Nee dvd. En er staat serieus de hele film een vlieg op het scherm. Ik durfde hem er niet af te halen.quote:
Ga je het wel doen? /Heb je het wel gedaan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In die leeftijdscategorie scoor ik altijd goed.
Wel stoer dat dit meisje aan durft te bellen, heeft ze nog niet eerder gedaan.
Ik vond het nog wat karig in de Amerikaanse versie. Happy endsquote:
Die vond ik echt zo engquote:
Altijd maandag, heel verhaal maar 8 uur werken en de jongens uit school halenquote:
Ik lag in het ziekenhuis toen eens op MTV was, de hele reeks. Komt er net een man binnengereden in de zaal, kijkt even mee, trekt lijkbleek weg en sindsdien had ik privacyquote:
Die durf ik niet te kijken in mijn eentjequote:
Pfff, drukke dag dus. Gaat het iedere dag zo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Altijd maandag, heel verhaal maar 8 uur werken en de jongens uit school halen
Vanavond lukte even niet, steengrillen duurt lang.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ga je het wel doen? /Heb je het wel gedaan?
Oja, MTV had toen zo'n Japanse zomer. Ik bleef kijkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lag in het ziekenhuis toen eens op MTV was, de hele reeks. Komt er net een man binnengereden in de zaal, kijkt even mee, trekt lijkbleek weg en sindsdien had ik privacy
Nee, mijn ex paste eerst op op maandag middag dan werkte ik van kwart voor 9 tot kwart voor 5, maar daar paste hij toen voor en mijn moeder past op mijn neefje op maandagmiddag dus die kon ook niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, drukke dag dus. Gaat het iedere dag zo?
Was zeker een pittige vrouw.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme zeg. Vrouwen![]()
Komt aan de ene kant vragen "wie weet er iets tegen hoestbuien bij kleine kinderen?"
Raad ik Daro siroop aan, wat denk je?
"Moet ik dat wel in huis hebben he"
VRAAG HET MIJ DAN NIET
Zeg maar dat ze een ui doorsnijdt en op een schoteltje naast haar bed legtquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme zeg. Vrouwen![]()
Komt aan de ene kant vragen "wie weet er iets tegen hoestbuien bij kleine kinderen?"
Raad ik Daro siroop aan, wat denk je?
"Moet ik dat wel in huis hebben he"
VRAAG HET MIJ DAN NIET
....o , laat maar gaan.....quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanavond lukte even niet, steengrillen duurt lang.
Komt de komende week als het droog is 's avonds wel weer.Ik voetbal vaak met haar buurmeisje van 7, die is echt helemaal gek van mij. Het meisje dat nu aanbelde zie ik minder vaak op straat.
Gelukkig maar. Fijn ook dat je moeder kan helpenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, mijn ex paste eerst op op maandag middag dan werkte ik van kwart voor 9 tot kwart voor 5, maar daar paste hij toen voor en mijn moeder past op mijn neefje op maandagmiddag dus die kon ook niet.
Dus nu brengt zij ze naar school en haal ik ze zelf op![]()
We hebben een heel ingewikkeld schema ontwikkeld zo (mijn moeder en ik), maar het werkt
Okequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanavond lukte even niet, steengrillen duurt lang.
Komt de komende week als het droog is 's avonds wel weer.Ik voetbal vaak met haar buurmeisje van 7, die is echt helemaal gek van mij. Het meisje dat nu aanbelde zie ik minder vaak op straat.
Niet alle vrouwen zijn zo hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veelIk ken r niet eens IRL.
dan moet jij dus aanbellen en vragen of ze buiten komen voetballen hequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Wat leuk!
Ik vind het jammer dat wij in een wat oudere buurt wonen
Ik vind dat wel gaaf, kinderen vermaken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Wat leuk!
Ik vind het jammer dat wij in een wat oudere buurt wonen
ik zei toch laat maar gaan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
jij bent niet zo van t voetballen met de kinderen uit de straat?
Ja gelukkig wel, wel leuk dat hij zei ja ik pas niet meer op want het staat niet zwart op wit (quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Fijn ook dat je moeder kan helpen
Met mensen van zo'n 50 tot 90 jaar?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
dan moet jij dus aanbellen en vragen of ze buiten komen voetballen he
Gomi, dat staat een beetje raar...quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
dan moet jij dus aanbellen en vragen of ze buiten komen voetballen he
Daar zie ik je ook wel voor aanquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind dat wel gaaf, kinderen vermaken.Er is hier best veel jeugd waar ik woon.
yeah dat schreef je idd, maar door t te posten liet je t natuurlijk niet gaan, maar evengoed hoor, voortaan zal ik je wel gewoon standaard laten gaanquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:23 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zei toch laat maar gaan?
(en ik zie me niet echt voetballen met meisjes onder de tien , nee)
Jeetje wat aso!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, wel leuk dat hij zei ja ik pas niet meer op want het staat niet zwart op wit () maar hoe ik het allemaal verder moet regelen zal hem een rotzorg zijn
whehehequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gomi, dat staat een beetje raar...
Hallo mevrouw, is uw 7-jarge dochter thuis. Ik wil graag met haar spelen
Ik wou dat ik het wistquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeetje wat aso!Waar slaat dat toch op?
dat zou ik jammer vinden , maar goed , wat jij wil.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah dat schreef je idd, maar door t te posten liet je t natuurlijk niet gaan, maar evengoed hoor, voortaan zal ik je wel gewoon standaard laten gaan
Klopt, geen idee waar hij is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
Heb Ll trouwens een tijdje niet gezien.
Die was het weekend weg las ik op zijn Feesboek, en vanavond bankhangen, hendig hoor als hij alles daar neerzetquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
hehe en 1 dan als dwarslat erbovenopquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou ze hoogstens als doelpalen kunnen gebruiken. Maar voor de rest....
Ik ook niet en ben gestopt met het proberenquote:
Die is ff wegquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
poespoesquote:
Li-Yong?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Li-Yong?
die hangt een beetje ondersteboven de laatste tijd.
Ik begrijp soms echt werkelijk niks van je postsquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Li-Yong?
Die zal wel weer in een of ander Wilders topic aan het zeiken zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Li-Yong?
Oh moet je je dan bij jou afmelden ja?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is ff weg
Denk dat-ie morgen weer terug is ofzo
Gevalletje mislukte integratie.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik begrijp soms echt werkelijk niks van je posts
dat blijft echt de enige horrorfilm waar ik een soort van bang ben gewordenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
Net The Ring gekeken en durf nu niet naar de wc.
Ohw god... hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh moet je je dan bij jou afmelden ja?
quote:
Ik niet!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat iedereen vandaag ongesteld is ofzo
Ik heb een katerquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
Idd je kan geen woord cheef zeggen of je hebt meteen aan alle kanten een kwaaie smoelquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
Nou, inderdaad~! Wat een zeikerds vandaag!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
Ik straks 2quote:
Welnee, zo ben ik altijd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
hehe, ik ben vandaag wel wat meer prikkelbaar ofzoquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
veel dingen doe ik uit het koppie , en dat gaat soms mis.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Hey Patje
[..]
Ik begrijp soms echt werkelijk niks van je posts
Ja jij wel jaquote:
Loveless85quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:39 schreef kitao het volgende:
[..]
veel dingen doe ik uit het koppie , en dat gaat soms mis.
Ik vroeg me af of met Li bedoeld werd Yi-Long en ik maakte er per abuis Li-Yong van.
Oh, een al eerder ontspoord denktreintje. Rauzer zet je weer op wegquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:39 schreef kitao het volgende:
[..]
veel dingen doe ik uit het koppie , en dat gaat soms mis.
Ik vroeg me af of met Li bedoeld werd Yi-Long en ik maakte er per abuis Li-Yong van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |