kally cake met jouw theequote:Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
[..]
nee maar wat niet is kan altijd nog komen
Ah ik weet al waar je het over hebt. Maar je doet nu net alsof ik dat alleen bij jou doe? Ik zeg het toch altijd tegen iedereen als iets me niet zint?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bijIk heb dat echt nog nooit gedaan?
yeah ik bedacht me dat ook nadat ik t gepost hadquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
moet je dat nu nog serieus aan mij vragen?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:25 schreef DeDweil het volgende:
in een spacecake pleur je toch gewoon hasj joh
't is al goedquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah ik weet al waar je het over hebt. Maar je doet nu net alsof ik dat alleen bij jou doe? Ik zeg het toch altijd tegen iedereen als iets me niet zint?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik val op persoonlijkheid [ afbeelding ].
ik ook, maar een paar mooie billen zijn natuurlijk nooit weg hequote:Op zondag 3 oktober 2010 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik probeer 'm zo nu en dan nog te gebruiken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Aanbid hier de ondergewaardeerde smiley huillach!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
ik ben voor totaalplaatje tbhquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
Ik ben meer van mooie ogen dan van billen. En de grootste afknapper is toch wel arogantie
wat doet poes met jouw kut?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef Rauzer het volgende:
wtf ninja-edit van Miauw, nu lijkt mijn post heel raar
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef Rauzer het volgende:
Ik val op uitstralingquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
Ik ben meer van mooie ogen dan van billen. En de grootste afknapper is toch wel arogantie
hehehe ik dacht ff iddquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef Rauzer het volgende:
Humorquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik val op uitstraling![]()
Het complete plaatje en idd niet walgelijk arrogant
Hey Bosquote:
Heel belangrijk jaquote:
Ja, denk het wel jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:34 schreef gomi het volgende:
[..]
heb je t beter naar je zin gehad dan ik bij ajax gok ik zo
Ja echt een sufferdquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:35 schreef iBenny het volgende:
Die doodschop van de Jong
http://vod.player.sport1.nl/telegraaf/4626
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |