Nee dvd. En er staat serieus de hele film een vlieg op het scherm. Ik durfde hem er niet af te halen.quote:
Ga je het wel doen? /Heb je het wel gedaan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In die leeftijdscategorie scoor ik altijd goed.
Wel stoer dat dit meisje aan durft te bellen, heeft ze nog niet eerder gedaan.
Ik vond het nog wat karig in de Amerikaanse versie. Happy endsquote:
Die vond ik echt zo engquote:
Altijd maandag, heel verhaal maar 8 uur werken en de jongens uit school halenquote:
Ik lag in het ziekenhuis toen eens op MTV was, de hele reeks. Komt er net een man binnengereden in de zaal, kijkt even mee, trekt lijkbleek weg en sindsdien had ik privacyquote:
Die durf ik niet te kijken in mijn eentjequote:
Pfff, drukke dag dus. Gaat het iedere dag zo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Altijd maandag, heel verhaal maar 8 uur werken en de jongens uit school halen
Vanavond lukte even niet, steengrillen duurt lang.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ga je het wel doen? /Heb je het wel gedaan?
Oja, MTV had toen zo'n Japanse zomer. Ik bleef kijkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lag in het ziekenhuis toen eens op MTV was, de hele reeks. Komt er net een man binnengereden in de zaal, kijkt even mee, trekt lijkbleek weg en sindsdien had ik privacy
Nee, mijn ex paste eerst op op maandag middag dan werkte ik van kwart voor 9 tot kwart voor 5, maar daar paste hij toen voor en mijn moeder past op mijn neefje op maandagmiddag dus die kon ook niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, drukke dag dus. Gaat het iedere dag zo?
Was zeker een pittige vrouw.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme zeg. Vrouwen![]()
Komt aan de ene kant vragen "wie weet er iets tegen hoestbuien bij kleine kinderen?"
Raad ik Daro siroop aan, wat denk je?
"Moet ik dat wel in huis hebben he"
VRAAG HET MIJ DAN NIET
Zeg maar dat ze een ui doorsnijdt en op een schoteltje naast haar bed legtquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme zeg. Vrouwen![]()
Komt aan de ene kant vragen "wie weet er iets tegen hoestbuien bij kleine kinderen?"
Raad ik Daro siroop aan, wat denk je?
"Moet ik dat wel in huis hebben he"
VRAAG HET MIJ DAN NIET
....o , laat maar gaan.....quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanavond lukte even niet, steengrillen duurt lang.
Komt de komende week als het droog is 's avonds wel weer.Ik voetbal vaak met haar buurmeisje van 7, die is echt helemaal gek van mij. Het meisje dat nu aanbelde zie ik minder vaak op straat.
Gelukkig maar. Fijn ook dat je moeder kan helpenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, mijn ex paste eerst op op maandag middag dan werkte ik van kwart voor 9 tot kwart voor 5, maar daar paste hij toen voor en mijn moeder past op mijn neefje op maandagmiddag dus die kon ook niet.
Dus nu brengt zij ze naar school en haal ik ze zelf op![]()
We hebben een heel ingewikkeld schema ontwikkeld zo (mijn moeder en ik), maar het werkt
Okequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanavond lukte even niet, steengrillen duurt lang.
Komt de komende week als het droog is 's avonds wel weer.Ik voetbal vaak met haar buurmeisje van 7, die is echt helemaal gek van mij. Het meisje dat nu aanbelde zie ik minder vaak op straat.
Niet alle vrouwen zijn zo hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veelIk ken r niet eens IRL.
dan moet jij dus aanbellen en vragen of ze buiten komen voetballen hequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Wat leuk!
Ik vind het jammer dat wij in een wat oudere buurt wonen
Ik vind dat wel gaaf, kinderen vermaken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Wat leuk!
Ik vind het jammer dat wij in een wat oudere buurt wonen
ik zei toch laat maar gaan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
jij bent niet zo van t voetballen met de kinderen uit de straat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |