Deel 1: geweld is niet goed.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:33 schreef kitao het volgende:
[..]
luister vriend.
ten eerste : vanmorgen in een goede bui heb ik geprobeerd een 'normaal' overwogen mening te geven , het toegejuicht dat er geen dode is gevallen ondanks het vermoeden daarover om dan slechts te zien dat er door jou weer olie op het vuur wordt gegooid door dit belachelijk te maken met overdreven spot.
ten tweede: deze maatschappij is verrot , hoe eerder die afgebroken wordt hoe beter.
het zwarte blok is daarin een breekijzer.
Je wilt dus een revolutie? Ik zie niet in hoe het zwarte blok je daarin van dienst kan zijn. Voor een revolutie heb je toch een deel van de massa nodig. Het zwart blok schrikt mensen alleen maar af.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:33 schreef kitao het volgende:
ten tweede: deze maatschappij is verrot , hoe eerder die afgebroken wordt hoe beter.
het zwarte blok is daarin een breekijzer.
een staat kan niet bestaan zonder geweld , dat is ook de enige reden dat dit wangedrocht überhaupt bestaat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Deel 1: geweld is niet goed.
Deel 2: geweld is goed
Zie je het zelf niet?
Het posten van recepten vergeet je even,quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:25 schreef kitao het volgende:
[..]
even op de rem trappen.
het plaatsen van een CARTOON is geen aanzet tot het plaatsen van bommen.
Wat een koppen trouwensquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:39 schreef Chau het volgende:
Krakers![]()
Ik heb totaal geen medelijden met krakers. Vooral vanwege zulke acties
[ afbeelding ]
en mocht je weten waar die stillen wonen... Die honden verdienen geen rust.
NSB volk, een pianosnaar en een lantaarnpaal zijn nog te goed voor ze.
Die agenten doen gewoon hun werk, uiteraard is niet elke kraker zo. Maar ook die lopen gewoon met de anderen mee die wel zo te werk gaan.
Dat zeg ik,..als het in je voordeel is vind je het goed en wanneer het in je nadeel is ben je tegen. Wij noemen dat thuis hypocriet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:39 schreef kitao het volgende:
[..]
een staat kan niet bestaan zonder geweld , dat is ook de enige reden dat dit wangedrocht überhaupt bestaat.
dus informeer hun even daarover dat ze hun bloedhonden thuis moeten laten.
o ja , die van Bomb Pang Pang.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het posten van recepten vergeet je even,
Probeer je er maar weer uit te lullen terrorist. Je plaatst gewoon recepten van rookbommen.. en dat zijn ook bommen. Bommenman.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:45 schreef kitao het volgende:
[..]
o ja , die van Bomb Pang Pang.
http://www.smulweb.nl/1079814/koken/recept/Babi-pangang
sorry , was ik bijna vergeten.
ik vind ze engquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:45 schreef Chau het volgende:
[..]
Ze moesten zich aanpassen om erbij te horen
Ach, mensen die zichzelf niet wassen moet je gewoon niet zo serieus nemen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:39 schreef Chau het volgende:
Krakers![]()
Ik heb totaal geen medelijden met krakers. Vooral vanwege zulke acties
[ afbeelding ]
en mocht je weten waar die stillen wonen... Die honden verdienen geen rust.
NSB volk, een pianosnaar en een lantaarnpaal zijn nog te goed voor ze.
Die agenten doen gewoon hun werk, uiteraard is niet elke kraker zo. Maar ook die lopen gewoon met de anderen mee die wel zo te werk gaan.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Probeer je er maar weer uit te lullen terrorist. Je plaatst gewoon recepten van rookbommen.. en dat zijn ook bommen. Bommenman.
Krakers bedreigen Amsterdamse politiechef en officierquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:05 schreef kitao het volgende:
[..]
hoe ging dat ook alweer ; 2 delen aluminium , 3 delen salpeter en 5 delen kunstmest ?
Ja precies, dé post van onze terrorist waar het om gaat. En daarnaast had hij natuurlijk ook nog plaatjes van bommen. Als de AIVD dat ziet (en dat doen ze) dan krijgt hij nog wel een bezoekje dunkt mijquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
[..]
Krakers bedreigen Amsterdamse politiechef en officier![]()
Ik hoop hetquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja precies, dé post van onze terrorist waar het om gaat. En daarnaast had hij natuurlijk ook nog plaatjes van bommen. Als de AIVD dat ziet (en dat doen ze) dan krijgt hij nog wel een bezoekje dunkt mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tip : nummer 2 is zwaar bewapend.megalomaniac
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:06 schreef kitao het volgende:
Zoek de verschillen :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbereiding en het recht om bewapend over straat te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tip : nummer 2 is zwaar bewapend.
![]()
Zoek de verschillen :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://frontpage.fok.nl/page/voorwaarden1 ondergraven de rechtsstaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tip : nummer 2 is zwaar bewapend.
2 beschermen de rechtsstaat
tip, het is triest genoeg nodig dat de beschermers van recht orde en gezag zo bewapend en ingepakt zijn.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Zoek de verschillen :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pic 1: Is tuig, waarom moet je anders je gezicht verbergen, als je niks strafbaars van plan bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tip : nummer 2 is zwaar bewapend.
Pic 2: Mensen die hun werk uitvoeren, en er plezier in hebben
Zoveel plezier dat ze er alles aan doen om een relltje uit te lokken?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:09 schreef Chau het volgende:
Pic 2: Mensen die hun werk uitvoeren, en er plezier in hebben
Denk eerder dat krakers rellen proberen uit te lokken zodat als de politie reageert ze zich direct in de slachtoffer rol kunnen gooien. Tevens treed de politie gewoon hard op zoals dat moet. Als ze iemand arresteren heb je direct 5 mensen om je heen die hem proberen te helpen. Zulke mensen moet je direct corrigeren met een stok.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:10 schreef Gulo het volgende:
[..]
Zoveel plezier dat ze er alles aan doen om een relltje uit te lokken?
waarom zit jij eigenlijk met mijn post te knoeien ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1 ondergraven de rechtsstaat
2 beschermen de rechtsstaat
tip, het is triest genoeg nodig dat de beschermers van recht orde en gezag zo bewapend en ingepakt zijn.
Deels wel natuurlijk. Maar ik had vroeger altijd het beeld dat de politie altijd zoveel mogelijk conflictvermijdend optrad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:14 schreef Chau het volgende:
[..]
Denk eerder dat krakers rellen proberen uit te lokken zodat als de politie reageert ze zich direct in de slachtoffer rol kunnen gooien. Tevens treed de politie gewoon hard op zoals dat moet. Als ze iemand arresteren heb je direct 5 mensen om je heen die hem proberen te helpen. Zulke mensen moet je direct corrigeren met een stok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |