Bij sommige wel ja, maar ik heb er geen verstand vanquote:
Zo vaak achter elkaar wel, maar in totaliteit is het prachtig en ik zou echt heel graag het zwanenmeer als ballet een keer willen zienquote:
Gaan we samen, ik wil die ook zienquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo vaak achter elkaar wel, maar in totaliteit is het prachtig en ik zou echt heel graag het zwanenmeer als ballet een keer willen zien.
Yep, had ik nog niet gezienquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Goeie. Quote tags falen binnen de spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik wel, al een paar keer!quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wel, al een paar keer!
Hij is mooi, lekker romantisch, vooral als het straks kerst is..
De ontwikkeling die Cameron Diaz haar personage doormaakt is ook mooi om te zien
Kal, misschien moeten we deze dan maar tegelijk met Love Actually kijkenquote:
Dan zorg ik wel dat ik hem weer heb liggenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kal, misschien moeten we deze dan maar tegelijk met Love Actually kijken
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan zorg ik wel dat ik hem weer heb liggen![]()
Jullie lopen tenslotte voor met Love Actuallyquote:
Leuk programma hoor, altijd leuk om oudjes op hun bek te zien gaan op vragen over algemeen bekende dingen.quote:
Die je nu hebtquote:
Wacht... een blauw konijn klopt ook nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die andere heeft niet-kloppende kleuren
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wacht... een blauw konijn klopt ook niet
Deze is het leukstquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb best wel een collectie eigenlijk.
Nee maar die kijkt zo heerlijk ondeugend en dat is Vaduz ookquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die andere heeft niet-kloppende kleuren
quote:
Klopt... maar die kleurencombinatie wasquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar die kijkt zo heerlijk ondeugend en dat is Vaduz ook
Bewerk die van je eigen katquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
De blauwe![]()
Ik wil nu ook een nieuw katenoog
Nee, ook nog nooit iets anders gehad in de afgelopen 6 jaar. Dat kan ook helemaal niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
Heb je ook nog iets anders dan konijnen?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar die kijkt zo heerlijk ondeugend en dat is Vaduz ook
Deze is vetquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb best wel een collectie eigenlijk.
Vaduz = konijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
Heb je ook nog iets anders dan konijnen?
Ben je ze nu kwijt dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
Mijn konijnen liepen nog buitenGa maar eens in het donker een donkergrijs konijn zoeken dat niet zn hok in wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |