Ohw soms ben ik wel zo'n figuur die niet door heeft dat het serieus bedoelt isquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ooh dat kan dan net zo verkeerd vallen zo een geintje op een verkeerd moment
bij mij dan iig
sta je serieus neen verhaal te doen. of je gal te spuwen, volgt er een geintje
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:50 schreef kitao het volgende:
[..]
wel, jij beweegt en je broertje is statisch.
ja, verschil moet er zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:50 schreef kitao het volgende:
[..]
wel, jij beweegt en je broertje is statisch.
maar mijn vriendin moet dat wel wetenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw soms ben ik wel zo'n figuur die niet door heeft dat het serieus bedoelt is
Maar dat is andersquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat merk je wel bij mij hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:52 schreef kitao het volgende:
[..]
ben ik de enige die dit niet snapt of ziet
jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:52 schreef kitao het volgende:
[..]
jawel hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:53 schreef kitao het volgende:
[..]
dus jij zit niet achter die vorige posts ?
Ik denk het...quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:52 schreef kitao het volgende:
[..]
Er zijn ook wel genoeg dingen waar ik het wel doorheb.... gelukkig.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat merk je wel bij mij hoor![]()
En het onderwerp ook
ik kan me niet herinneren dat jij ooit eerder woorden zoals 'hasj erin pleuren' gebruikte.quote:
quote:
whehehe, soms ben ik gewoon even anders, maar dat is sowieso bij vlagenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:56 schreef kitao het volgende:
[..]
ik kan me niet herinneren dat jij ooit eerder woorden zoals 'hasj erin pleuren' gebruikte.
is verder alles goed met je ?
ik wissel soms van UI maar sinds ik hier (op fok dus) ben ben ik nog nooit van naam veranderd.quote:
Klonenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
was ook meer een geintje in een ander topic, waar iedereen meerdere klonen bleek te hebben, en ik de enige was zonder
vaak vragen mensen mij ook eens van wie of wat ik een kloon ben , maar ik ben de real thing.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
was ook meer een geintje in een ander topic, waar iedereen meerdere klonen bleek te hebben, en ik de enige was zonder
tetten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |