kally cake met jouw theequote:Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
[..]
nee maar wat niet is kan altijd nog komen
Ah ik weet al waar je het over hebt. Maar je doet nu net alsof ik dat alleen bij jou doe? Ik zeg het toch altijd tegen iedereen als iets me niet zint?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bijIk heb dat echt nog nooit gedaan?
yeah ik bedacht me dat ook nadat ik t gepost hadquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
moet je dat nu nog serieus aan mij vragen?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:25 schreef DeDweil het volgende:
in een spacecake pleur je toch gewoon hasj joh
't is al goedquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah ik weet al waar je het over hebt. Maar je doet nu net alsof ik dat alleen bij jou doe? Ik zeg het toch altijd tegen iedereen als iets me niet zint?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik val op persoonlijkheid [ afbeelding ].
ik ook, maar een paar mooie billen zijn natuurlijk nooit weg hequote:Op zondag 3 oktober 2010 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik probeer 'm zo nu en dan nog te gebruiken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Aanbid hier de ondergewaardeerde smiley huillach!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
ik ben voor totaalplaatje tbhquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
Ik ben meer van mooie ogen dan van billen. En de grootste afknapper is toch wel arogantie
wat doet poes met jouw kut?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef Rauzer het volgende:
wtf ninja-edit van Miauw, nu lijkt mijn post heel raar
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef Rauzer het volgende:
Ik val op uitstralingquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
Ik ben meer van mooie ogen dan van billen. En de grootste afknapper is toch wel arogantie
hehehe ik dacht ff iddquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef Rauzer het volgende:
Humorquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik val op uitstraling![]()
Het complete plaatje en idd niet walgelijk arrogant
Hey Bosquote:
Heel belangrijk jaquote:
Ja, denk het wel jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:34 schreef gomi het volgende:
[..]
heb je t beter naar je zin gehad dan ik bij ajax gok ik zo
Ja echt een sufferdquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:35 schreef iBenny het volgende:
Die doodschop van de Jong
http://vod.player.sport1.nl/telegraaf/4626
PMquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:34 schreef tombolafan het volgende:
Bento voor Kally!
Totaalpakket (dvd ligt ernaast voor de maat, ik was nl teleurgesteld hoe klein ie was)
[ afbeelding ]
Daarin zit een bak met warmhoud-thermo-folie:
[ afbeelding ]
Open:
[ afbeelding ]
En een dubbelbakje:
[ afbeelding ]
Alles bij elkaar:
[ afbeelding ]
Ik heb dus ook nog ergens rijst- en ei-vormpjes volgens mij, maar die kon ik zo snel niet vinden, als ik ze vind dan neem ik ze ook mee, zo ook met de eetstokjes![]()
Kijk maar wat je er voor over hebt, het ligt hier nu te verstoffen en dat is ook zonde, ben blij dat het gebruikt gaat worden
Heel snel ja, ik moet iedere dag wel een paar keer lachen hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, als ik er niet mee kan lachen dan houdt het snel op
Moest ook erg lachen toen ik 'm zag. Zo droogquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:35 schreef Kally het volgende:
Ik vind die smiley van jou hilarisch Miauw, dat tikje
Ik heb hem gepiktquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moest ook erg lachen toen ik 'm zag. Zo droog
Mensen die alsmaar serieus zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, als ik er niet mee kan lachen dan houdt het snel op
Ja echtquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Heel snel ja, ik moet iedere dag wel een paar keer lachen hoor
Ja dat is niks, maar mensen die niets anders kunnen dan lollig doen ben ik ook snel klaar mee.quote:
Ja, vreselijkquote:
Dat heb ik altijd met mijn moeder ook, dan krijgen we de slappe lach als het niet uitkomt, bijvoorbeeld als je de auto vol staat te laden in de stromende regen bij de Ikeaquote:
Sorry.quote:
Uhuquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, vreselijk![]()
Of als ze een heel ander gevoel voor humor hebben, dat is ook wel lastig.
Oh, ik ben al weg.quote:
Haha heerlijk dat soort dingenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met mijn moeder ook, dan krijgen we de slappe lach als het niet uitkomt, bijvoorbeeld als je de auto vol staat te laden in de stromende regen bij de Ikea
Nee ik haat het als ik serieus iets vertel en dat het dan wordt afgedaan met een geintje, oke het kan wel een keer maar ik wil ook wel eens een normale reactie danquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat is niks, maar mensen die niets anders kunnen dan lollig doen ben ik ook snel klaar mee.
ben jij nu DeZwabber of DeDweil ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:25 schreef DeDweil het volgende:
in een spacecake pleur je toch gewoon hasj joh
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik haat het als ik serieus iets vertel en dat het dan wordt afgedaan met een geintje, oke het kan wel een keer maar ik wil ook wel eens een normale reactie dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |