Ik begrijp soms echt werkelijk niks van je postsquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Li-Yong?
die hangt een beetje ondersteboven de laatste tijd.
Die zal wel weer in een of ander Wilders topic aan het zeiken zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Li-Yong?
die hangt een beetje ondersteboven de laatste tijd.
Oh moet je je dan bij jou afmelden ja?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is ff weg
Denk dat-ie morgen weer terug is ofzo
Gevalletje mislukte integratie.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik begrijp soms echt werkelijk niks van je posts
dat blijft echt de enige horrorfilm waar ik een soort van bang ben gewordenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
Net The Ring gekeken en durf nu niet naar de wc.
Ohw god... hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh moet je je dan bij jou afmelden ja?
quote:
Ik niet!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat iedereen vandaag ongesteld is ofzo
Ik heb een katerquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
Idd je kan geen woord cheef zeggen of je hebt meteen aan alle kanten een kwaaie smoelquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
Nou, inderdaad~! Wat een zeikerds vandaag!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
Ik straks 2quote:
Welnee, zo ben ik altijd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
hehe, ik ben vandaag wel wat meer prikkelbaar ofzoquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
veel dingen doe ik uit het koppie , en dat gaat soms mis.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Hey Patje
[..]
Ik begrijp soms echt werkelijk niks van je posts
Ja jij wel jaquote:
Loveless85quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:39 schreef kitao het volgende:
[..]
veel dingen doe ik uit het koppie , en dat gaat soms mis.
Ik vroeg me af of met Li bedoeld werd Yi-Long en ik maakte er per abuis Li-Yong van.
Oh, een al eerder ontspoord denktreintje. Rauzer zet je weer op wegquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:39 schreef kitao het volgende:
[..]
veel dingen doe ik uit het koppie , en dat gaat soms mis.
Ik vroeg me af of met Li bedoeld werd Yi-Long en ik maakte er per abuis Li-Yong van.
Zeker, ik ben heel speciaal.quote:
En zo bescheidenquote:
ik heb liever mijn negerzoen zonder neger, want dan moet ik em delenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar zijn de pics van de billen?
Dis als een negerzoen zonder neger!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar zijn de pics van de billen?
Dis als een negerzoen zonder neger!
Ja, hij is raar hčquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:42 schreef Kally het volgende:
Die Robijn beer heeft inderdaad speed ogen Miauw
bedanktquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laat zich harsen!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2e heeft een rare bilspleetquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwestie van een beitel.quote:
Ja het was eerst die knuffel, en nu is het zo'n computergemaakt ding, met van die heule grote ogen, beetje creepy hij is niet schattig meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Ik kijk balletdansende hiphoppersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |