quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Japanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:34 schreef Paladijn het volgende:
En Lexxx: http://fukung.net/tag/japan
Daar stopte ik met lezen..quote:>>Introducting the all-new 2007 Jeep Wrangler <<
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Check!quote:
Tuurlijk, is een japanner; discipline, hij moet op tijd komen, haiquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:09 schreef 2cv het volgende:
Die lul van een chauffeur rijdt ook gewoon door he !
Ik heb net koffie gehadquote:
It must be 5 o'clock somewhere!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bier? ben je wel helemaal lekker?![]()
Koffie
Baraquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bier? ben je wel helemaal lekker?![]()
Koffie
QFT!quote:
Bij mij ook nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die staat nog niet eens in de top 10
Echnie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij is zelfs al weer bijna voorbij
omdat ik ziek was van de week en ik het vertik op zaterdag naar de winkel te gaan (ben nog steeds niet lekker ook..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:56 schreef Anne het volgende:
Ik mag ook een van mijn favoriete hobbies gaan uitoefenen weer. Boodschappen.. En ik moet nog naar 3 verschillende winkels ook
!!
Volgens mij ben jij nooit helemaal lekker geweest, en gaat dat niet meer gebeuren ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat ik ziek was van de week en ik het vertik op zaterdag naar de winkel te gaan (ben nog steeds niet lekker ook..) komen mijn ouders me zo mijn boodschappen brengen
Ik ben ook aan de schoonmaak, met het CDA congres op de achtergrondquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:54 schreef BaraCuda het volgende:
Ik moet eens nodig gaan schoon maken hier![]()
Door m'n verneukte arm al even niks aan gedaan
Inderddaad! Dinsdag pas weer werkenquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nooit helemaal lekker geweest, en gaat dat niet meer gebeuren ook
WTF.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat ik ziek was van de week en ik het vertik op zaterdag naar de winkel te gaan (ben nog steeds niet lekker ook..) komen mijn ouders me zo mijn boodschappen brengen
daar kan ik zondag dieper op in gaan al je wiltquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nooit helemaal lekker geweest, en gaat dat niet meer gebeuren ook
wat is daar wtf aan? ik heb hele lieve ouders en ze boden het aanquote:
Volgens mij zijn ze nogal tegen de PVVquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ben ook aan de schoonmaak, met het CDA congres op de achtergrond![]()
Ik vind dat eigenlijk ook niet zo raarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
wat is daar wtf aan? ik heb hele lieve ouders en ze boden het aanhoeft overigens bijna niks te komen dus t valt mee
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nogal tegen de PVV
Lijkt wel op Alfa electronicaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:18 schreef Anne het volgende:
Ik stond daarnet stil op de parkeerplaats van de drankhal. Kutauto. 20 lampjes branden en hij deed helemaal niks meer, behalve dat ie dus een stukkie achteruit gerold was, dus ik stond nog lekker in de weg ook. Na 15 minuten deed ie het ineens weer. Ben benieuwd wat ie dadelijk doet..
Edit: Zo. 2 van de 3 winkels gehad. Nog ééntje, nog even tanken en dan weer naar hoes.
Ah, ik heb een smsjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:20 schreef Anne het volgende:
En Bara. Je hebt niet gereageerd op mijn smsje!
Ja, nieuwe start maken enzoquote:
Sterkte met teruggaan naar je ouweluiquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, nieuwe start maken enzo![]()
Ga ook eens serieus denken aan m'n huidige werk/salaris en dergelijke.
Ik wil wel in brabant / stukje zeeland blijven.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:27 schreef Alfisti het volgende:
Wil je een andere richting op Bara? Ook verhuizen van regio bijvoorbeeld?
Dat is waar, kans dat je een hypo krijgt zonder vast contract is een stuk moeilijker tegenwoordig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Qua baan sta ik redelijk stil heb ik het idee en dit wil ik aankaarten bij de baas en eventueel zeggen dat hij de boom in kan. Maar je staat een stukje minder sterk als je een hypotheek en dergelijke op moet lappen elke maand![]()
Klopt idd, maar het plan wordt versterkt door het feit dat ik de boel kan verkopen zonder makelaar voor een bepaald bedrag dat ik vrij veel winst heb gemaakt in 3 jaar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat is waar, kans dat je een hypo krijgt zonder vast contract is een stuk moeilijker tegenwoordig.
Lastige keuze hoor
Echt slim zijn ze niet bij het CDAquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:44 schreef Alfisti het volgende:
Lastig lastigSterkte met je keuze, zal niet makkelijk zijn.
edit: Ah! Verhagen aan het woord
Het is echt dramatisch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:56 schreef Alfisti het volgende:
Wat een slechte slechte slechte voorzitter
mooi via Venloquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:54 schreef Paladijn het volgende:
Wie komen er eigenlijk via Arnhem? Anders slaan we die over en rijden we over Venlo
je ziet er uit als een nerdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:04 schreef BaraCuda het volgende:
Er zat gisternacht toen ik thuis kwam een briefje op m'n deur van een Duits/Turks (briefje was amper te lezen) meisje die vroeg of ik naar de printer kon kijken die raar deed![]()
Op een of andere manier denkt men dan ik van dit soort dingen af weet
mja, scheiding van kerk en staat, dus ze zouden wat mij betreft niet eens mogen bestaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef Duvel het volgende:
Wel goed dat zo de verdere neergang van het CDA wordt bevestigd.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je ziet er uit als een nerd
verder: Turkse meisjeszo jammer dat ze vaders en broers hebben alleen
je wijze levensles van vandaag: nooit mensen helpen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ik heb ooit 1x iemand geholpen die z'n smoel niet kan houden
Interessant discussiepunt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, scheiding van kerk en staat, dus ze zouden wat mij betreft niet eens mogen bestaan.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
nooit mensen met een zacht G vertrouwen.
Nee joh, dat hoeft allemaal niet iedereen te wetenquote:
Best een dikke trailer, dat wel. Mooie kraan op die trekker trouwens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier, een trailer om het goed te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof dat zo onverwacht isquote:
Menseneisjes met een zachte G kunnen prima overweg met een harde Lquote:
Ik heb het uitgezet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:40 schreef Alfisti het volgende:
Wat is Ab Klink toch een zacht gekookt ei
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:40 schreef Alfisti het volgende:
Wat is het CDA toch een zacht gekookt ei
geen idee, chauffeur lag te pitten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:29 schreef Barcaconia het volgende:
Wat vervoeren ze eigenlijk met die trailer? Kleine asjes en wieltjes maar een dikke laadkraan en 3 assige trekker is niet alledaags.
weet ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Menseneisjes met een zachte G kunnen prima overweg met een harde L
Lekker, maar wel een erg foute redenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:51 schreef Alfisti het volgende:
Spare ribes besteldom de deelname van het CDA te vieren
EHV ?? wut ?quote:
Ah ok, duidelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets met een zachte G en mijn harde L![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was een one night stand, maar ik denk wel de mooiste nacht van mijn leven.Ineens snapte ik Guus Meeuwis na die nacht iig
![]()
kewl, het wordt lekker drukquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:12 schreef PeuRac het volgende:
hmm, kleine kans dat ik morgen kom trouwens, ik ben echt véél te moe en weet niet of dat morgen beter wordt.
zit niet zo veel in de singels reeks te rukken danquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:12 schreef PeuRac het volgende:
hmm, kleine kans dat ik morgen kom trouwens, ik ben echt véél te moe en weet niet of dat morgen beter wordt.
Heel misschien dat ik me bedenk, maar heb t idee rustig 24u te kunnen slapen en moet nog wachtten tot mn logee komtquote:
Ik ruk niet in de singles reeksquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zit niet zo veel in de singels reeks te rukken dan
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo'n mooie meid
Prachtig jong
En het lichaam van een topmodel
Schitterend koppie
En dan dat geile accent
Was ze erg duur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was een one night stand, maar ik denk wel de mooiste nacht van mijn leven.Ineens snapte ik Guus Meeuwis na die nacht iig
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Is het wel gelukt ??quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn fucking god wat een freak die muts met der printer![]()
Het was niet de mevrouw die ik in m'n gedachte had![]()
Deze was dik en der huis stonkHeb ik weer
Wij snappen hem niet ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:04 schreef r8ality het volgende:
Ik ben om 11.00 iig bij de REWE. Jammer dat ie niet open is, kon je mijn auto bewonderen.
Ja, ze had 200mb aan printtaken in der printer staanquote:
Mjah, als de helft afzegt, wordt het voor de rest ook wat minder interessant om te gaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel misschien dat ik me bedenk, maar heb t idee rustig 24u te kunnen slapen en moet nog wachtten tot mn logee komt
Sufferdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, ze had 200mb aan printtaken in der printer staan![]()
Dus stond gelukkig binnen 5 minuten weer buiten
Niet gebatst dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn fucking god wat een freak die muts met der printer![]()
Het was niet de mevrouw die ik in m'n gedachte had![]()
Deze was dik en der huis stonkHeb ik weer
Ze vroeg nog: Wat krijg je van me? Ik niks helemaal niksquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sufferd
Nu weet ze de volgende keer dus weer wie ze moet hebben
Gast, van de geur alleen al krijg ik hem de komende week niet omhoogquote:
sommige mensen hebben ook altijd mazzel hequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze vroeg nog: Wat krijg je van me? Ik niks helemaal niks
Nou kom je dan een keer boerenkool eten?![]()
Ehm, nou ik ga verhuizen, nou dag he
Er wonen zoveel chicks hier, en dan uiteraard zo'n halve waar ik lang moetquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sommige mensen hebben ook altijd mazzel he
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou kom je dan een keer boerenkool eten?![]()
Ze blijft er godverdomme van afquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:47 schreef Alfisti het volgende:
Morgen zit er een papiertje onder je ruitenwisser dat d'r webcam het niet meer doet
Als ik het goed begrijp zou het voor de wereld beter zijn als dat zo blijftquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:47 schreef Alfisti het volgende:
Morgen zit er een papiertje onder je ruitenwisser dat d'r webcam het niet meer doet
Absoluut, ze had zelfs nog een CRT monitorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zou het voor de wereld beter zijn als dat zo blijft
Mijn vorige gebakje (Volvo 144) hangt daar in de winkel als poster van een aantal klassieke auto's die over de Ring heendenderen. Stom toevallig. Maar wel coolquote:
Ow, das ist mir egal, ik ben geen Vulva manquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn vorige gebakje (Volvo 144) hangt daar in de winkel als poster van een aantal klassieke auto's die over de Ring heendenderen. Stom toevallig. Maar wel cool.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
Snel !! prop die sla door de brievenbus
Cream Yellow T-5Rquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, das ist mir egal, ik ben geen Vulva manoffff.. het moet een gele T5 Estate zijn
Klootzakquote:
Onzin, de ring is altijd leukquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, als de helft afzegt, wordt het voor de rest ook wat minder interessant om te gaan
Yeahquote:
Leveren nog een bak geld opquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/376807567
Barca ook al, Bojo komt ook nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Onzin, de ring is altijd leukEn Peu is niet de helft
Droomautoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/376807567
Ik vind er eentje in donkergroen toch het mooist denk ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Droomauto![]()
Maar zoals jullie weten ben ik erg milieubewust en zou ik dat niet meer kopen![]()
ok ik kan het niet betalen
Barca vertelde dat een week geleden al en komt waarschijnlijk wel lekker eten, en op Bo had niemand gerekend volgens mijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Barca ook al, Bojo komt ook niet
Neh, geel, zwart of witquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind er eentje in donkergroen toch het mooist denk ik
Wie zit je nou te overtuigen ??quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Barca vertelde dat een week geleden al en komt waarschijnlijk wel lekker eten, en op Bo had niemand gerekend volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
How rude.quote:
Tja, dat moet dan maar.quote:Kende haar via fok, klikte online aardig, ff gekeken of het offline ook klikte. Iets minder, maar wel goed genoeg voor een hele leuke nacht
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wie zit je nou te overtuigen ??Ik kan gewoon niet tegen dat randstadse huilgedrag in de categorie "oh als hij/zij wel/niet komt, dan kom ik ook wel/niet'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Friezen zeggen dat ze er zijn, en komen gewoon. Zou de rest van de wereld ook moeten doen![]()
Niet alleen de bumpersquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Alfisti het volgende:
http://link.marktplaats.nl/381561447
die bumpers
Echt welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Barca vertelde dat een week geleden al en komt waarschijnlijk wel lekker eten, en op Bo had niemand gerekend volgens mij
inderdaadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet alleen de bumpers![]()
Die hele auto is vernageld
Ik zal mij aan mijn woord houden en niet komenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen dat randstadse huilgedrag in de categorie "oh als hij/zij wel/niet komt, dan kom ik ook wel/niet'![]()
Friezen zeggen dat ze er zijn, en komen gewoon. Zou de rest van de wereld ook moeten doen
Roodquote:
Copy that.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:29 schreef Alfisti het volgende:
Ik zal mij aan mijn woord houden en niet komen
Ja, autisten ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen dat randstadse huilgedrag in de categorie "oh als hij/zij wel/niet komt, dan kom ik ook wel/niet'![]()
Friezen zeggen dat ze er zijn, en komen gewoon. Zou de rest van de wereld ook moeten doen
gezelligquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
Ik zal mij aan mijn woord houden en niet komen
gezelligquote:
misschien me ook eens op autisme laten testen danquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, autisten ook![]()
Ik heb er ook een gruwelijk hekel aan als mensen dat doen. De enige reden waarom ik er morgen niet meer bij zou kunnen zijn is omdat de auto geen zin meer heeft (normaal kleine kans want Mazda, maar het is wel mijn Mazda) of als ik door twee veel te luidde wekkers heen slaap.
Nope.quote:
Daar zóu ik normaliter een grapzame opmerking over maken, alleen levert dat me nu waarschijnlijk een bloedneus op, dus ik laat het even voor wat het isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:39 schreef Dingest het volgende:
5 man is niet zoveel nee5,5 man is wel een beetje beangstigend
Zeg ik t maarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar zóu ik normaliter een grapzame opmerking over maken, alleen levert dat me nu waarschijnlijk een bloedneus op, dus ik laat het even voor wat het is
*mep*quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg ik t maar![]()
Er komen morgen 4,5 of 5,5 man/vrouw
Dat is een stoot onder de gordelquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg ik t maar![]()
Er komen morgen 4,5 of 5,5 man/vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm , bovenstaande post werd geplaatst buiten mijn verantwoordingquote:
Comnclusie: je wilde een opmerking over Anne haar (gebrek aan) lengte posten, maar dat kost je pikstraf omdat jullie samen zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar zóu ik normaliter een grapzame opmerking over maken, alleen levert dat me nu waarschijnlijk een bloedneus op, dus ik laat het even voor wat het is
mja, ben je ene vers stel, hga je samenin een sc posen als e bijelkaar bentquote:
quote:
Ja, niets 'quote:
Als ik met m'n Reno was gekomen, had je mazzel gehad. Nu dus pech.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, niets ''
Alex komt morgen ook al niet met z'n Niva, dus als er ook niemand met een Alfa komt ben ik weer degene met de meest brakke auto
Ik zat meer te denken aan een eventuele zwangerschap.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Comnclusie: je wilde een opmerking over Anne haar (gebrek aan) lengte posten, maar dat kost je pikstraf omdat jullie samen zijn.
Noem je mijn AX nou een brakke auto?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, niets ''
Alex komt morgen ook al niet met z'n Niva, dus als er ook niemand met een Alfa komt ben ik weer degene met de meest brakke auto
X_M's zus/vriendin op bezoek?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:06 schreef Duvel het volgende:
Ik heb twee vrouwen in huis die hun make-up doos op elkaar aan het uitproberen zijn.
Gast, wat heb jequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ben je ene vers stel, hga je samenin een sc posen als e bijelkaar bent![]()
ikmag hopen dat julie vandaag op zijn minst al 4 keer hebben geneukt, anders is er iets fundamenteel mis
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een eventuele zwangerschap.
en ik dacht dat ik erg wasquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:06 schreef BaraCuda het volgende:
Heeft Anne vandaag trouwens nog motorles gehad?
Of heeft ze alleen op iets anders gereden?
sex is vies?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gast, wat heb jedoe ff normaal ofso
sterktequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:06 schreef Duvel het volgende:
Ik heb twee vrouwen in huis die hun make-up doos op elkaar aan het uitproberen zijn.
Op elkaars doos ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:06 schreef Duvel het volgende:
Vroeger, toen sex nog vies was en de lucht schoon.quote:
Oh well, laat je fantasie de vrije loop.quote:
vrije geesten zijn r al zo lang als de mensheidquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef 2cv het volgende:
Vroeger, toen er nog geen vrije geesten waren.
Dat lijkt me evidentquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Noem je mijn AX nou een brakke auto?
Alleen die werden vroeger op de brandstapel gegooid.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vrije geesten zijn r al zo lang als de mensheid
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Comnclusie: je wilde een opmerking over Anne haar (gebrek aan) lengte posten, maar dat kost je pikstraf omdat jullie samen zijn.
Zit jij inmiddels met je lul te typen of wat ??quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ben je ene vers stel, hga je samenin een sc posen als e bijelkaar bent![]()
ikmag hopen dat julie vandaag op zijn minst al 4 keer hebben geneukt, anders is er iets fundamenteel mis
Pff, ding heeft amper problemenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:36 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident
Ik ga maar proberen te tukken want kennelijk moet ik vroeg op morgen![]()
En waar blijven de foto's ??quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:06 schreef Duvel het volgende:
vertel mij watquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Alleen die werden vroeger op de brandstapel gegooid.
ah, okquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Zit jij inmiddels met je lul te typen of wat ??
We doen een beetje om-en-om; sex, FOKken - sex - eten - pauze - FOKken - sex- .... en nu FOKken we dus weer FF
Je was er bij ?quote:
Checkquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, okja, dat herken ik wel van mijn prille liefdes die ik via fok kende
wel cute
Je moet wel erg lui zijn om dit niet te kunnen vinden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:53 schreef PeuRac het volgende:
Doe eens een linkje hierheen gooien dan, ben te lui
Ik heb een Anne-goegol funktiequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je moet wel erg lui zijn om dit niet te kunnen vinden.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
Ik mag morgen pas weer
Je klok loopt 10 minuten voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
SSssSSSSSSSSTTT !!!!!quote:
ik ben geïnteresseerd in de pre-christelijke religieuze geschiedenis van het gebied waar ik woon.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
Ik mag morgen pas weer
je klok loopt 20 minuten achter, het was toen al 23:53!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sex op de achterbank ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:42 schreef PeuRac het volgende:
hoe gaan jullie dat morgen doen, al die tijd bij de ring
Huh ??quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:42 schreef PeuRac het volgende:
hoe gaan jullie dat morgen doen, al die tijd bij de ring
De ervaringsdeskundige spreekt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
genoeg plekjes daar om je ff af te zonderen
Da's niks in een C klassequote:
Met Paalquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De enige plek waar ik in de buurt van de ring ooit sex heb gehad was bij Sonja boven
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Huh ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Vorige zomer was ik met Rose op vakantie, ook een paar nachten bij Sonja gelogeerdquote:
Regel dan ook een fatsoenlijke auto.quote:
Ik heb t zelfs in een Toyota Starlet gedaan, dan kan t ook in een C-klasse.quote:
die heeft ie ook, alleen neemt ie niet meequote:
waarom hannesen op een achterbank als er een comfortabel bed is op een uurtje rijden?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t zelfs in een Toyota Starlet gedaan, dan kan t ook in een C-klasse.
Omdat je in dat uur 3 neukbeurten mist.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom hannesen op een achterbank als er een comfortabel bed is op een uurtje rijden?
nee, we zaten bij Sonja. Vlak bij de ring.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:17 schreef Anne het volgende:
Een uurtje rijden? Jullie zaten in een hotel wat een uurtje rijden was?
je hebt er niks aan gemistquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:18 schreef Barcaconia het volgende:
Hee, SD, ik zit even in dat "veren" topic te kijken en ik ben eigenlijk wel benieuwd welke post je nu van Turq verwijderd hebt
Ik ben toch benieuwd.quote:
Ew zla kneps, gras.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik amper genotsmideln consumeer, moet je voortsellen hoe ik irl ben
We gaan naar de Ring, dat vinden die andere auto's weer niet zo geweldigquote:
Nou.. die ene, die weg isquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:18 schreef Barcaconia het volgende:
Hee, SD, ik zit even in dat "veren" topic te kijken en ik ben eigenlijk wel benieuwd welke post je nu van Turq verwijderd hebt
zal verneukt nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:29 schreef Anne het volgende:
Ik dacht dat het een afkorting van sebiet was.
Gro blaf vrasoquote:
quote:
Idem, en ik dus ook nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal verneukt niet
ik ga ff woelen, Paal, ik zeg morgenochtend niet zo veel![]()
Oant moarn!
Ik heb tegenwoordig contact met een Zuid-Afrikaan met een Lada Niva via facebook, maar die snapt me altijd perfect op de een of andere manierquote:
jehebt vrouwlief toch regelmatig mee die kant op? nooit eens een weekendje overbljven daar dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seks gehad nabij de ring.
mooi zijn we dat iig eensquote:
Op een of andere manier tot nu toe altijd rond de periode der rode zee, dus dan sla ik wel wat nachtjes overquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jehebt vrouwlief toch regelmatig mee die kant op? nooit eens een weekendje overbljven daar dan?![]()
Dat dusquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Kleine smurfin ligt ziek/misselijk op bed, kweenie of we nog die kant van de Ring opgaan
das minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mien is al op de Ring inmiddelsquote:
quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Barcaconia het volgende:
Iets met een ziekenhuis, ik wil er niet te diep op in gaan. In ieder geval overmacht. Ik hoop dat jullie het wel leuk gehad hebben vandaag!
Uiteindelijk allemaal niets ernstigs, maar even flink schrikken. Genoeg om iig niet naar de Ring te gaan of naar Weeze om te schnitzelen.quote:
Je hebt 't over je huisdier denk ik?quote:
OK... maar toch.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Uiteindelijk allemaal niets ernstigs, maar even flink schrikken. Genoeg om iig niet naar de Ring te gaan of naar Weeze om te schnitzelen.
Klopt ja. Het gaat over familie, niet ik zelf. Het duurt nog vermoedelijk tot woensdag oid maar alles is onder controle.quote:
De hond van de buren die ik tijdelijk uit moet laten.quote:
that sucksquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:26 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan/mag niet meer gaan vandaag. Overmacht, helaas.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Barcaconia het volgende:
Iets met een ziekenhuis, ik wil er niet te diep op in gaan. In ieder geval overmacht. Ik hoop dat jullie het wel leuk gehad hebben vandaag!
That sucks nog meerquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Klopt ja. Het gaat over familie, niet ik zelf. Het duurt nog vermoedelijk tot woensdag oid maar alles is onder controle.
Serieus ?? da's minder, maar als je een uurtje geduld had gehad of FF wat in de SC had geplempt, hadden we iig contact kunnen houden..quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef r8ality het volgende:
Ja. Ik stond dus braaf om 10.45 op de parkplatz van de REWE
.
Is het nog steedsquote:
Die Ring gaat nergens heen, sommige dingen gaan gewoon voorquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:56 schreef Barcaconia het volgende:
Gaaf zeg, ik moet die ring ook echt eens zien
Heb in topic gekeken met foon. Had al een vermoeden dat ik alleen wasquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Serieus ?? da's minder, maar als je een uurtje geduld had gehad of FF wat in de SC had geplempt, hadden we iig contact kunnen houden..![]()
Ben je meteen weer teruggegaan dan ??
Je wordt aan de grens gecontroleerd; als je geen schnitsels op hebt, word je teruggestuurdquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:52 schreef r8ality het volgende:
Op de terugweg heb ik alsnog een schnitzel op trouwens.
Opschieten!quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:02 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn mooie topic, bijna dicht, wat doen jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |