
Hey Bosquote:
Heel belangrijk jaquote:
Ja, denk het wel jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:34 schreef gomi het volgende:
[..]
heb je t beter naar je zin gehad dan ik bij ajax gok ik zo
Ja echt een sufferdquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:35 schreef iBenny het volgende:
Die doodschop van de Jong
http://vod.player.sport1.nl/telegraaf/4626
PMquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:34 schreef tombolafan het volgende:
Bento voor Kally!
Totaalpakket (dvd ligt ernaast voor de maat, ik was nl teleurgesteld hoe klein ie was)
[ afbeelding ]
Daarin zit een bak met warmhoud-thermo-folie:
[ afbeelding ]
Open:
[ afbeelding ]
En een dubbelbakje:
[ afbeelding ]
Alles bij elkaar:
[ afbeelding ]
Ik heb dus ook nog ergens rijst- en ei-vormpjes volgens mij, maar die kon ik zo snel niet vinden, als ik ze vind dan neem ik ze ook mee, zo ook met de eetstokjes![]()
Kijk maar wat je er voor over hebt, het ligt hier nu te verstoffen en dat is ook zonde, ben blij dat het gebruikt gaat worden
Heel snel ja, ik moet iedere dag wel een paar keer lachen hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, als ik er niet mee kan lachen dan houdt het snel op
Moest ook erg lachen toen ik 'm zag. Zo droogquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:35 schreef Kally het volgende:
Ik vind die smiley van jou hilarisch Miauw, dat tikje
Ik heb hem gepiktquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moest ook erg lachen toen ik 'm zag. Zo droog
Mensen die alsmaar serieus zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, als ik er niet mee kan lachen dan houdt het snel op
Ja echtquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Heel snel ja, ik moet iedere dag wel een paar keer lachen hoor
Ja dat is niks, maar mensen die niets anders kunnen dan lollig doen ben ik ook snel klaar mee.quote:
Ja, vreselijkquote:
Dat heb ik altijd met mijn moeder ook, dan krijgen we de slappe lach als het niet uitkomt, bijvoorbeeld als je de auto vol staat te laden in de stromende regen bij de Ikeaquote:
Sorry.quote:
Uhuquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, vreselijk![]()
Of als ze een heel ander gevoel voor humor hebben, dat is ook wel lastig.
Oh, ik ben al weg.quote:
Haha heerlijk dat soort dingenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met mijn moeder ook, dan krijgen we de slappe lach als het niet uitkomt, bijvoorbeeld als je de auto vol staat te laden in de stromende regen bij de Ikea
Nee ik haat het als ik serieus iets vertel en dat het dan wordt afgedaan met een geintje, oke het kan wel een keer maar ik wil ook wel eens een normale reactie danquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat is niks, maar mensen die niets anders kunnen dan lollig doen ben ik ook snel klaar mee.
ben jij nu DeZwabber of DeDweil ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:25 schreef DeDweil het volgende:
in een spacecake pleur je toch gewoon hasj joh
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik haat het als ik serieus iets vertel en dat het dan wordt afgedaan met een geintje, oke het kan wel een keer maar ik wil ook wel eens een normale reactie dan
Ik bedoel van degene met wie je in een relatie zitquote:
oh, dat scheeltquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel van degene met wie je in een relatie zit
Pics!quote:
Ja het is net Overtoom zo snelquote:
niet dat ik weet?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:44 schreef kitao het volgende:
Zwabber , ik geloof dat je een minder leuk tweelingbroertje hebt .
Klopt dat ?
Zie bovenaan de paginaquote:
ooh dat kan dan net zo verkeerd vallen zo een geintje op een verkeerd momentquote:Op zondag 3 o
ktober 2010 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel van degene met wie je in een relatie zit
ik ben soms serieus niet te harden zo meligquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou Zwab, ik verwacht van jou ook wel dat je soms serieus bent hoor.
Ja, dat kan ik ruikenquote:
Ik las tombobon.quote:
Ja en dan ligt het er nog aan welk geintje, maar soms is het not done idd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ooh dat kan dan net zo verkeerd vallen zo een geintje op een verkeerd moment
bij mij dan iig
sta je serieus neen verhaal te doen. of je gal te spuwen, volgt er een geintje
Ik ga het eerst even oefenenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ruiken
Ik bestel er best vaak nieuwe, nou ja, mijn vrouw dan. Mochten jullie bij een volgende bestelronde meeloeren, moet je het even zeggen
Ja.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben soms serieus niet te harden zo melig
ook goed?
Ohw soms ben ik wel zo'n figuur die niet door heeft dat het serieus bedoelt isquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ooh dat kan dan net zo verkeerd vallen zo een geintje op een verkeerd moment
bij mij dan iig
sta je serieus neen verhaal te doen. of je gal te spuwen, volgt er een geintje
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:50 schreef kitao het volgende:
[..]
wel, jij beweegt en je broertje is statisch.
ja, verschil moet er zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:50 schreef kitao het volgende:
[..]
wel, jij beweegt en je broertje is statisch.
maar mijn vriendin moet dat wel wetenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw soms ben ik wel zo'n figuur die niet door heeft dat het serieus bedoelt is
Maar dat is andersquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat merk je wel bij mij hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:52 schreef kitao het volgende:
[..]
ben ik de enige die dit niet snapt of ziet
jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:52 schreef kitao het volgende:
[..]
jawel hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:53 schreef kitao het volgende:
[..]
dus jij zit niet achter die vorige posts ?
Ik denk het...quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:52 schreef kitao het volgende:
[..]
Er zijn ook wel genoeg dingen waar ik het wel doorheb.... gelukkig.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat merk je wel bij mij hoor![]()
En het onderwerp ook
ik kan me niet herinneren dat jij ooit eerder woorden zoals 'hasj erin pleuren' gebruikte.quote:
quote:
whehehe, soms ben ik gewoon even anders, maar dat is sowieso bij vlagenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:56 schreef kitao het volgende:
[..]
ik kan me niet herinneren dat jij ooit eerder woorden zoals 'hasj erin pleuren' gebruikte.
is verder alles goed met je ?
ik wissel soms van UI maar sinds ik hier (op fok dus) ben ben ik nog nooit van naam veranderd.quote:
Klonenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
was ook meer een geintje in een ander topic, waar iedereen meerdere klonen bleek te hebben, en ik de enige was zonder
vaak vragen mensen mij ook eens van wie of wat ik een kloon ben , maar ik ben de real thing.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
was ook meer een geintje in een ander topic, waar iedereen meerdere klonen bleek te hebben, en ik de enige was zonder
tetten!quote:
Ja, heb ik daarnet ook gedaanquote:
Ik heb het aan staan, maar ik begrijp er niks vanquote:
als je met ballet gaat breakdancen: nee.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het aan staan, maar ik begrijp er niks van
Ik heb niet eens door of die mensen nou goed of slecht dansen
Ligt eraan of je goed kan breakdancen toch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je met ballet gaat breakdancen: nee.
Je ligt in bed, maar je gaat er vroeg naartoe?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lig ook al in bed![]()
Ik ga echt vroeg naar bed
Ze zitten nu in een balletinternaat. Hun ballen worden gekielhaald als ze dat doenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ligt eraan of je goed kan breakdancen toch?
Ik ga het proberen, moet half 6 weer opquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lig ook al in bed![]()
Ik ga echt vroeg naar bed
Als je maar niet barst, dat vlekt zo op mijn beeldschermquote:
Ahhhhhquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Kwam er onder het eten eens meisje van 5/6 aan de deur om te vragen of ik wilde voetballen.
aaaahquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Kwam er onder het eten eens meisje van 5/6 aan de deur om te vragen of ik wilde voetballen.
Die shoarmasliertjes blijven wel aan de hoekjes hangen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je maar niet barst, dat vlekt zo op mijn beeldscherm
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die shoarmasliertjes blijven wel aan de hoekjes hangen.
Is de Ring alweer op tv?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
Net The Ring gekeken en durf nu niet naar de wc.
In die leeftijdscategorie scoor ik altijd goed.quote:
Fijn he die filmsquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
zo vroegquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, moet half 6 weer op
De japanse versiequote:
Nee dvd. En er staat serieus de hele film een vlieg op het scherm. Ik durfde hem er niet af te halen.quote:
Ga je het wel doen? /Heb je het wel gedaan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In die leeftijdscategorie scoor ik altijd goed.
Wel stoer dat dit meisje aan durft te bellen, heeft ze nog niet eerder gedaan.
Ik vond het nog wat karig in de Amerikaanse versie. Happy endsquote:
Die vond ik echt zo engquote:
Altijd maandag, heel verhaal maar 8 uur werken en de jongens uit school halenquote:
Ik lag in het ziekenhuis toen eens op MTV was, de hele reeks. Komt er net een man binnengereden in de zaal, kijkt even mee, trekt lijkbleek weg en sindsdien had ik privacyquote:
Die durf ik niet te kijken in mijn eentjequote:
Pfff, drukke dag dus. Gaat het iedere dag zo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Altijd maandag, heel verhaal maar 8 uur werken en de jongens uit school halen
Vanavond lukte even niet, steengrillen duurt lang.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ga je het wel doen? /Heb je het wel gedaan?
Oja, MTV had toen zo'n Japanse zomer. Ik bleef kijkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lag in het ziekenhuis toen eens op MTV was, de hele reeks. Komt er net een man binnengereden in de zaal, kijkt even mee, trekt lijkbleek weg en sindsdien had ik privacy
Nee, mijn ex paste eerst op op maandag middag dan werkte ik van kwart voor 9 tot kwart voor 5, maar daar paste hij toen voor en mijn moeder past op mijn neefje op maandagmiddag dus die kon ook niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, drukke dag dus. Gaat het iedere dag zo?
Was zeker een pittige vrouw.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme zeg. Vrouwen![]()
Komt aan de ene kant vragen "wie weet er iets tegen hoestbuien bij kleine kinderen?"
Raad ik Daro siroop aan, wat denk je?
"Moet ik dat wel in huis hebben he"
VRAAG HET MIJ DAN NIET
Zeg maar dat ze een ui doorsnijdt en op een schoteltje naast haar bed legtquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme zeg. Vrouwen![]()
Komt aan de ene kant vragen "wie weet er iets tegen hoestbuien bij kleine kinderen?"
Raad ik Daro siroop aan, wat denk je?
"Moet ik dat wel in huis hebben he"
VRAAG HET MIJ DAN NIET
....o , laat maar gaan.....quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanavond lukte even niet, steengrillen duurt lang.
Komt de komende week als het droog is 's avonds wel weer.Ik voetbal vaak met haar buurmeisje van 7, die is echt helemaal gek van mij. Het meisje dat nu aanbelde zie ik minder vaak op straat.
Gelukkig maar. Fijn ook dat je moeder kan helpenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, mijn ex paste eerst op op maandag middag dan werkte ik van kwart voor 9 tot kwart voor 5, maar daar paste hij toen voor en mijn moeder past op mijn neefje op maandagmiddag dus die kon ook niet.
Dus nu brengt zij ze naar school en haal ik ze zelf op![]()
We hebben een heel ingewikkeld schema ontwikkeld zo (mijn moeder en ik), maar het werkt
Okequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanavond lukte even niet, steengrillen duurt lang.
Komt de komende week als het droog is 's avonds wel weer.Ik voetbal vaak met haar buurmeisje van 7, die is echt helemaal gek van mij. Het meisje dat nu aanbelde zie ik minder vaak op straat.
Niet alle vrouwen zijn zo hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veelIk ken r niet eens IRL.
dan moet jij dus aanbellen en vragen of ze buiten komen voetballen hequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Wat leuk!
Ik vind het jammer dat wij in een wat oudere buurt wonen
Ik vind dat wel gaaf, kinderen vermaken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Wat leuk!
Ik vind het jammer dat wij in een wat oudere buurt wonen
ik zei toch laat maar gaan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
jij bent niet zo van t voetballen met de kinderen uit de straat?
Ja gelukkig wel, wel leuk dat hij zei ja ik pas niet meer op want het staat niet zwart op wit (quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Fijn ook dat je moeder kan helpen
Met mensen van zo'n 50 tot 90 jaar?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
dan moet jij dus aanbellen en vragen of ze buiten komen voetballen he
Gomi, dat staat een beetje raar...quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
dan moet jij dus aanbellen en vragen of ze buiten komen voetballen he
Daar zie ik je ook wel voor aanquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind dat wel gaaf, kinderen vermaken.Er is hier best veel jeugd waar ik woon.
yeah dat schreef je idd, maar door t te posten liet je t natuurlijk niet gaan, maar evengoed hoor, voortaan zal ik je wel gewoon standaard laten gaanquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:23 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zei toch laat maar gaan?
(en ik zie me niet echt voetballen met meisjes onder de tien , nee)
Jeetje wat aso!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, wel leuk dat hij zei ja ik pas niet meer op want het staat niet zwart op wit () maar hoe ik het allemaal verder moet regelen zal hem een rotzorg zijn
whehehequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gomi, dat staat een beetje raar...
Hallo mevrouw, is uw 7-jarge dochter thuis. Ik wil graag met haar spelen
Ik wou dat ik het wistquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeetje wat aso!Waar slaat dat toch op?
dat zou ik jammer vinden , maar goed , wat jij wil.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah dat schreef je idd, maar door t te posten liet je t natuurlijk niet gaan, maar evengoed hoor, voortaan zal ik je wel gewoon standaard laten gaan
Klopt, geen idee waar hij is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
Heb Ll trouwens een tijdje niet gezien.
Die was het weekend weg las ik op zijn Feesboek, en vanavond bankhangen, hendig hoor als hij alles daar neerzetquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
hehe en 1 dan als dwarslat erbovenopquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou ze hoogstens als doelpalen kunnen gebruiken. Maar voor de rest....
Ik ook niet en ben gestopt met het proberenquote:
Die is ff wegquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
poespoesquote:
Li-Yong?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Li-Yong?
die hangt een beetje ondersteboven de laatste tijd.
Ik begrijp soms echt werkelijk niks van je postsquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Li-Yong?
Die zal wel weer in een of ander Wilders topic aan het zeiken zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Li-Yong?
Oh moet je je dan bij jou afmelden ja?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is ff weg
Denk dat-ie morgen weer terug is ofzo
Gevalletje mislukte integratie.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik begrijp soms echt werkelijk niks van je posts
dat blijft echt de enige horrorfilm waar ik een soort van bang ben gewordenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ohw god... hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh moet je je dan bij jou afmelden ja?
quote:
Ik niet!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat iedereen vandaag ongesteld is ofzo
Ik heb een katerquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
Idd je kan geen woord cheef zeggen of je hebt meteen aan alle kanten een kwaaie smoelquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
Nou, inderdaad~! Wat een zeikerds vandaag!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
Ik straks 2quote:
Welnee, zo ben ik altijd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
hehe, ik ben vandaag wel wat meer prikkelbaar ofzoquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
veel dingen doe ik uit het koppie , en dat gaat soms mis.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Hey Patje
[..]
Ik begrijp soms echt werkelijk niks van je posts
Ja jij wel jaquote:
Loveless85quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:39 schreef kitao het volgende:
[..]
veel dingen doe ik uit het koppie , en dat gaat soms mis.
Ik vroeg me af of met Li bedoeld werd Yi-Long en ik maakte er per abuis Li-Yong van.
Oh, een al eerder ontspoord denktreintje. Rauzer zet je weer op wegquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:39 schreef kitao het volgende:
[..]
veel dingen doe ik uit het koppie , en dat gaat soms mis.
Ik vroeg me af of met Li bedoeld werd Yi-Long en ik maakte er per abuis Li-Yong van.
Zeker, ik ben heel speciaal.quote:
En zo bescheidenquote:
ik heb liever mijn negerzoen zonder neger, want dan moet ik em delenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar zijn de pics van de billen?
Dis als een negerzoen zonder neger!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar zijn de pics van de billen?
Dis als een negerzoen zonder neger!
Ja, hij is raar hèquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:42 schreef Kally het volgende:
Die Robijn beer heeft inderdaad speed ogen Miauw
bedanktquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laat zich harsen!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2e heeft een rare bilspleetquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwestie van een beitel.quote:
Ja het was eerst die knuffel, en nu is het zo'n computergemaakt ding, met van die heule grote ogen, beetje creepy hij is niet schattig meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Ik kijk balletdansende hiphoppersquote:
Als je 30 x hetzelfde stuk hoort wel jaquote:
Bij sommige wel ja, maar ik heb er geen verstand vanquote:
Zo vaak achter elkaar wel, maar in totaliteit is het prachtig en ik zou echt heel graag het zwanenmeer als ballet een keer willen zienquote:
Gaan we samen, ik wil die ook zienquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo vaak achter elkaar wel, maar in totaliteit is het prachtig en ik zou echt heel graag het zwanenmeer als ballet een keer willen zien.
Yep, had ik nog niet gezienquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Goeie. Quote tags falen binnen de spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik wel, al een paar keer!quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wel, al een paar keer!
Hij is mooi, lekker romantisch, vooral als het straks kerst is..
De ontwikkeling die Cameron Diaz haar personage doormaakt is ook mooi om te zien
Kal, misschien moeten we deze dan maar tegelijk met Love Actually kijkenquote:
Dan zorg ik wel dat ik hem weer heb liggenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kal, misschien moeten we deze dan maar tegelijk met Love Actually kijken
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan zorg ik wel dat ik hem weer heb liggen![]()
Jullie lopen tenslotte voor met Love Actuallyquote:
Leuk programma hoor, altijd leuk om oudjes op hun bek te zien gaan op vragen over algemeen bekende dingen.quote:
Die je nu hebtquote:
Wacht... een blauw konijn klopt ook nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die andere heeft niet-kloppende kleuren
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wacht... een blauw konijn klopt ook niet
Deze is het leukstquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb best wel een collectie eigenlijk.
Nee maar die kijkt zo heerlijk ondeugend en dat is Vaduz ookquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die andere heeft niet-kloppende kleuren
quote:
Klopt... maar die kleurencombinatie wasquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar die kijkt zo heerlijk ondeugend en dat is Vaduz ook
Bewerk die van je eigen katquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
De blauwe![]()
Ik wil nu ook een nieuw katenoog
Nee, ook nog nooit iets anders gehad in de afgelopen 6 jaar. Dat kan ook helemaal niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
Heb je ook nog iets anders dan konijnen?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar die kijkt zo heerlijk ondeugend en dat is Vaduz ook
Deze is vetquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb best wel een collectie eigenlijk.
Vaduz = konijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
Heb je ook nog iets anders dan konijnen?
Ben je ze nu kwijt dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
Mijn konijnen liepen nog buitenGa maar eens in het donker een donkergrijs konijn zoeken dat niet zn hok in wil
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |