abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87127122
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik kwam met goede argumenten... wat die waren doet er nu niet toe. Het is ook geen grote woning overigens maar ik had dan ook geen absurde eisen. Het is ook niet in het centrum, maar dat hoefde van mij ook niet. Wel een lekkere tuin erbij.

Als de eisen niet zo drastisch zijn; dus niet in het centrum cq grachtengordel, geen absurde afmetingen en wel betalen voor je huis dan kom je al een heel eind.
Goede argumenten? Je bedoelt dat je urgentie (geveinsd) had?

Ja, maar dat geldt niet voor iedereen natuurlijk. Bij mijn weten hebben staedion, vestia etc. gewoon wachtlijsten voor sociale huurwoning in Den Haag. Ik zal ze morgens eens bellen.
pi_87127212
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:45 schreef Gulo het volgende:

[..]

Goede argumenten? Je bedoelt dat je urgentie (geveinsd) had?

Ja, maar dat geldt niet voor iedereen natuurlijk. Bij mijn weten hebben staedion, vestia etc. gewoon wachtlijsten voor sociale huurwoning in Den Haag. Ik zal ze morgens eens bellen.
Ik heb zeker geen urgentie aangegeven. Je moet het zo zien, voordat ze een woning opnieuw kunnen verhuren moeten ze hem weer helemaal opknappen. Ik had al aangegeven dat ze dat niet hoefden te doen, doe alles zelf wel. Dat scheelt alweer een hoop ;) en zo waren er nog 2 a 3 puntjes waardoor ik snel die woning had.

Overigens is het hier in de regio gewoon gebruik om op je 18e je in te schrijven en dan na een periode van pak em beet vier jaar uit huis te gaan (wanneer je aan de beurt bent). In de tussentijd blijf je of thuis wonen of je huurt een studentenkamer oid.
pi_87127314
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik heb zeker geen urgentie aangegeven. Je moet het zo zien, voordat ze een woning opnieuw kunnen verhuren moeten ze hem weer helemaal opknappen. Ik had al aangegeven dat ze dat niet hoefden te doen, doe alles zelf wel. Dat scheelt alweer een hoop ;) en zo waren er nog 2 a 3 puntjes waardoor ik snel die woning had.
Dat mag helemaal niet via de voorschriften! Welke woningcorporatie was dat? Vestia?

Er is dus gewoon onrechtmatig gehandeld! En het maar afgeven op krakers die de regels overtreden. :r

pi_87127381
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:53 schreef Gulo het volgende:

[..]

Dat mag helemaal niet via de voorschriften! Welke woningcorporatie was dat? Vestia?

Er is dus gewoon onrechtmatig gehandeld! En het maar afgeven op krakers die de regels overtreden. :r

[ afbeelding ]
welke wet is overtreden dan?

De verhuurmaatschappij heeft hoogstens de REGELS ruim geïnterpreteerd.
Zij hebben geen WET overtreden, evenmin dat ik dat heb.

Krakers overtreden de WET dat is iets anders.
  zondag 3 oktober 2010 @ 11:57:58 #205
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_87127403
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:53 schreef Gulo het volgende:

[..]

Op je pikje getrapt? :') Het komt m.i. nog niet eens in de buurt van de regels die door krakers worden overtreden :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_87127508
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

welke wet is overtreden dan?

De verhuurmaatschappij heeft hoogstens de REGELS ruim geinterpreteerd.
Zij hebben geen WET overtreden, evenmin dat ik dat heb.

Krakers overtreden de WET dat is iets anders.
Ze moeten vrijgekomen woningen volgens de regels beschikbaar stellen aan de wachtlijst of aan urgenten.

Anders wil iedereen die al tig jaar op een wachtlijst staat zelf de boel wel opknappen. Je moet sowieso altijd nog veel doen aan zo'n woning.

Hoe het ook zij, jouw geval is absoluut niet representatief. Net alsof iedereen binnen een maand een huurwoning heeft. :')
Nogmaals de statistieken:

Waarom geef je trouwens de naam via die WBV niet?
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:04:47 #207
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_87127565
En nu, ga je 'm aangeven?
pi_87127596
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:02 schreef Gulo het volgende:

[..]

Ze moeten vrijgekomen woningen volgens de regels beschikbaar stellen aan de wachtlijst of aan urgenten.

Anders wil iedereen die al tig jaar op een wachtlijst staat zelf de boel wel opknappen. Je moet sowieso altijd nog veel doen aan zo'n woning.

Hoe het ook zij, jouw geval is absoluut niet representatief. Net alsof iedereen binnen een maand een huurwoning heeft. :')

[ afbeelding ]

Nou in Den Haag heb je dus op je 20e al een woning als je je op je 18e inschrijft.... ik zie het probleem niet.

Wat doet de naam van de WBV er overigens toe... je hebt niets wat je kunt zeggen. "Ja er is iemand op internet die zegt dat jullie hem zes jaar geleden een woning gegeven nadat hij maar een maand was ingeschreven".... "oh meneer ik kijk het even voor u na, wat is zijn naam? " .. "ja uh... ik weet het niet", ... "geef niet meneer om welke woning gaat het?",...."ja uh .. ik weet het niet". .... "oh in dat geval, goede middag meneer". KLIK.

Daarnaast: ZE OVERTREDEN GEEN WET... krakers wel. Ze wijken alleen af van enkele regels... en dat is niet strafbaar.

Overigens...moet je zien na 20 seconden:

!

Wat een vredelievende studenten zeg. Gooien gewoon een beeld naar man en paard.
pi_87127610
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:57 schreef theKiD het volgende:

[..]
Het komt m.i. nog niet eens in de buurt van de regels die door krakers worden overtreden :')
Wat jij vindt is niet interessant. Tot voor kort was kraken onder bepaalde omstandigheden legaal.

Het omzeilen van toewijzingsregels wordt echter aangemerkt als woonfraude.

Google maar eens.
pi_87127690
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:04 schreef Nibb-it het volgende:
En nu, ga je 'm aangeven?
:')

Natuurlijk niet. Maar het geeft wel aan dat er woonfraude gepleegd is.

Dus zijn argument dat je binnen afzienbare tijd op een reglementaire wijze een huurwoning kunt bemachtigen is dus niet valide.

Als je gaat frauderen zijn er nog wel meer mogelijkheden.

Het gaat er om dat wanneer je eerlijk handelt dat je jaren op een wachtlijst staat.
pi_87127691
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:06 schreef Gulo het volgende:

[..]

Wat jij vindt is niet interessant. Tot voor kort was kraken onder bepaalde omstandigheden legaal.

Google maar eens.
Dat is als de aanvrager de regels omzeilt bijvoorbeeld bij inwoning en onderhuur. Niet als de woningbouwvereninging vind dat je standpunten goed zijn om een woning toegewezen te krijgen. Je ziet het verschil niet.
Ik heb niet gefraudeerd, ze wisten juist exact alles van me ^O^
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:10:30 #212
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_87127699
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:06 schreef Gulo het volgende:

[..]

Google maar eens.
:') Wat jij als pro-kraaktuig-sympathisant vindt is ook niet interessant imho :*
*** Nul Dertien ***
pi_87127756
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:10 schreef theKiD het volgende:

[..]

:') Wat jij als pro-kraaktuig-sympathisant vindt is ook niet interessant imho :*
Ik vind kraken principieel een legitiem middel. Dat is iets anders dan dat ik pro-kraaktuig ben. Een belangrijke nuance.
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:15:24 #214
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_87127836
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:12 schreef Gulo het volgende:

[..]

Ik vind kraken principieel een legitiem middel. Dat is iets anders dan dat ik pro-kraaktuig ben. Een belangrijke nuance.
Ben je nu echt zo ontiegelijk dom dat je niet snapt wat ik bedoel :') :7 :D
*** Nul Dertien ***
pi_87127857
quote:

[..]

Ik vind het absoluut niet zo. Laat de mensen die voldoende verdienen vertrekken uit de sociale woningbouw. Die gaan maar wat kopen en of wat anders zoeken. Daar moet roulatie in komen. Mensen die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten hebben pech. Mensen die het nodig hebben gaan voor. Kraken is in mijn ogen crimineel, je moet gewoon met je poten van andermans eigendommen afblijven. Want waar is de grens
pi_87127885
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:15 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ben je nu echt zo ontiegelijk dom dat je niet snapt wat ik bedoel :') :7 :D
Ik heb juist het idee dat jij de nuance niet begrijpt. Je ziet alles nogal zwart-wit, terwijl er tal van grijstinten zijn.
pi_87127899
Precies,...laat ze maar wat moeite doen voor een leuke huurwoning en als dat betekent dat ze niet meer in de grachtengordel kunnen wonen so be it!

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:16 schreef Gulo het volgende:

[..]

Ik heb juist het idee dat jij de nuance niet begrijpt. Je ziet alles nogal zwart-wit, terwijl er tal van grijstinten zijn.
Ken je het verschil al tussen het overtreden van de wet en het interpreteren van de regels?
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:18:49 #218
16715 Mylene
*schatje*
pi_87127937
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:02 schreef Gulo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dan ga je toch niet in de grote stad wonen, maar in omringende kleine steden?
pi_87127953
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:18 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dan ga je toch niet in de grote stad wonen, maar in omringende kleine steden?
Daar is geen grachtengordel ;)
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:20:00 #220
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_87127974
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:16 schreef Gulo het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat er heel veel grijstinten zijn. En over het algemeen denk ik ook in grijs. Alleen in dit specifieke geval, het kraken en alles wat er omheen hangt, ben ik heel erg zwart/wit. Daar ben ik absoluut heel makkelijk in, krakers zijn in mijn ogen, allemaal klootviolen. Klaar. Is mijn mening te bekrompen voor jou geest, helaas. :)
*** Nul Dertien ***
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:26:01 #221
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_87128134
quote:

[..]

Kraken is diefstal
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_87128184
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:20 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat er heel veel grijstinten zijn. En over het algemeen denk ik ook in grijs. Alleen in dit specifieke geval, het kraken en alles wat er omheen hangt, ben ik heel erg zwart/wit. Daar ben ik absoluut heel makkelijk in, krakers zijn in mijn ogen, allemaal klootviolen. Klaar. Is mijn mening te bekrompen voor jou geest, helaas. :)
Het kraken is een veel te complexe materie om met een zwart/wit visie te benaderen.

Volgens sommige schattingen zullen over 20 jaar meer dan 2 miljard mensen gekraakt leven.

De omvang hiervan lijkt me serieus genoeg om het probleem wat genuanceerder te benaderen dan alleen te bulderen dat alle krakers tuig zijn. :{
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:31:03 #223
16715 Mylene
*schatje*
pi_87128273
Culemborg, Houten en je bent met de trein in 10 minuten in Utrecht. Normale mensen moeten dat toch ook doen als ze dan in Utrecht willen wonen en zo moeten wachten op een woning daar?
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:31:40 #224
87694 Robin__
letitredno
pi_87128290
zijn er dan een krakers die in een kraakpand wonen en sochtends om half 8 naar hun werk gaan? Ik kan me niet voorstellen dat iemand normaal kan werken/studeren vanuit een kraakpand. Dus wat doen ze dan uberhaupt in de stad?

Iedere kraker die er zonder noodzaak (en dat is alleen werk en studie wat mij betreft) zit neemt een plek in die veel beter gebruikt zou kunnen worden door iemand op de wachtlijst.
pi_87128346
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:31 schreef Mylene het volgende:
Culemborg, Houten en je bent met de trein in 10 minuten in Utrecht. Normale mensen moeten dat toch ook doen als ze dan in Utrecht willen wonen en zo moeten wachten op een woning daar?
En daar zijn geen wachtlijsten wil je zeggen?
pi_87128354
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:31 schreef Robin__ het volgende:
zijn er dan een krakers die in een kraakpand wonen en sochtends om half 8 naar hun werk gaan? Ik kan me niet voorstellen dat iemand normaal kan werken/studeren vanuit een kraakpand. Dus wat doen ze dan uberhaupt in de stad?

Iedere kraker die er zonder noodzaak (en dat is alleen werk en studie wat mij betreft) zit neemt een plek in die veel beter gebruikt zou kunnen worden door iemand op de wachtlijst.
Je eerste zinnen, ja, die zijn er, ook als je het je niet kan voorstellen ;)
je 2e vind ik een goed punt!
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:34:22 #227
87694 Robin__
letitredno
pi_87128379
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:27 schreef Gulo het volgende:

[..]

Het kraken is een veel te complexe materie om met een zwart/wit visie te benaderen.

Volgens sommige schattingen zullen over 20 jaar meer dan 2 miljard mensen gekraakt leven.

De omvang hiervan lijkt me serieus genoeg om het probleem wat genuanceerder te benaderen dan alleen te bulderen dat alle krakers tuig zijn. :{
2 miljard.. in welke landen wordt er dan zo veel gekraakt? (en hoe is dat vergelijkbaar met nederland?)
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:35:19 #228
16715 Mylene
*schatje*
pi_87128409
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:33 schreef Gulo het volgende:

[..]

En daar zijn geen wachtlijsten wil je zeggen?
Je kan toch particulier een kamer huren?
pi_87128423
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:34 schreef Robin__ het volgende:

[..]

2 miljard.. in welke landen wordt er dan zo veel gekraakt? (en hoe is dat vergelijkbaar met nederland?)
Het is vooral grond die gekraakt wordt. Maar het principe is hetzelfde.

Volgens iedereen die loopt te brullen dat het kraken van een pand diefstal is, zal het kraken van een stuk grond net zo goed diefstal zijn.

(met grondstukken wordt net zo goed gespeculeerd als met onroerend goed)
pi_87128445
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:35 schreef Mylene het volgende:

[..]

Je kan toch particulier een kamer huren?
Nogmaals, een kamer is geen serieuze huisvesting. Ja, leuk als een brallerige studente bent. Maar niet als je gewoon rustig wilt wonen.
pi_87128447
De krakers maken het hun tegenstanders wel erg makkelijk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:40:02 #232
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_87128553
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:31 schreef Mylene het volgende:
Ik ga elke dag vanuit Houten naar Utrecht, met het OV ben ik in een half uurtje op de Uithof. Prima toch?
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:43:03 #233
16715 Mylene
*schatje*
pi_87128650
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:36 schreef Gulo het volgende:

[..]

Nogmaals, een kamer is geen serieuze huisvesting. Ja, leuk als een brallerige studente bent. Maar niet als je gewoon rustig wilt wonen.
Het is niet alleen woningstichting. Er worden ook particulier woningen aangeboden.

Probleem toch opgelost?
pi_87128730
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:43 schreef Mylene het volgende:

[..]

Het is niet alleen woningstichting. Er worden ook particulier woningen aangeboden.

Probleem toch opgelost?
Voor mensen met een bepaald salaris wel ja. Mensen die echter rond het minimumloon verdienen komen daar niet voor in aanmerking he.
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:49:11 #235
16715 Mylene
*schatje*
pi_87128868
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:45 schreef Gulo het volgende:

[..]

Voor mensen met een bepaald salaris wel ja. Mensen die echter rond het minimumloon verdienen komen daar niet voor in aanmerking he.
En met 2 personen een particuliere woning huren om zo de kosten te delen?
pi_87128909
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:36 schreef marcodej het volgende:
De krakers maken het hun tegenstanders wel erg makkelijk.
Hier ben ik het helaas mee eens.
pi_87129112
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:36 schreef Gulo het volgende:

[..]

Nee, en dan ga je kraken,...lekker rustig wonen _O- _O-
  zondag 3 oktober 2010 @ 13:01:08 #238
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_87129242
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:27 schreef Gulo het volgende:

[..]

Dus omdat ik het niet met hun levensvisie eens ben, mag ik ze zo niet bestempelen? Ik vind dat ze op mij overkomen als tuig, profiteurs, werkschuw enzo. En ik heb er geen behoefte aan om dat genuanceerder te gaan benaderen. In mijn ogen is het ook tuig. Het is en blijft diefstal. Daar zullen wij het nl nooit over eens worden.
*** Nul Dertien ***
  zondag 3 oktober 2010 @ 13:02:36 #239
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_87129285
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee, en dan ga je kraken,...lekker rustig wonen _O- _O-
Dit dus :D
*** Nul Dertien ***
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 13:05:23 #240
9859 crew  Karina
Woman
pi_87129387
Ik zag vandaag op AT5 een nieuwsitem over krakers. Die krakers zaten in een mooi oud pand, maar als je zag wat ze er mee gedaan hadden, echt vreselijk. Als die krakers weg zijn, dan kan de eigenaar eerst duizenden euro's ophoesten om het weer op te knappen.

Dat is voornamelijk wat mij zo tegenstaat tegen die krakers, niet alleen pikken ze iemands bezit in, maar vervolgens maken ze er ook nog een teringzooi van. ALS je dan zo nodig wilt kraken, houd de boel dan netjes, maar dat is tegen de kraakfilosofie schijnbaar, kraken en vernielen hoort blijkbaar bij elkaar.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87129423
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:01 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dus omdat ik het niet met hun levensvisie eens ben, mag ik ze zo niet bestempelen? Ik vind dat ze op mij overkomen als tuig, profiteurs, werkschuw enzo. En ik heb er geen behoefte aan om dat genuanceerder te gaan benaderen. In mijn ogen is het ook tuig. Het is en blijft diefstal. Daar zullen wij het nl nooit over eens worden.
:) Dat is helemaal ok. :)
pi_87129452
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:05 schreef Karina het volgende:
Ik zag vandaag op AT5 een nieuwsitem over krakers. Die krakers zaten in een mooi oud pand, maar als je zag wat ze er mee gedaan hadden, echt vreselijk. Als die krakers weg zijn, dan kan de eigenaar eerst duizenden euro's ophoesten om het weer op te knappen.

Dat is voornamelijk wat mij zo tegenstaat tegen die krakers, niet alleen pikken ze iemands bezit in, maar vervolgens maken ze er ook nog een teringzooi van. ALS je dan zo nodig wilt kraken, houd de boel dan netjes, maar dat is tegen de kraakfilosofie schijnbaar, kraken en vernielen hoort blijkbaar bij elkaar.
psst.
ga is naar een topic met een onderwerp waar je verstand van hebt :W
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 13:08:17 #243
9859 crew  Karina
Woman
pi_87129488
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:07 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

psst.
ga is naar een topic met een onderwerp waar je verstand van hebt :W
Ik zeg nergens dat ik er verstand van heb (ik ben geen kraker namelijk), ik vertel wat ik zag en het is niet de eerste keer dat ik dat heb gezien, niet alleen op tv overigens.
niet zo tof doen
pi_87129509
quote:
houd de boel dan netjes, maar dat is tegen de kraakfilosofie schijnbaar, kraken en vernielen hoort blijkbaar bij elkaar.
Klinkt als iemand die 2 keer iets heeft gezien en het als een feit aan neemt?
Overigens zijn hier genoeg mensen die niet kraken, maar toch wel weten waar ze het over hebben.
Ook mensen die niet dezelfde mening hebben. ^O^
pi_87129729
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:09 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Overigens zijn hier genoeg mensen die niet kraken, maar toch wel weten waar ze het over hebben.
Ik heb heel veel kraakpanden gezien en de meest krakers zijn wel degelijk vernielzuchtige en verslaafde parasieten.
  zondag 3 oktober 2010 @ 13:22:17 #246
87694 Robin__
letitredno
pi_87129928
quote:

Ja dat heb ik ook, in theorie vind ik kraken, zeker met anti-kraak een goed middel tegen (bewuste) leegstand. Overlast veroorzaken voor (hurende) buren en panden compleet af leven (waar je als huurder ook echt niet mee wegkomt) past zo níet in wat kraken volgens mij zou moeten zijn, namelijk iemand die geen andere woning kan vinden, dankbaar is voor het dak boven zijn hoofd en respectvol met de buren omgaat. Als je dat doet, kan geen enkele buur een probleem met je hebben 'ja, eerst stond het leeg, en nu zit er iemand in waar ik geen last van heb' in tegenstelling tot wat in de praktijk vaak is gebeurt.

Ik denk daarom dat het in deze vorm terecht tot een eind gekomen is, met de anti-krakers heb ik meer medelijden daar had volgens mij niemand last van en de panden waren in gebruik (en dat is iets wat ik wel degelijk belangrijk vind)

Met de anti-kraak bedrijven heb ik dan weer geen medelijden, dat zijn volgens mij de grootst mogelijke uitzuigers die je maar kunt vinden en bevalt het je niet kun je op zéér korte termijn je biezen pakken. Maar dat soort constructies kan je ook direct tussen huurder en eigenaar kunnen regelen (hoewel dat op dit moment volgens mij niet kan omdat je huurder aanspraak kan maken op allerlei rechten.. nou ben ik ook niet voor het afnemen van rechten maar je kan ook in alle redelijk iets afspreken met een huurprijs die past bij een zeer korte opzeg termijn.
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 13:25:16 #247
9859 crew  Karina
Woman
pi_87130016
quote:

[..]

Wie zegt dat ik het 2 keer heb gezien? En dat laatste klopt, mag ik een andere mening hebben? Ik zeg trouwens niet dat ik totaal tegen kraken ben, maar wel tegen de manier waarop het in 90% van de gevallen gebeurt.
niet zo tof doen
  zondag 3 oktober 2010 @ 13:40:01 #248
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_87130465
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:25 schreef Karina het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het 2 keer heb gezien? En dat laatste klopt, mag ik een andere mening hebben? Ik zeg trouwens niet dat ik totaal tegen kraken ben, maar wel tegen de manier waarop het in 90% van de gevallen gebeurt.
^O^
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_87130957
quote:

[..]

Ga jij even ergens heen waar je verstand van hebt.

Als krakers echt zulke nette mensen waren die meer goeds dan slechts deden, hadden huiseigenaren er echt niet zulke problemen mee :')

Het feit is dat ze vaak de boel slopen, de buurt onrustig maken etc.

Als ze echt zo geweldig waren geweest was die wet er nooit gekomen. :W

[edit]Of zijn de huiseigenaren zo jaloers op de goddelijkheid van de krakers dat ze het liever verboden maken? :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_87130988
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:01 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dus omdat ik het niet met hun levensvisie eens ben, mag ik ze zo niet bestempelen? Ik vind dat ze op mij overkomen als tuig, profiteurs, werkschuw enzo.
Dus over circa 20 jaar vind jij 2.000.000.000 (2 MILJARD) mensen overkomen als tuig, profiteurs, werkschuw enzo?

Dit terwijl de meesten van deze 2.000.000.000 mensen gewoon werken.

De nuance ontgaat je compleet, maar dat geef zelf al aan.

Inderdaad, we worden het hier niet over eens,
  zondag 3 oktober 2010 @ 13:57:43 #251
45206 Pietverdriet
pi_87131035
Gulo, blijf een met je voeten op het tapijt.
  zondag 3 oktober 2010 @ 13:59:19 #252
87694 Robin__
letitredno
pi_87131072
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:56 schreef Gulo het volgende:

[..]

Dus over circa 20 jaar vind jij 2.000.000.000 (2 MILJARD) mensen overkomen als tuig, profiteurs, werkschuw enzo?

Dit terwijl de meesten van deze 2.000.000.000 mensen gewoon werken.

De nuance ontgaat je compleet, maar dat geef zelf al aan.

Inderdaad, we worden het hier niet over eens,
Als je het argument gaat herhalen zou het de discussie ten goede komen als je even uitlegt hoe die 2 miljard mensen (meer dan een kwart van de wereld bevolking..) daar toe gedreven (zal) worden.
pi_87131192
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Gulo, blijf een met je voeten op het tapijt.
Ik begrijp deze uitdrukking niet. :@
pi_87131219
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:25 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ze JUIST dat je een andere mening mag hebben.
Ik denk alleen dat 90 procent heel erg overdreven is.
Je hebt er echt smerige parasieten tussen zitten, en enge nihilisten. Maar ik kan niet geloven dat dat ook maar meer dan 20 procent is.
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:07:19 #255
262650 kitao
prikplaatje
pi_87131300
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Jij met afstand teruggelezen.... dus je gaat eerst vol meedoen met de discussie. Gooit er debiele dingen in en zegt dan vervolgens dat je het even hebt teruggelezen en dat bepaalde posters flauw zijn.

Wat een faal zeg _O- _O- _O- _O-\
[..]

Wederom pure provocatie dus. Afknallen die gasten!
zoals je ziet lees ik nu ook terug.
respect voor het zwarte blok.
megalomaniac
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:07:32 #256
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_87131304
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:03 schreef Gulo het volgende:

[..]

Ik begrijp deze uitdrukking niet. :@
op welke 2 miljard in 20 jaar doel je eigenlijk?
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:08:24 #257
45206 Pietverdriet
pi_87131337
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:04 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Ik ze JUIST dat je een andere mening mag hebben.
Ik denk alleen dat 90 procent heel erg overdreven is.
Je hebt er echt smerige parasieten tussen zitten, en enge nihilisten. Maar ik kan niet geloven dat dat ook maar meer dan 20 procent is.
Dan heeft de kraakbeweging geen zelfreinigend vermogen en wordt het tijd dat de overheid ingrijpt
pi_87131381
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:59 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Als je het argument gaat herhalen zou het de discussie ten goede komen als je even uitlegt hoe die 2 miljard mensen (meer dan een kwart van de wereld bevolking..) daar toe gedreven (zal) worden.
Combinatie van een groeiende bevolking, oneerlijke verdeling van welvaart, grondbezit en wat daarmee samen gaat, etc.

Nu al leven honderden miljoenen mensen gekraakt.

zondag 3 oktober 2010 @ 14:10:48 #259
45206 Pietverdriet
pi_87131423
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:07 schreef kitao het volgende:

[..]

zoals je ziet lees ik nu ook terug.
respect voor het zwarte blok.
Je verheerlijkt een terroristengroep, bent fan van het zwarte blok, post aanzetten tot het maken van bommen..
Nu, je bent of een agent provocateur van de AIVD of binnenkort aan de beurt.
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:11:41 #260
45206 Pietverdriet
pi_87131445
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:09 schreef Gulo het volgende:

[..]

Combinatie van een groeiende bevolking, oneerlijke verdeling van welvaart, grondbezit en wat daarmee samen gaat, etc.

Nu al leven honderden miljoenen mensen gekraakt.

Hoe zo oneerlijk? Wat is er oneerlijk aan?
pi_87131494
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dan heeft de kraakbeweging geen zelfreinigend vermogen en wordt het tijd dat de overheid ingrijpt
Dat was toch allang duidelijk en daar was iedereen het over eens dacht ik?
Maar de manier waarop, daar ging de discussie over.
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:15:52 #262
45206 Pietverdriet
pi_87131583
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:13 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Met alle ter beschikking staande middelen die er vooral zo moeten worden aangewend dat het risico vooral gedragen wordt door de mensen die zich er het hardst tegen verzetten.
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:19:23 #263
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_87131676
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:13 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

200 panden in amsterdam sluiten, om de kwade elementen weg te halen. prima. 100 panden mogen nog even voortbestaan.

ik dacht juist dat de 'eerlijke' kraakscene blij was met het wegsnijden van de kanker 'kraak'scene.

waarvan de laatste groep veelal bestaat uit agressieve, drugsgebruikende oost-europeanen, italianen, grieken en spanjaarden. en nog wat terroristisch tuig.
pi_87131698
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoe zo oneerlijk? Wat is er oneerlijk aan?
Moet ik hier nu echt serieus op in gaan. Ik weet dat jij het stereotype bent van iemand die vind dat iedereen het maar voor zich zelf uit moet zoeken, en dat het daarbij geen reet uitmaakt of je anderen benadeelt, ieder voor zich immers. En dat je maar moet graaien wat je graaien kan. Dus een discussie hierover heeft weinig zin.

Ik weet dat de meerderheid gelukkig wel inziet dat de welvaart in de wereld niet eerlijk verdeeld is.
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:23:01 #265
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_87131774
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:20 schreef Gulo het volgende:

[..]

Moet ik hier nu echt serieus op in gaan. Ik weet dat jij het stereotype bent van iemand die vind dat iedereen het maar voor zich zelf uit moet zoeken, en dat het daarbij geen reet uitmaakt of je anderen benadeelt, ieder voor zich immers. Dus een discussie hierover heeft weinig zin.

Ik weet dat de meerderheid gelukkig wel inziet dat de welvaart in de wereld niet eerlijk verdeeld is.
betekent die 'verdeling' dat we allemaal aan de bedelstaf moeten gaan? hoe ver ga jij met je nivilering?
pi_87131788
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

200 panden in amsterdam sluiten, om de kwade elementen weg te halen. prima. 100 panden mogen nog even voortbestaan.

ik dacht juist dat de 'eerlijke' kraakscene blij was met het wegsnijden van de kanker 'kraak'scene.

waarvan de laatste groep veelal bestaat uit agressieve, drugsgebruikende oost-europeanen, italianen, grieken en spanjaarden. en nog wat terroristisch tuig.
Maar op deze manier snijd je het gezwel niet alleen weg, maar het hele lichaam.
Als je de parasieten er uit zou kunnen halen is dat voor de 'eerlijke" krakers juist onwijs goed.
Dan is er meer ruimte voor mensen die het verdienen, die wel wat bijdragen aan de samenleving.

Maar hoe kan je enkel de parasieten, criminelen en slopers weren.
Niet met deze wet.
Sterker nog, de parasieten zullen des te harder vechten, en de "goeden" zullen het kraken moeten opgeven.
pi_87131819
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

betekent die 'verdeling' dat we allemaal aan de bedelstaf moeten gaan? hoe ver ga jij met je nivilering?
Laat we eens beginnen met andere landen niet uit te buiten...
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:25:20 #268
262650 kitao
prikplaatje
pi_87131856
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je verheerlijkt een terroristengroep, bent fan van het zwarte blok, post aanzetten tot het maken van bommen..
Nu, je bent of een agent provocateur van de AIVD of binnenkort aan de beurt.
even op de rem trappen.
het plaatsen van een CARTOON is geen aanzet tot het plaatsen van bommen.

@Gulo
het is onbegonnen werk om navelstaarders erop te wijzen dat er internationaal gezien een enorme uitbuiting plaats vindt.
zij komen dan ook niet verder dan onzinnige opmerkingen zoals : wat is daar oneerlijk aan ?
die plaat voor hun hoofd ga jij echt niet verwijderen.
megalomaniac
pi_87131952
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:25 schreef kitao het volgende:

[..]

even op de rem trappen.

@Gulo
het is onbegonnen werk om navelstaarders erop te wijzen dat er internationaal gezien een enorme uitbuiting plaats vindt.
zij komen dan ook niet verder dan onzinnige opmerkingen zoals : wat is daar oneerlijk aan ?
die plaat voor hun hoofd ga jij echt niet verwijderen.
Ja probeer het maar zo te draaien dat het weer meevalt. Waarom plaats je plaatjes van bommen, waarom ben je voor het zwarte blok, waarom ben je voor mensen die kinderen bedreigen? En waarom begin je te janken als iemand zegt dat je dan van een flat moet springen?
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:30:36 #270
262650 kitao
prikplaatje
pi_87132023
afschieten , uitroeien , kenkertuig , knieschoten e.d. , daar moet de aivd eens achteraan gaan.

en dan zichzelf opheffen.

:W
megalomaniac
pi_87132078
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:30 schreef kitao het volgende:
afschieten , uitroeien , kenkertuig , knieschoten e.d. , daar moet de aivd eens achteraan gaan.

en dan zichzelf opheffen.

:W
Ja dat zeg ik, als jij het zegt dan mag het , als een ander het zegt ben je geïrriteerd. Dat is een hele mooie eigenschap van je ^O^
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:33:48 #272
262650 kitao
prikplaatje
pi_87132114
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja probeer het maar zo te draaien dat het weer meevalt. Waarom plaats je plaatjes van bommen, waarom ben je voor het zwarte blok, waarom ben je voor mensen die kinderen bedreigen? En waarom begin je te janken als iemand zegt dat je dan van een flat moet springen?
luister vriend.
ten eerste : vanmorgen in een goede bui heb ik geprobeerd een 'normaal' overwogen mening te geven , het toegejuicht dat er geen dode is gevallen ondanks het vermoeden daarover om dan slechts te zien dat er door jou weer olie op het vuur wordt gegooid door dit belachelijk te maken met overdreven spot.

ten tweede: deze maatschappij is verrot , hoe eerder die afgebroken wordt hoe beter.
het zwarte blok is daarin een breekijzer.
megalomaniac
pi_87132133
Kinders kinders, lief spelen! :*

En Kitao, verlaag je niet tot het niveau van een fok gebruiker die 1 post in dit topic maakt met: aan puin slaan.
Zonder er over na te denken of er verder over te praten.
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:35:03 #274
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_87132156
REFOLUTSIE!
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:35:12 #275
262650 kitao
prikplaatje
pi_87132159
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik, als jij het zegt dan mag het , als een ander het zegt ben je geïrriteerd. Dat is een hele mooie eigenschap van je ^O^
quote me maar dan waar ik die termen gebruik ?
megalomaniac
pi_87132182
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:33 schreef kitao het volgende:

[..]

luister vriend.
ten eerste : vanmorgen in een goede bui heb ik geprobeerd een 'normaal' overwogen mening te geven , het toegejuicht dat er geen dode is gevallen ondanks het vermoeden daarover om dan slechts te zien dat er door jou weer olie op het vuur wordt gegooid door dit belachelijk te maken met overdreven spot.

ten tweede: deze maatschappij is verrot , hoe eerder die afgebroken wordt hoe beter.
Deel 1: geweld is niet goed.
Deel 2: geweld is goed

Zie je het zelf niet?
pi_87132262
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:33 schreef kitao het volgende:
Je wilt dus een revolutie? Ik zie niet in hoe het zwarte blok je daarin van dienst kan zijn. Voor een revolutie heb je toch een deel van de massa nodig. Het zwart blok schrikt mensen alleen maar af.

En grotendeels zijn het ook relschoppers zonder enige ideologische basis, of in ieder geval een heel matige basis.
pi_87132301
Krakers :r

Ik heb totaal geen medelijden met krakers. Vooral vanwege zulke acties

en mocht je weten waar die stillen wonen... Die honden verdienen geen rust.
NSB volk, een pianosnaar en een lantaarnpaal zijn nog te goed voor ze.

Die agenten doen gewoon hun werk, uiteraard is niet elke kraker zo. Maar ook die lopen gewoon met de anderen mee die wel zo te werk gaan.
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:39:30 #279
262650 kitao
prikplaatje
pi_87132309
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Deel 1: geweld is niet goed.
Deel 2: geweld is goed

Zie je het zelf niet?
een staat kan niet bestaan zonder geweld , dat is ook de enige reden dat dit wangedrocht überhaupt bestaat.
dus informeer hun even daarover dat ze hun bloedhonden thuis moeten laten.
megalomaniac
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:41:05 #280
45206 Pietverdriet
pi_87132364
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:25 schreef kitao het volgende:

[..]

even op de rem trappen.

Het posten van recepten vergeet je even,
pi_87132411
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:39 schreef Chau het volgende:

[ afbeelding ]

Die agenten doen gewoon hun werk, uiteraard is niet elke kraker zo. Maar ook die lopen gewoon met de anderen mee die wel zo te werk gaan.
Wat een koppen trouwens :')
En over het zwarte front enzo.. |:(
Daar mee krijg je echt de steun van de bevolking :')
pi_87132415
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:39 schreef kitao het volgende:

[..]

een staat kan niet bestaan zonder geweld , dat is ook de enige reden dat dit wangedrocht überhaupt bestaat.
dus informeer hun even daarover dat ze hun bloedhonden thuis moeten laten.
Dat zeg ik,..als het in je voordeel is vind je het goed en wanneer het in je nadeel is ben je tegen. Wij noemen dat thuis hypocriet.

Oh zie ik daar in dat plaatje opzetting tot geweld... dat zijn nou JOUW VRIENDEN ... de criminelen.

Ik zal de koppen in ieder geval goed onthouden. Als ik ze tegenkom krijgen ze van mij een bloemetje voor hun goede gedrag ^O^
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:45:08 #283
262650 kitao
prikplaatje
pi_87132489
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het posten van recepten vergeet je even,
o ja , die van Bomb Pang Pang.

http://www.smulweb.nl/1079814/koken/recept/Babi-pangang

sorry , was ik bijna vergeten.
megalomaniac
pi_87132516
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:42 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Wat een koppen trouwens :')
Ze moesten zich aanpassen om erbij te horen :P
pi_87132542
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:45 schreef kitao het volgende:

[..]

o ja , die van Bomb Pang Pang.

http://www.smulweb.nl/1079814/koken/recept/Babi-pangang

sorry , was ik bijna vergeten.
Probeer je er maar weer uit te lullen terrorist. Je plaatst gewoon recepten van rookbommen.. en dat zijn ook bommen. Bommenman.
pi_87132561
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:45 schreef Chau het volgende:

[..]

Ze moesten zich aanpassen om erbij te horen :P
ik vind ze eng :{
pi_87132625
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:39 schreef Chau het volgende:

[ afbeelding ]

Ach, mensen die zichzelf niet wassen moet je gewoon niet zo serieus nemen.
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:51:14 #288
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_87132663
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Probeer je er maar weer uit te lullen terrorist. Je plaatst gewoon recepten van rookbommen.. en dat zijn ook bommen. Bommenman.
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:05 schreef kitao het volgende:

[..]

hoe ging dat ook alweer ; 2 delen aluminium , 3 delen salpeter en 5 delen kunstmest ?
Krakers bedreigen Amsterdamse politiechef en officier

:') :P
pi_87132734
quote:
Ja precies, dé post van onze terrorist waar het om gaat. En daarnaast had hij natuurlijk ook nog plaatjes van bommen. Als de AIVD dat ziet (en dat doen ze) dan krijgt hij nog wel een bezoekje dunkt mij ^O^
pi_87132983
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja precies, dé post van onze terrorist waar het om gaat. En daarnaast had hij natuurlijk ook nog plaatjes van bommen. Als de AIVD dat ziet (en dat doen ze) dan krijgt hij nog wel een bezoekje dunkt mij ^O^
Ik hoop het :)
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:06:26 #291
262650 kitao
prikplaatje
pi_87133159
Zoek de verschillen :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tip : nummer 2 is zwaar bewapend.
megalomaniac
pi_87133226
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:06 schreef kitao het volgende:
Zoek de verschillen :

SPOILER
SPOILER
Voorbereiding en het recht om bewapend over straat te gaan ;)
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:09:29 #293
45206 Pietverdriet
pi_87133250
quote:
Zoek de verschillen :

SPOILER
http://frontpage.fok.nl/page/voorwaarden

SPOILER
1 ondergraven de rechtsstaat
2 beschermen de rechtsstaat

tip, het is triest genoeg nodig dat de beschermers van recht orde en gezag zo bewapend en ingepakt zijn.
pi_87133251
quote:
Zoek de verschillen :

SPOILER
SPOILER
Pic 1: Is tuig, waarom moet je anders je gezicht verbergen, als je niks strafbaars van plan bent
Pic 2: Mensen die hun werk uitvoeren, en er plezier in hebben
pi_87133279
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:09 schreef Chau het volgende:
Pic 2: Mensen die hun werk uitvoeren, en er plezier in hebben
Zoveel plezier dat ze er alles aan doen om een relltje uit te lokken?
pi_87133282
en Pic 2 heeft uiteraard ondersteuning van de wet en de media, wat ze ook doen.
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:11:16 #297
262650 kitao
prikplaatje
pi_87133310
2 delen salpeter , 6 delen zwavel en 4 delen koolstof.

werkt dat ook ?

(net verzonnen maar wie weet)

;(
megalomaniac
pi_87133433
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:10 schreef Gulo het volgende:

[..]

Zoveel plezier dat ze er alles aan doen om een relltje uit te lokken?
Denk eerder dat krakers rellen proberen uit te lokken zodat als de politie reageert ze zich direct in de slachtoffer rol kunnen gooien. Tevens treed de politie gewoon hard op zoals dat moet. Als ze iemand arresteren heb je direct 5 mensen om je heen die hem proberen te helpen. Zulke mensen moet je direct corrigeren met een stok.
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:16:11 #299
262650 kitao
prikplaatje
pi_87133480
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

1 ondergraven de rechtsstaat
2 beschermen de rechtsstaat

tip, het is triest genoeg nodig dat de beschermers van recht orde en gezag zo bewapend en ingepakt zijn.
waarom zit jij eigenlijk met mijn post te knoeien ?
megalomaniac
pi_87133599
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:14 schreef Chau het volgende:

[..]

Denk eerder dat krakers rellen proberen uit te lokken zodat als de politie reageert ze zich direct in de slachtoffer rol kunnen gooien. Tevens treed de politie gewoon hard op zoals dat moet. Als ze iemand arresteren heb je direct 5 mensen om je heen die hem proberen te helpen. Zulke mensen moet je direct corrigeren met een stok.
Deels wel natuurlijk. Maar ik had vroeger altijd het beeld dat de politie altijd zoveel mogelijk conflictvermijdend optrad.

Nadat ik wat voetbalwedstrijden bezocht, en zag hoe de ME zich daar gedroeg, heb ik mijn mening drastisch bij moeten stellen. Dat zijn gewoon hooligans in het blauw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')