abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:30:42 #1
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87086181

Introducting the all-new 2007 Jeep Wrangler

Jeep® introduces the all-new 2007 Wrangler, the most capable off-road vehicle in the world ⤓ and more.

A direct descendent of the original Jeep ⤔ the 1941 Willys MB ⤔ the all-new 2007 Jeep Wrangler evolves from more than 65 years of legendary 4x4 leadership. Building on the successful, original Jeep formula with an all-new frame, exterior and interior design, engine, and safety and convenience features, Jeep Wrangler delivers more capability, interior space and comfort, refinement, power and open-air fun.

"The all-new 2007 Jeep Wrangler blazes a trail no other vehicle can follow," said Jeff Bell, Vice President ⤓ Jeep, Chrysler Group. "Just as it did when it first debuted in 1941, Jeep Wrangler sets a new benchmark in off-road capability.

"With more off-road capability, more versatility, more power, more on-road refinement, and more comfort and space, the all-new 2007 Jeep Wrangler continues its legacy as the Jeep brand icon. Simply put, it is the best Jeep Wrangler ever," added Bell.

Offered in three models ⤔ Wrangler X, Sahara and Rubicon ⤔ the all-new 2007 Jeep Wrangler is lean, rugged and simple, achieving best-in-class off-road capability while delivering a true open-air driving experience. With solid axles, removable doors, exposed hinges, a fold-down windshield and innovative removable and convertible tops, Jeep Wrangler retains the brand's coveted core values of freedom, adventure, mastery and authenticity.

With dozens of different top, door and windshield combinations, nine unique exterior colors and available 16-, 17- or 18-inch wheels, the all-new 2007 Jeep Wrangler provides a customized appearance for a variety of customers.

More Legendary Off-road Capability

From ground clearance to articulation to traction, Jeep engineers focused on more than 50 functional objectives during development of the all-new 2007 Jeep Wrangler. The result is the ultimate "out-of-the-box" off-road vehicle with all the necessary features to "go anywhere and do anything."

"Re-engineered and redesigned from the ground up, the all-new 2007 Jeep Wrangler is the most capable Wrangler in its 65-year history," said Mike Donoughe, Vice President ⤓ Body-on-frame Product Team. "With more ground clearance, better wheel articulation and advanced off-road hardware, Jeep Wrangler is designed to tackle the toughest off-road obstacles."

Improved ground clearance, combined with short front and rear overhangs, enables the all-new 2007 Jeep Wrangler to navigate the world's most challenging off-road trails, especially severe inclines. A boulder-friendly approach angle of 44.3 degrees and breakover angle of 25.4 degrees, along with a 40.4 degree departure angle, once again make the 2007 Jeep Wrangler the most formidable off-roader.

Providing unmatched wheel articulation and durability, Jeep Wrangler X and Sahara models feature an enhanced Dana 30 front axle and Dana 35 rear axle. For the all-new 2007 Jeep Wrangler Rubicon model, heavy-duty front and rear axles are both Dana 44s, which feature numerous improvements. With the optional trailer tow package, a Dana 44 rear axle is standard on all media. Providing significant underbody protection are three skid plates ⤔ protecting the fuel tank, transfer case and automatic transmission oil pan.

For the first time, Jeep Wrangler offers an electronic-disconnecting front stabilizer bar ⤔ Active Sway Bar System (ASBS) ⤔ delivering additional wheel travel for traversing the toughest trails. As a result, the all-new 2007 Jeep Wrangler boasts a 652 Ramp Travel Index (RTI ⤔ a measurement of a vehicle's suspension articulation) with the front stabilizer bar engaged and an 832 RTI with the front stabilizer bar disconnected ⤔ a 28 percent increase.

Jeep Wrangler X and Sahara models feature the second-generation Command-Trac® NV241, part-time, two-speed transfer case, featuring a 2.72:1 low-range gear ratio. In addition, a Trac-Lok® limited-slip rear differential provides extra torque and grip during low-traction situations, such as driving over sand, gravel, snow or ice.

The all-new 2007 Jeep Wrangler Rubicon model features an Off-Road Rock-Tracâ„¢ NV241 two-speed transfer case with a 4.0:1 low-range gear ratio, as well as electric front- and rear-axle lockers and 32-inch B.F. Goodrich Off-Road tires.

More On-road Refinement

While improving its legendary 4x4 Jeep capability, the all-new 2007 Jeep Wrangler offers enhanced on-road comfort due to an all-new 100 percent stiffer frame in bending, 50 percent stiffer body, refined five-link coil suspension, improved shock tuning, 2-inch longer wheelbase and 3.5-inch wider track. In addition, new steering and suspension geometry provides precise ride and handling characteristics, and new sound-deadening techniques reduce cabin noise by more than 20 percent.

"The all-new 2007 Jeep Wrangler reaches new levels of on-road ride, handling and refinement ⤓ an achievement realized while also boosting its off-road capability," said Donoughe. "The new suspension enables the Wrangler to corner flatter with less lateral motion, provide better on-center steering feel, and even more effectively absorb on-road bumps and cracks."

Ride balance in the all-new 2007 Jeep Wrangler is more refined, achieving less body lean when cornering and braking. In addition, lower suspension spring rates provide a softer, more comfortable on-road ride. Standard on the all-new 2007 Jeep Wrangler is an Electronic Stability Program (ESP), which aids the driver in maintaining vehicle directional stability in severe driving maneuvers on any type of surface. ESP features three modes ⤔ "full on," "full off" and "partial on."

Standard on the 2007 Jeep Wrangler X model, low-pressure twin-tube shock absorbers are tuned to provide improved balance between jounce and rebound motions, achieving an extremely responsive suspension. Jeep Wrangler Sahara and Rubicon models feature standard high-pressure monotube shocks, utilizing Low Speed Tunable (LST) valve technology.

The all-new 2007 Jeep Wrangler's new recirculating-ball steering configuration features a robust cross-car steering linkage system, providing the stiffest possible steering linkage in a solid-axle vehicle, for a precise "rack-and-pinion" feel.

More Interior Space and Comfort

The 2007 Jeep Wrangler's all-new interior is designed to offer new features and functionality, increase passenger comfort and improve ergonomics. The spacious, durable interior features a new instrument panel and center stack, and new high-back front bucket seats.

Interior volume provides significantly more passenger space, versatility and cargo storage. Featuring a front-seat area with 54.6 cu. ft. of space ⤔ an increase of 4.8 cu. ft. ⤔ the all-new 2007 Jeep Wrangler provides 5.1 inches more shoulder room and 4.6 inches more hip room.

New front seats are sculpted and conform to the body, and a driver's seat height adjuster is available for optimized seat position and comfort. Jeep Wrangler Sahara and Rubicon models feature cloth seats with YES Essentials® fabric ⤔ an easy-care, soil-repellant and anti-microbial textile that protects seats from stains, odors and discoloration.

Rear seats comfortably accommodate two adults with 3.9 inches more shoulder room, 1.6 inches more hip room, 1 inch more leg room and a 2-inch greater couple than the 2007 Jeep Wrangler's predecessor. A fold-and-tumble feature allows rear seats to be conveniently stowed for additional storage capacity.

Two more inches of space behind the rear seat nearly doubles the cargo capacity of the all-new 2007 Jeep Wrangler. The extra space provides room for a new lockable underfloor storage area, which secures small items out of sight in the rear cargo area.

More Options for Open-air Fun

An all-new, three-piece modular hard top system features three panels ⤓ left- and right-front passenger panels and a rear panel ⤔ providing more options for open-air driving in the all-new 2007 Jeep Wrangler. Removing the left- and right-front passenger panels is simple and may be accomplished quickly by one person.

Also available in the all-new 2007 Jeep Wrangler is the innovative Sunrider™ soft top, which includes a "sun roof" feature in addition to the full top-down option. This soft top provides a second open-air option by folding the soft top back completely over the driver and front passenger to create a 52x30-inch sun roof opening ⤔ larger than any typical glass sun roof.

New, More Powerful Engine

A new 3.8-liter overhead valve V-6 engine is featured on all 2007 Jeep Wrangler models, replacing the 4.0-liter Power-Tech in-line six engine. With 205 horsepower and 240 lb.-ft. of torque, Jeep Wrangler comes standard with a six-speed manual transmission or an available four-speed automatic transmission.

The 3.8-liter V-6 engine produces more horsepower and torque than its predecessor. Compared to the 4.0-liter inline six-cylinder engine, the 3.8-liter is lighter and shorter, and maintains higher torque at speeds above 3400 rpm, allowing for an expanded operating range.

The all-new 2007 Jeep Wrangler's horsepower and torque, combined with an enhanced suspension, results in a towing capacity of 2,000 lbs. For the first time in a Jeep Wrangler, an optional towing package includes a rear Dana 44 axle with a 4.10 axle ratio and trailer hitch.

New, Authentic, "Not Afraid to Get Dirty" Jeep Design

The all-new 2007 Jeep Wrangler continues Wrangler's legacy as the icon of the Jeep brand. With its distinguished "form equals function" design, it is clearly recognizable as the original Jeep.

"The task of designing the all-new 2007 Jeep Wrangler meant creating a modern design for one of the world's greatest automotive icons," said Trevor Creed, Senior Vice President ⤓ Design. "The 2007 Jeep Wrangler design is rugged, yet simple, maintaining its heritage while also communicating a new level of capability and versatility.

"Improved quality, passenger comfort and, most importantly, off-road capability, are a direct result of Jeep Wrangler's functional design," added Creed.

While staying true to the original formula, Jeep Wrangler's appearance is modern and precise, with clean, crisp lines and improved fit and finish. Wrangler-signature "must-have" features are refined, including classic round headlamps, a signature seven-slot grille, trapezoid wheel flares, exposed forged hinges, a fold-down windshield, sport bar, removable tops and doors, available full-framed or half doors, and hard and soft tops.

The all-new 2007 Jeep Wrangler is 5.5 inches wider overall, taking on a brawnier appearance. The body features new sheet metal with a slight crown, providing a strong and robust presence.

More Stopping Power

New four-wheel-disc anti-lock brakes are standard on all 2007 Jeep Wrangler models. An off-road anti-lock-braking feature enables sustained wheel lockup for improved performance on plowable surfaces, including loose dirt, gravel, sand and mud.

All 2007 Jeep Wrangler models incorporate larger wheels and tires than previous Wrangler models. Standard 16-inch wheels on the Wrangler X model and 17-inch wheels on the Wrangler Sahara and Rubicon models are new for 2007. In addition, 18-inch wheels ⤔ a Wrangler first ⤔ are optional on Wrangler Sahara.

More Safety and Security Features

Like all Jeep vehicles, the all-new 2007 Jeep Wrangler is designed to improve not only handling and accident avoidance, but also to provide protection. Jeep Wrangler includes the highest level of safety features ever offered in the vehicle's history ⤔ to provide customers the ability to safely "go anywhere, do anything."

"The all-new 2007 Jeep Wrangler offers customers peace of mind with significantly more standard safety equipment than Wrangler has ever offered," said Donoughe. "Whether on- or off-road, Jeep Wrangler provides both passive and active safety systems that enhance vehicle stability and provide the highest levels of occupant protection."

Following are available safety and security features in the all-new 2007 Jeep Wrangler:

Advanced Multi-stage Air Bag System: This system inflates with a force appropriate to the severity of an impact. It includes the occupant classification system (OCS)

Anti-lock-braking System: Electronic sensors help detect impending wheel lockup. The ABS system offers improved steering control under extreme braking and/or slippery conditions

Brake Assist: The vehicle senses a panic brake condition and applies maximum braking power, providing the shortest possible stopping distance

Child Seat Anchor System: Lower Anchors and Tethers for CHildren (LATCH) make it easier to install compatible aftermarket child seats in the rear seat

Energy-absorbing Steering Column: Manual-adjust collapsing steering column includes two hydroformed coaxial tubes that move relative to each other, which allows the column to move forward and provide more energy absorption during an impact

Electronic Stability Program (ESP): ESP aids the driver in maintaining vehicle directional stability, providing oversteer and understeer control to maintain vehicle behavior on various road surfaces. This feature has three settings, allowing the driver more control over the vehicle during spirited driving

Electronic Roll Mitigation: A system that observes and monitors the vehicle roll attitude and lateral force to estimate the potential for a rollover situation. If necessary, the engine torque is reduced and a short burst of full braking is applied to the appropriate wheel to help stabilize the vehicle attitude and reduce the vehicle's lateral force

Occupant Classification System (OCS): Measures conditions for activation or deactivation of the passenger-side front air bag based upon the weight of the occupant

Pretensioners: During an impact, the impact sensors initiate front seat belt pretensioners to immediately remove slack from seat belts, which reduces the forward movement of the occupant's head and torso

Seat-mounted Side Air Bags: Available seat-mounted side air bags extend protection to driver and front passenger

Side-impact Door Beams: Door beams are made of high-strength steel mounted in the vehicle's doors to help prevent passenger compartment intrusion

Jeep Trail Rated

The Jeep Trail Rated badge on the all-new 2007 Jeep Wrangler verifies that the vehicle has been designed to perform in a variety of challenging off-road conditions identified by five key consumer-oriented performance categories: traction, ground clearance, maneuverability, articulation and water fording.

Jeep Trail Rated is an industry-leading methodology established by the Nevada Automotive Test Center (NATC) and Jeep Engineering to objectively measure and consistently predict off-road performance for all Jeep vehicles. Through a combination of natural and controlled field tests, as well as computer-simulated environments, Jeep Trail Rated provides a repeatable and consistent measurement of off-road performance for Jeep vehicles. Only Jeep vehicles are Trail Rated.

Worldwide Availability

Sold in key international markets throughout the world, the all-new 2007 Jeep Wrangler is available with a diesel engine, as well as left- and right-hand-drive models. Built at Chrysler Group's Stickney Avenue Toledo Assembly Plant in Toledo, Ohio, the 2007 Jeep Wrangler will arrive in Jeep dealerships in the fall of 2006.

Tjabbo's fleshlight
Bojo's date begin----------Eind
Ook_Gek avatar blunder

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb ook een piemel ^O^
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

sex en Lada in één zin _O-

*mompelt iets over anticonceptie

Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva :9

Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten :')
quote:
@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent :')
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt :')
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Je hebt nog gelijk ook ;( m'n rechter tiet is verrekt :')
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Nou en :'). Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk

De code voor de op is hier te vinden
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:31:05 #2
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87086196
Hoerenzooi, verkeerde subforum :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:31:24 #3
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87086207
Fipo, dat wel.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:33:15 #4
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87086284
Sufferd _O- --> PTA
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_87086297
en ik maar F5-en in PTA :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:33:50 #6
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87086300
Dat krijg je ervan als je 16 tabs open hebt staan met topic. Klik ik nieuw topic aan in het verkeerde subforum :')
pi_87086309
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:34:23 #8
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87086326
Maarem, wel een dikke OP, niet dan? O+
pi_87086366
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:34 schreef Paladijn het volgende:
:')

En Lexxx: http://fukung.net/tag/japan
Japan O+
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:36:42 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87086405
quote:
>>Introducting the all-new 2007 Jeep Wrangler <<
Daar stopte ik met lezen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:39:46 #11
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87086531
De tekst komt rechtstreeks van een of ander forum af. Daar ben ik niet voor verantwoordelijk.
pi_87086544
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Japan O+
Check!

en nou ga ik slapen :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 01:08:12 #13
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87087533
:W
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2010 @ 01:09:17 #14
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87087568
Die lul van een chauffeur rijdt ook gewoon door he !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 01:14:32 #15
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87087714
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 01:09 schreef 2cv het volgende:
Die lul van een chauffeur rijdt ook gewoon door he !
Tuurlijk, is een japanner; discipline, hij moet op tijd komen, hai :Y
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 07:56:17 #16
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87089666
Mogge.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87091434
Kut OP :r
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 10:54:45 #18
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87091504
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:51 schreef Alfisti het volgende:
Kut OP :r
}:| }:| }:|
pi_87091518
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:54 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

}:| }:| }:|
* Alfisti tapt koffie voor Barca O+
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 10:55:45 #20
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87091524
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:55 schreef Alfisti het volgende:

[..]

* Alfisti tapt koffie voor Barca O+
Ik heb net koffie gehad O+
pi_87091713
Pfff :'). Ik had de deur vannacht tussen boven en benee niet dicht gegaan. Vanaf 4 uur hebben de poezzies om het uur aan mn deur staan mauwen.

En ik was te moe/lui om op te staan en die deur toch even dicht te gooien :'). *moe*
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:03:32 #22
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87091743
c_/
pi_87091770
Koffie :r !
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:08:48 #24
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87091868
pi_87091899
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:08 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Bier? ben je wel helemaal lekker? :')

Koffie O+
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:10:24 #26
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87091936
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:09 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Koffie O+
It must be 5 o'clock somewhere!
pi_87092096
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:09 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Koffie O+
Bara O+ Koffie O+
pi_87092206
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:16 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Bara O+ Koffie O+
Beste uitvinding ooit O+
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:31:40 #29
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87092484
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:21 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Beste uitvinding ooit O+
QFT! :P

c_/
pi_87092865
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:21 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Beste uitvinding ooit O+
En thee dan?
pi_87092882
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:51 schreef Anne het volgende:

[..]

En thee dan?
Die staat nog niet eens in de top 10 :@
pi_87092890
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het al weekend? -O-
Hij is zelfs al weer bijna voorbij :')
pi_87092897
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:52 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Die staat nog niet eens in de top 10 :@
Bij mij ook niet :').
pi_87092909
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:52 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Hij is zelfs al weer bijna voorbij :')
Echnie.
pi_87092925
Ik moet eens nodig gaan schoon maken hier ;(

Door m'n verneukte arm al even niks aan gedaan :')
pi_87092965
Ik mag ook een van mijn favoriete hobbies gaan uitoefenen weer. Boodschappen.

}:|. En ik moet nog naar 3 verschillende winkels ook :r !!
pi_87093208
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:56 schreef Anne het volgende:
Ik mag ook een van mijn favoriete hobbies gaan uitoefenen weer. Boodschappen.

}:|. En ik moet nog naar 3 verschillende winkels ook :r !!
omdat ik ziek was van de week en ik het vertik op zaterdag naar de winkel te gaan (ben nog steeds niet lekker ook.. ;( ) komen mijn ouders me zo mijn boodschappen brengen O+
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:13:28 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87093452
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

omdat ik ziek was van de week en ik het vertik op zaterdag naar de winkel te gaan (ben nog steeds niet lekker ook.. ;( ) komen mijn ouders me zo mijn boodschappen brengen O+
Volgens mij ben jij nooit helemaal lekker geweest, en gaat dat niet meer gebeuren ook :+
pi_87093554
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:54 schreef BaraCuda het volgende:
Ik moet eens nodig gaan schoon maken hier ;(

Door m'n verneukte arm al even niks aan gedaan :')
Ik ben ook aan de schoonmaak, met het CDA congres op de achtergrond w/

quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:53 schreef Anne het volgende:

[..]

Echnie.
Inderddaad! Dinsdag pas weer werken *O*

quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij nooit helemaal lekker geweest, en gaat dat niet meer gebeuren ook :+
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

:+
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:20:51 #41
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87093656
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

WTF. :')
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:25:46 #42
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87093791
* SD gaat ervantussen; FF naar de stad en dan een stukje rijden :9

LaterZ :W
pi_87094634
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

daar kan ik zondag dieper op in gaan al je wilt :P

quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:20 schreef Duvel het volgende:

[..]

WTF. :')
wat is daar wtf aan? ik heb hele lieve ouders en ze boden het aan O+ hoeft overigens bijna niks te komen dus t valt mee :P
pi_87095270
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:17 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Ik ben ook aan de schoonmaak, met het CDA congres op de achtergrond w/

Volgens mij zijn ze nogal tegen de PVV :')
pi_87095419
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:

wat is daar wtf aan? ik heb hele lieve ouders en ze boden het aan O+ hoeft overigens bijna niks te komen dus t valt mee :P
Ik vind dat eigenlijk ook niet zo raar :'). Toen ik ziek was, is mijn vader mij komen halen, zodat ik bij mijn ouders op de bank kon liggen en hij me thee kon brengen enzo O+ :').
pi_87095466
Ik stond daarnet stil op de parkeerplaats van de drankhal. Kutauto :'). 20 lampjes branden en hij deed helemaal niks meer, behalve dat ie dus een stukkie achteruit gerold was, dus ik stond nog lekker in de weg ook. Na 15 minuten deed ie het ineens weer. Ben benieuwd wat ie dadelijk doet..

Edit: Zo. 2 van de 3 winkels gehad B-). Nog ééntje, nog even tanken en dan weer naar hoes.
pi_87095505
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:11 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze nogal tegen de PVV :')
Ja _O- Die spreker na de opkomst van Verhagen werd wel mooi weggehoond door de zaal met zijn "er wordt naar mijn zin veels te hard geklapt" :')
pi_87095520
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:18 schreef Anne het volgende:
Ik stond daarnet stil op de parkeerplaats van de drankhal. Kutauto :'). 20 lampjes branden en hij deed helemaal niks meer, behalve dat ie dus een stukkie achteruit gerold was, dus ik stond nog lekker in de weg ook. Na 15 minuten deed ie het ineens weer. Ben benieuwd wat ie dadelijk doet..

Edit: Zo. 2 van de 3 winkels gehad B-). Nog ééntje, nog even tanken en dan weer naar hoes.
Lijkt wel op Alfa electronica :')
pi_87095523
En Bara :{w. Je hebt niet gereageerd op mijn smsje!
pi_87095525
Aankoop van het jaar die auto geloof ik? :')
pi_87095569
Ow, het gaat nu niet over de Seat trouwens!
Ik ga deze week fijn met de Honda rijden. Lekker goeikoop :') :D. Als ie het doet tenminste...
pi_87095598
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:20 schreef Anne het volgende:
En Bara :{w. Je hebt niet gereageerd op mijn smsje!
Ah, ik heb een smsje :')

En nee, ik heb morgen nog genoeg te doen. Verkoop van appartement enzo gaat volgende week waarschijnlijk lopen.
Daarbij heb ik geen klap zin om zo'n takke eind te rijden :')
pi_87095615
Ga je het toch wel doen :Y ?
pi_87095682
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:23 schreef Anne het volgende:
Ga je het toch wel doen :Y ?
Ja, nieuwe start maken enzo O+

Ga ook eens serieus denken aan m'n huidige werk/salaris en dergelijke.
pi_87095709
Wil je een andere richting op Bara? Ook verhuizen van regio bijvoorbeeld?
pi_87095731
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:26 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ja, nieuwe start maken enzo O+

Ga ook eens serieus denken aan m'n huidige werk/salaris en dergelijke.
Sterkte met teruggaan naar je ouwelui :P Zal toch niet meevallen!

Ik ben weer weg :W.
pi_87095830
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:27 schreef Alfisti het volgende:
Wil je een andere richting op Bara? Ook verhuizen van regio bijvoorbeeld?
Ik wil wel in brabant / stukje zeeland blijven.

Qua baan sta ik redelijk stil heb ik het idee en dit wil ik aankaarten bij de baas en eventueel zeggen dat hij de boom in kan. Maar je staat een stukje minder sterk als je een hypotheek en dergelijke op moet lappen elke maand :')

Dus wil eens op m'n gemak nadenken over de toekomst en dergelijke.
pi_87095927
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:31 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Qua baan sta ik redelijk stil heb ik het idee en dit wil ik aankaarten bij de baas en eventueel zeggen dat hij de boom in kan. Maar je staat een stukje minder sterk als je een hypotheek en dergelijke op moet lappen elke maand :')

Dat is waar, kans dat je een hypo krijgt zonder vast contract is een stuk moeilijker tegenwoordig.
Lastige keuze hoor
pi_87096109
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:35 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Dat is waar, kans dat je een hypo krijgt zonder vast contract is een stuk moeilijker tegenwoordig.
Lastige keuze hoor
Klopt idd, maar het plan wordt versterkt door het feit dat ik de boel kan verkopen zonder makelaar voor een bepaald bedrag dat ik vrij veel winst heb gemaakt in 3 jaar.
pi_87096160
Lastig lastig :) Sterkte met je keuze, zal niet makkelijk zijn.

edit: Ah! Verhagen aan het woord :)

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2010 13:45:02 ]
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:30:47 #61
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87097773
Krijg ik vandaag opeens een brief dat mijn Jeep maandag in NL is. Terwijl ik de vrachtbrieven nog niet eens heb ontvangen vanuit Amerika :{
pi_87102008
ik en mn geheugen :')

Paal, morgen 6:30 bij jou toch? Heb je picachu nog steeds voor je raam? anders kan ik je huis niet vinden :')
pi_87102965
Mya, half 7 hier #18... en verwacht dat je mijn blauwe mx5 of oranje saab eerder ziet dan de pikachu ;)
pi_87103161
Voor de rest, rond 07:15-07:30 Meppel, rond 08:15-08:30 Arnhem, rond 11 uur in Adenau bij de Rewe drankhandel. Gewoon Adenau doorrijden, rij je langs een aral trankstation/lidl/aldi ben je al te ver.

Weer wordt overigens erg mooi morgen, 20-21 graden en droog dus zal aardig druk zijn op en rond de baan.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:43:23 #65
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87103356
Veel plezier morgen!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87103874
Wie komen er eigenlijk via Arnhem? Anders slaan we die over en rijden we over Venlo :')
pi_87103944
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:44 schreef Alfisti het volgende:
Lastig lastig :) Sterkte met je keuze, zal niet makkelijk zijn.

edit: Ah! Verhagen aan het woord :)
Echt slim zijn ze niet bij het CDA _O-
Wat een prutsers zeg :')
pi_87103976
Wat een slechte slechte slechte voorzitter :N
pi_87104399
* Alfisti doet voor in het bakje

zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:03:10 #70
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87104518
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:56 schreef Alfisti het volgende:
Wat een slechte slechte slechte voorzitter :N
Het is echt dramatisch. :{
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87104594
Er zat gisternacht toen ik thuis kwam een briefje op m'n deur van een Duits/Turks (briefje was amper te lezen) meisje die vroeg of ik naar de printer kon kijken die raar deed :')

Op een of andere manier denkt men dan ik van dit soort dingen af weet :')
pi_87104768
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:54 schreef Paladijn het volgende:
Wie komen er eigenlijk via Arnhem? Anders slaan we die over en rijden we over Venlo :')
mooi via Venlo ^O^

hermandeperman heeft zich zojuist afgemeld ;(
pi_87104772
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:03 schreef Duvel het volgende:

[..]

Het is echt dramatisch. :{
Yep -O-
pi_87104803
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:04 schreef BaraCuda het volgende:
Er zat gisternacht toen ik thuis kwam een briefje op m'n deur van een Duits/Turks (briefje was amper te lezen) meisje die vroeg of ik naar de printer kon kijken die raar deed :')

Op een of andere manier denkt men dan ik van dit soort dingen af weet :')
je ziet er uit als een nerd :')

verder: Turkse meisjes :~ zo jammer dat ze vaders en broers hebben alleen :')
pi_87104828
CDA doet dus mee ^O^
pi_87104849
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef Alfisti het volgende:
CDA doet dus mee ^O^
klotezooi
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:11:30 #77
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87105015
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

klotezooi
Dat dus. Verhage, de vuile rat.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:11:47 #78
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87105034
Wel goed dat zo de verdere neergang van het CDA wordt bevestigd.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87105043
nooit mensen met een zacht G vertrouwen.
pi_87105073
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef Duvel het volgende:
Wel goed dat zo de verdere neergang van het CDA wordt bevestigd.
mja, scheiding van kerk en staat, dus ze zouden wat mij betreft niet eens mogen bestaan.
pi_87105077
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

je ziet er uit als een nerd :')

verder: Turkse meisjes :~ zo jammer dat ze vaders en broers hebben alleen :')
:') ik heb ooit 1x iemand geholpen die z'n smoel niet kan houden :')
pi_87105164
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

:') ik heb ooit 1x iemand geholpen die z'n smoel niet kan houden :')
je wijze levensles van vandaag: nooit mensen helpen.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:14:27 #83
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87105167
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

mja, scheiding van kerk en staat, dus ze zouden wat mij betreft niet eens mogen bestaan.
Interessant discussiepunt.

Ik hoop dat ie lekker zit, z'n door fascisme gesteunde kabinetszetel.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87105250
:D

zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:17:46 #85
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87105325
Whehehe!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87105446
Nog kleurenblind ook _O- waar komt die lul vandaan joh?! :D :'( :D
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:21:18 #87
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87105517
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
nooit mensen met een zacht G vertrouwen.
:{
pi_87105651
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

:{
begin nou niet over een harde L :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:25:04 #89
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87105742
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nee joh, dat hoeft allemaal niet iedereen te weten :7
pi_87105744
Hier, een trailer om het goed te maken :')

zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:26:10 #91
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87105792
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier, een trailer om het goed te maken :')

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best een dikke trailer, dat wel. Mooie kraan op die trekker trouwens.
pi_87105855
yup, maar daar hebben mijn aanweigze collegae fotos van gemaakt, dus dat hoefde ik niet te doen :)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:29:20 #93
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87105971
Wat vervoeren ze eigenlijk met die trailer? Kleine asjes en wieltjes maar een dikke laadkraan en 3 assige trekker is niet alledaags.
pi_87106064
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef Alfisti het volgende:
CDA doet dus mee ^O^
Alsof dat zo onverwacht is :')
Hoort allemaal bij het politieke spel...
pi_87106263
Mijn god je zult maar de hele dag op zo'n kutcongres aanwezig moeten zijn :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:37:27 #96
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87106450
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Menseneisjes met een zachte G kunnen prima overweg met een harde L :Y
pi_87106533
to much info :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:39:59 #98
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87106573
Haha, als zo'n meisje weet wat ze met die harde L moet doen, merk je helemaal niks meer van die zachte G.

:D :') :D

-O-
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87106581
Wat is Ab Klink toch een zacht gekookt ei :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:40:40 #100
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87106608
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:40 schreef Alfisti het volgende:
Wat is Ab Klink toch een zacht gekookt ei :')
Ik heb het uitgezet. :@ Kon het niet meer aanzien. Maar idd. Net als bij P&W.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87106774
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:40 schreef Alfisti het volgende:
Wat is het CDA toch een zacht gekookt ei :')
^O^
pi_87106908
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:29 schreef Barcaconia het volgende:
Wat vervoeren ze eigenlijk met die trailer? Kleine asjes en wieltjes maar een dikke laadkraan en 3 assige trekker is niet alledaags.
geen idee, chauffeur lag te pitten.

quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Menseneisjes met een zachte G kunnen prima overweg met een harde L :Y
weet ik :s) Eindhoven is een mooie stad O+
pi_87107062
Spare ribes besteld *O* om de deelname van het CDA te vieren :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:59:45 #104
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87107326
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:51 schreef Alfisti het volgende:
Spare ribes besteld *O* om de deelname van het CDA te vieren :')
Lekker, maar wel een erg foute reden :')

SD gaat zo aan bami als ik de kokkin mag geloven :P
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:00:17 #105
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87107344
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:

weet ik :s) Eindhoven is een mooie stad O+
EHV ?? wut ?
pi_87108952
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

EHV ?? wut ?
iets met een zachte G en mijn harde L :@ :9 O+
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:02:39 #107
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87109372
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

iets met een zachte G en mijn harde L :@ :9 O+
Ah ok, duidelijk 8-)
pi_87109508
O+ Zo'n mooie meid O+ Prachtig jong O+ En het lichaam van een topmodel O+ Schitterend koppie O+ En dan dat geile accent O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een one night stand, maar ik denk wel de mooiste nacht van mijn leven. :@ Ineens snapte ik Guus Meeuwis na die nacht iig :+
pi_87109646
hmm, kleine kans dat ik morgen kom trouwens, ik ben echt véél te moe en weet niet of dat morgen beter wordt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:16:44 #110
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87109762
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:12 schreef PeuRac het volgende:
hmm, kleine kans dat ik morgen kom trouwens, ik ben echt véél te moe en weet niet of dat morgen beter wordt.
kewl, het wordt lekker druk :X
pi_87110049
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:12 schreef PeuRac het volgende:
zit niet zo veel in de singels reeks te rukken dan :')
pi_87110625
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

kewl, het wordt lekker druk :X
Heel misschien dat ik me bedenk, maar heb t idee rustig 24u te kunnen slapen en moet nog wachtten tot mn logee komt ;(
pi_87110652
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

zit niet zo veel in de singels reeks te rukken dan :')
Ik ruk niet in de singles reeks :N
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:55:35 #114
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_87111003
Wie komt er nou morgen?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:57:44 #115
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87111090
Ik niet.
pi_87111341
Ik ben om 11.00 iig bij de REWE. Jammer dat ie niet open is, kon je mijn auto bewonderen :P.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_87111566
Mijn fucking god wat een freak die muts met der printer :')

Het was niet de mevrouw die ik in m'n gedachte had _O-
Deze was dik en der huis stonk ;( Heb ik weer :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:22:37 #118
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87111990
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
O+ Zo'n mooie meid O+ Prachtig jong O+ En het lichaam van een topmodel O+ Schitterend koppie O+ En dan dat geile accent O+
SPOILER
Het was een one night stand, maar ik denk wel de mooiste nacht van mijn leven. :@ Ineens snapte ik Guus Meeuwis na die nacht iig :+
Was ze erg duur?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:30:59 #119
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87112290
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef BaraCuda het volgende:

Is het wel gelukt ?? ;)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:32:02 #120
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87112322
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:04 schreef r8ality het volgende:
Ik ben om 11.00 iig bij de REWE. Jammer dat ie niet open is, kon je mijn auto bewonderen :P.
Wij snappen hem niet ?
pi_87112441
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Is het wel gelukt ?? ;)
Ja, ze had 200mb aan printtaken in der printer staan :')

Dus stond gelukkig binnen 5 minuten weer buiten :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:35:15 #122
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87112446
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:44 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Heel misschien dat ik me bedenk, maar heb t idee rustig 24u te kunnen slapen en moet nog wachtten tot mn logee komt ;(
Mjah, als de helft afzegt, wordt het voor de rest ook wat minder interessant om te gaan -O-
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:35:55 #123
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87112468
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ja, ze had 200mb aan printtaken in der printer staan :')

Dus stond gelukkig binnen 5 minuten weer buiten :')
Sufferd :')

Nu weet ze de volgende keer dus weer wie ze moet hebben _O-
pi_87112509
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef BaraCuda het volgende:

Niet gebatst dus ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2010 20:37:18 ]
pi_87112597
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sufferd :')

Nu weet ze de volgende keer dus weer wie ze moet hebben _O-
Ze vroeg nog: Wat krijg je van me? Ik niks helemaal niks :')
Nou kom je dan een keer boerenkool eten? :D

Ehm, nou ik ga verhuizen, nou dag he :')
pi_87112630
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:37 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Niet gebatst dus ;(
Gast, van de geur alleen al krijg ik hem de komende week niet omhoog ;(

In pornofilms zijn het altijd geniaal lekkere wijven O+
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:40:55 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87112633
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:39 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ze vroeg nog: Wat krijg je van me? Ik niks helemaal niks :')

Ehm, nou ik ga verhuizen, nou dag he :')
sommige mensen hebben ook altijd mazzel he :+
pi_87112673
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

sommige mensen hebben ook altijd mazzel he :+
Er wonen zoveel chicks hier, en dan uiteraard zo'n halve waar ik lang moet :')
pi_87112701
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:39 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-
pi_87112822
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:43 schreef Alfisti het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-
En ze vroeg of ik gedouched had?! :? :D

Echt, ik hoop dat ik der nooit meer zie :')
pi_87112859
Morgen zit er een papiertje onder je ruitenwisser dat d'r webcam het niet meer doet O-)
pi_87112893
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:47 schreef Alfisti het volgende:
Morgen zit er een papiertje onder je ruitenwisser dat d'r webcam het niet meer doet O-)
Ze blijft er godverdomme van af :(
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:51:10 #133
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87112960
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:47 schreef Alfisti het volgende:
Als ik het goed begrijp zou het voor de wereld beter zijn als dat zo blijft :')
pi_87113008
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp zou het voor de wereld beter zijn als dat zo blijft :')
Absoluut, ze had zelfs nog een CRT monitor :')

Ik denk dat het opblazen van het gebouw met haar erin de enige oplossing is.
Wel even wacht tot ik weg ben :')
pi_87113047
of een paar kroppen sla het zwembad in gooien ^O^ Voedertijd voor de zeekoeien *O*
pi_87113241
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wij snappen hem niet ?
Mijn vorige gebakje (Volvo 144) hangt daar in de winkel als poster van een aantal klassieke auto's die over de Ring heendenderen. Stom toevallig. Maar wel cool :Y.
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_87113259
Owh gawd, m'n bel ging -O-

Ik doe voorlopig de deur maar niet meer open :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:08:44 #138
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87113578
Snel !! prop die sla door de brievenbus _O-
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:10:08 #139
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87113626
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef r8ality het volgende:

[..]

Mijn vorige gebakje (Volvo 144) hangt daar in de winkel als poster van een aantal klassieke auto's die over de Ring heendenderen. Stom toevallig. Maar wel cool :Y.
Ow, das ist mir egal, ik ben geen Vulva man :N offff.. het moet een gele T5 Estate zijn :9~
pi_87113738
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
Snel !! prop die sla door de brievenbus _O-
_O- _O-
pi_87113767
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ow, das ist mir egal, ik ben geen Vulva man :N offff.. het moet een gele T5 Estate zijn :9~
Cream Yellow T-5R :9
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_87113818
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:22 schreef Duvel het volgende:

[..]

Was ze erg duur?
Klootzak :) Kende haar via fok, klikte online aardig, ff gekeken of het offline ook klikte. Iets minder, maar wel goed genoeg voor een hele leuke nacht O+

quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, als de helft afzegt, wordt het voor de rest ook wat minder interessant om te gaan -O-
Onzin, de ring is altijd leuk :) En Peu is niet de helft :)
pi_87113840
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:14 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

http://link.marktplaats.nl/376807567
^O^
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:17:19 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87113850
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:14 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Yeah 8-) 607 geel :Y

Ik had ooit een Astra Van, en die stond op de nominatie om in die kleur gespoten te worden 8-)
pi_87113867
quote:
Leveren nog een bak geld op :P
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_87113902
Bo smste btw ook dat ie niet komt.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:19:00 #147
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87113906
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:

Onzin, de ring is altijd leuk :) En Peu is niet de helft :)
Barca ook al, Bojo komt ook niet ;(
pi_87113910
quote:
Droomauto O+

Maar zoals jullie weten ben ik erg milieubewust en zou ik dat niet meer kopen :')

ok ik kan het niet betalen :')
pi_87113955
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Droomauto O+

Maar zoals jullie weten ben ik erg milieubewust en zou ik dat niet meer kopen :')

ok ik kan het niet betalen :')
Ik vind er eentje in donkergroen toch het mooist denk ik :@
pi_87113994
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Barca ook al, Bojo komt ook niet ;(
Barca vertelde dat een week geleden al en komt waarschijnlijk wel lekker eten, en op Bo had niemand gerekend volgens mij :)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:22:45 #151
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87114024
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik vind er eentje in donkergroen toch het mooist denk ik :@
Neh, geel, zwart of wit 8-)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:25:01 #152
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87114089
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Barca vertelde dat een week geleden al en komt waarschijnlijk wel lekker eten, en op Bo had niemand gerekend volgens mij :)
Wie zit je nou te overtuigen ?? :9

SPOILER
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:25:25 #153
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87114099
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Klootzak :)
How rude. :{w
quote:
Kende haar via fok, klikte online aardig, ff gekeken of het offline ook klikte. Iets minder, maar wel goed genoeg voor een hele leuke nacht O+
Tja, dat moet dan maar. :')
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87114188
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wie zit je nou te overtuigen ?? :9

SPOILER
Ik kan gewoon niet tegen dat randstadse huilgedrag in de categorie "oh als hij/zij wel/niet komt, dan kom ik ook wel/niet' :')

Friezen zeggen dat ze er zijn, en komen gewoon. Zou de rest van de wereld ook moeten doen :Y
pi_87114195
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Alfisti het volgende:
http://link.marktplaats.nl/381561447

die bumpers ;(
Niet alleen de bumpers :')

Die hele auto is vernageld :')
pi_87114219
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Echt wel }:|. Die zou met een vriend komen.
pi_87114240
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:28 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Niet alleen de bumpers :')

Die hele auto is vernageld :')
inderdaad :')

quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik kan gewoon niet tegen dat randstadse huilgedrag in de categorie "oh als hij/zij wel/niet komt, dan kom ik ook wel/niet' :')

Friezen zeggen dat ze er zijn, en komen gewoon. Zou de rest van de wereld ook moeten doen :Y
Ik zal mij aan mijn woord houden en niet komen ^O^
pi_87114276
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Neh, geel, zwart of wit 8-)
Rood :9... Wit is ook gaaf ja _O_
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:31:28 #160
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87114305
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:29 schreef Alfisti het volgende:
Copy that.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87114343
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, autisten ook :')
Ik heb er ook een gruwelijk hekel aan als mensen dat doen. De enige reden waarom ik er morgen niet meer bij zou kunnen zijn is omdat de auto geen zin meer heeft (normaal kleine kans want Mazda, maar het is wel mijn Mazda :X) of als ik door twee veel te luide wekkers heen slaap.
pi_87114359
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:29 schreef Alfisti het volgende:

[..]

inderdaad :')
[..]

gezellig :9

quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:31 schreef Duvel het volgende:

[..]

Copy that.
gezellig :9
pi_87114394
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:32 schreef Dingest het volgende:

[..]

Ja, autisten ook :')
Ik heb er ook een gruwelijk hekel aan als mensen dat doen. De enige reden waarom ik er morgen niet meer bij zou kunnen zijn is omdat de auto geen zin meer heeft (normaal kleine kans want Mazda, maar het is wel mijn Mazda :X) of als ik door twee veel te luidde wekkers heen slaap.
misschien me ook eens op autisme laten testen dan :+
pi_87114436
Volgens mij komt mijn vader van oorsprong wel uit Friesland. Zou best kunnen dat het er heerst :+
pi_87114444
Sjoegerd komt toch morgen ook niet?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:38:17 #166
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87114503
Volgens mij kwamen er op het eerste plan een man of 10 -11, en als het een beetje tegenzit zijn we nu morgen met de helft :')

SPOILER
pi_87114533
5 man is niet zoveel nee :') 5,5 man is wel een beetje beangstigend :P
pi_87114560
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:36 schreef Dingest het volgende:
Sjoegerd komt toch morgen ook niet?
Nope.
pi_87114565
Ik heb nooit gezegd dat het zeker is dat ik kom, ik wil zeker wel graag, we zullen zien :)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:40:44 #170
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87114576
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:39 schreef Dingest het volgende:
5 man is niet zoveel nee :') 5,5 man is wel een beetje beangstigend :P
Daar zóu ik normaliter een grapzame opmerking over maken, alleen levert dat me nu waarschijnlijk een bloedneus op, dus ik laat het even voor wat het is ^O^
pi_87114642
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Daar zóu ik normaliter een grapzame opmerking over maken, alleen levert dat me nu waarschijnlijk een bloedneus op, dus ik laat het even voor wat het is ^O^
Zeg ik t maar :Y

Er komen morgen 4,5 of 5,5 man/vrouw _O-
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:45:43 #172
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87114728
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:42 schreef PeuRac het volgende:

[..]

*mep*
pi_87114762
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:42 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat is een stoot onder de gordel }:|
(of bij sommige mensen vol in het gezicht)

SPOILER
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:49:25 #174
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87114829
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

*mep*
Ehm , bovenstaande post werd geplaatst buiten mijn verantwoording O-)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:51:11 #175
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87114888
Hou je twisten eens buiten dit topic. :')
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87114894
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Comnclusie: je wilde een opmerking over Anne haar (gebrek aan) lengte posten, maar dat kost je pikstraf omdat jullie samen zijn.
pi_87114923
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:51 schreef Duvel het volgende:
Hou je twisten eens buiten dit topic. :')
mja, ben je ene vers stel, hga je samenin een sc posen als e bijelkaar bent :')

ikmag hopen dat julie vandaag op zijn minst al 4 keer hebben geneukt, anders is er iets fundamenteel mis :')
pi_87114924
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:40 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Nope.
Valt me van je tegen :(
pi_87115002
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:52 schreef Dingest het volgende:

[..]

Valt me van je tegen :(
:*
pi_87115105
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:54 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

:*
Ja, niets ' :* ' :P Alex komt morgen ook al niet met z'n Niva, dus als er ook niemand met een Alfa komt ben ik weer degene met de meest brakke auto :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:58:01 #181
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87115138
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:57 schreef Dingest het volgende:

[..]

Ja, niets ' :* ' :P Alex komt morgen ook al niet met z'n Niva, dus als er ook niemand met een Alfa komt ben ik weer degene met de meest brakke auto :')
Als ik met m'n Reno was gekomen, had je mazzel gehad. Nu dus pech.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:58:04 #182
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87115140
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Comnclusie: je wilde een opmerking over Anne haar (gebrek aan) lengte posten, maar dat kost je pikstraf omdat jullie samen zijn.
Ik zat meer te denken aan een eventuele zwangerschap.
pi_87115311
Nr 1 uitvinding is koffie zoals vanmorgen besloten.

Tieten en kont en koud bier komt op een gedeelde 2e plaats O+
Helaas alleen koud bier bij de hand, maar ik ben voorlopig nog wel even impotent, dus ach :')
pi_87115421
Heeft Anne vandaag trouwens nog motorles gehad?

Of heeft ze alleen op iets anders gereden?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:06:39 #185
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87115435
Ik heb twee vrouwen in huis die hun make-up doos op elkaar aan het uitproberen zijn. :')
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87115476
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:57 schreef Dingest het volgende:

[..]

Noem je mijn AX nou een brakke auto? :P.. Heeft me nog niet in de steek gelaten anders :7
pi_87115524
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:06 schreef Duvel het volgende:
Ik heb twee vrouwen in huis die hun make-up doos op elkaar aan het uitproberen zijn. :')
X_M's zus/vriendin op bezoek? :X
pi_87115563
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ikmag hopen dat julie vandaag op zijn minst al 4 keer hebben geneukt, anders is er iets fundamenteel mis :')
Gast, wat heb je :{ doe ff normaal ofso :r
pi_87115565
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:58 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ik zat meer te denken aan een eventuele zwangerschap.
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:06 schreef BaraCuda het volgende:
Heeft Anne vandaag trouwens nog motorles gehad?

Of heeft ze alleen op iets anders gereden?
en ik dacht dat ik erg was _O-
pi_87115579
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:10 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Gast, wat heb je :{ doe ff normaal ofso :r
sex is vies? :')

quote:
sterkte :X
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:15:04 #191
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87115710
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:09 schreef PeuRac het volgende:

[..]

X_M's zus/vriendin op bezoek? :X
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:17:30 #192
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87115781
quote:
Op elkaars doos ?

quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

sex is vies? :')
Vroeger, toen sex nog vies was en de lucht schoon.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:18:49 #193
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87115824
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:17 schreef 2cv het volgende:

[..]

Op elkaars doos ?
Oh well, laat je fantasie de vrije loop.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87115949
Voor vrije geesten is sex nooit vies geweest O+
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:24:17 #195
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87115969
Vroeger, toen er nog geen vrije geesten waren.
pi_87116207
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef 2cv het volgende:
Vroeger, toen er nog geen vrije geesten waren.
vrije geesten zijn r al zo lang als de mensheid :)
pi_87116295
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Noem je mijn AX nou een brakke auto? :P
Dat lijkt me evident :P

Ik ga maar proberen te tukken want kennelijk moet ik vroeg op morgen :'( :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:37:24 #198
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87116332
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

vrije geesten zijn r al zo lang als de mensheid :)
Alleen die werden vroeger op de brandstapel gegooid.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:41:29 #199
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87116455
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Zit jij inmiddels met je lul te typen of wat ?? :')

We doen een beetje om-en-om; sex, FOKken - sex - eten - pauze - FOKken - sex- .... en nu FOKken we dus weer FF 8-)
pi_87116466
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:36 schreef Dingest het volgende:

[..]

Dat lijkt me evident :P

Ik ga maar proberen te tukken want kennelijk moet ik vroeg op morgen :'( :')
Pff, ding heeft amper problemen :P
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:42:28 #201
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87116487
quote:
En waar blijven de foto's ?? :P
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:44:28 #202
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87116543
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En waar blijven de foto's ?? :P
Beter zoeken, SD.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87116557
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:37 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Alleen die werden vroeger op de brandstapel gegooid.
vertel mij wat -O-

quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

Zit jij inmiddels met je lul te typen of wat ?? :')

We doen een beetje om-en-om; sex, FOKken - sex - eten - pauze - FOKken - sex- .... en nu FOKken we dus weer FF 8-)
ah, ok :D ja, dat herken ik wel van mijn prille liefdes die ik via fok kende O+ wel cute O+
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:50:39 #204
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87116737
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

vertel mij wat -O-
Je was er bij ?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:52:28 #205
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87116802
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:44 schreef Duvel het volgende:

[..]

Beter zoeken, SD.
Check 8-)
pi_87116853
Doe eens een linkje hierheen gooien dan, ben te lui :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:55:42 #207
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87116906
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:

ah, ok :D ja, dat herken ik wel van mijn prille liefdes die ik via fok kende O+ wel cute O+
O+
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:56:30 #208
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87116932
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:53 schreef PeuRac het volgende:
Doe eens een linkje hierheen gooien dan, ben te lui :')
Je moet wel erg lui zijn om dit niet te kunnen vinden. :')
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:59:33 #209
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87117064
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:56 schreef Duvel het volgende:

[..]

Je moet wel erg lui zijn om dit niet te kunnen vinden. :')
Ik heb een Anne-goegol funktie 8-)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:04:03 #210
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87117236
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Check 8-)
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:23:22 #211
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87117863
Ik mag morgen pas weer :(

SPOILER
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:24:28 #212
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87117900
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:23 schreef Sounddragon het volgende:

SPOILER
Je klok loopt 10 minuten voor.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:26:39 #213
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87117970
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:24 schreef 2cv het volgende:

[..]

Je klok loopt 10 minuten voor.
SSssSSSSSSSSTTT !!!!! :(
pi_87118245
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:50 schreef 2cv het volgende:

[..]

Je was er bij ?
ik ben geïnteresseerd in de pre-christelijke religieuze geschiedenis van het gebied waar ik woon.

quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:23 schreef Sounddragon het volgende:

SPOILER
je klok loopt 20 minuten achter, het was toen al 23:53!

SPOILER
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:41:01 #215
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87118465
Het is al overmorgen, je hebt nog heel wat in te halen vreesvermoed ik.
pi_87118510
hoe gaan jullie dat morgen doen, al die tijd bij de ring :o
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:47:00 #217
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87118667
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:42 schreef PeuRac het volgende:
Sex op de achterbank ?
pi_87118684
pi_87118702
genoeg plekjes daar om je ff af te zonderen :s)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:54:30 #220
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87118952
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:42 schreef PeuRac het volgende:
Huh ??

SPOILER
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:55:10 #221
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87118981
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
genoeg plekjes daar om je ff af te zonderen :s)
De ervaringsdeskundige spreekt.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:55:11 #222
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87118982
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:47 schreef 2cv het volgende:

[..]

Sex op de achterbank ?
Da's niks in een C klasse :N
pi_87119027
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:55 schreef 2cv het volgende:

[..]

De ervaringsdeskundige spreekt.
De enige plek waar ik in de buurt van de ring ooit sex heb gehad was bij Sonja boven :9
pi_87119091
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

De enige plek waar ik in de buurt van de ring ooit sex heb gehad was bij Sonja boven :9
Met Paal :? ?
pi_87119252
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:58 schreef Anne het volgende:

[..]

_O_
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2010 @ 00:10:02 #226
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87119521
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Huh ??

SPOILER
pi_87119530
quote:

[..]

Vorige zomer was ik met Rose op vakantie, ook een paar nachten bij Sonja gelogeerd :)

Ga maar eens op bed, over 5 uurtjes gaat de wekker weer ;(
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2010 @ 00:10:48 #228
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87119548
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Regel dan ook een fatsoenlijke auto.
pi_87119549
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb t zelfs in een Toyota Starlet gedaan, dan kan t ook in een C-klasse.
pi_87119615
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:10 schreef 2cv het volgende:

[..]

die heeft ie ook, alleen neemt ie niet mee :')

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:10 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik heb t zelfs in een Toyota Starlet gedaan, dan kan t ook in een C-klasse.
waarom hannesen op een achterbank als er een comfortabel bed is op een uurtje rijden?
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2010 @ 00:14:57 #231
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87119675
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]

waarom hannesen op een achterbank als er een comfortabel bed is op een uurtje rijden?
Omdat je in dat uur 3 neukbeurten mist.
pi_87119725
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:14 schreef 2cv het volgende:

[..]

Omdat je in dat uur 3 neukbeurten mist.
ja, en?
pi_87119738
Een uurtje rijden? Jullie zaten in een hotel wat een uurtje rijden was?
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:18:10 #234
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87119775
Hee, SD, ik zit even in dat "veren" topic te kijken en ik ben eigenlijk wel benieuwd welke post je nu van Turq verwijderd hebt :D
pi_87119776
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:17 schreef Anne het volgende:
Een uurtje rijden? Jullie zaten in een hotel wat een uurtje rijden was?
nee, we zaten bij Sonja. Vlak bij de ring. :) maar jij woont op één uur rijden van de ring, met een AMG :)
pi_87119837
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:18 schreef Barcaconia het volgende:
Hee, SD, ik zit even in dat "veren" topic te kijken en ik ben eigenlijk wel benieuwd welke post je nu van Turq verwijderd hebt :D
je hebt er niks aan gemist :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:24:17 #237
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87119958
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

je hebt er niks aan gemist :')
Ik ben toch benieuwd.
pi_87119988
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:24 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ik ben toch benieuwd.
ik zla de volgende keer als ie een topic vermeukt biet weer een TR zetten dan :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:26:08 #239
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87120014
Zla vermeukt biet? Ok?
pi_87120069
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:26 schreef Barcaconia het volgende:
Zla vermeukt biet? Ok?
en dan te bedenken dat ik amper genotsmideln consumeer, moet je voortsellen hoe ik irl ben :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:29:25 #241
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87120109
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

en dan te bedenken dat ik amper genotsmideln consumeer, moet je voortsellen hoe ik irl ben :')
Ew zla kneps, gras.
pi_87120116
Ik dacht dat het een afkorting van sebiet was :').
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:33:19 #243
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87120242
Denken is niet goed voor je op dit tijdstip.
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:47:21 #244
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87120584
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:10 schreef 2cv het volgende:

[..]

We gaan naar de Ring, dat vinden die andere auto's weer niet zo geweldig ;)
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:49:21 #245
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87120637
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:18 schreef Barcaconia het volgende:
Nou.. die ene, die weg is :+
pi_87120713
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:29 schreef Anne het volgende:
Ik dacht dat het een afkorting van sebiet was :').
zal verneukt niet

ik ga ff woelen, Paal, ik zeg morgenochtend niet zo veel :')

Oant moarn! :W
pi_87120724
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:29 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ew zla kneps, gras.
Gnef wa huzze! O+
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:53:48 #248
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87120765
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Gnef wa huzze! O+
Gro blaf vraso }:|
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:54:35 #249
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_87120785
quote:

[..]

:r
Ik heb nog geen seks gehad nabij de ring.
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:55:55 #250
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_87120825
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

zal verneukt niet

ik ga ff woelen, Paal, ik zeg morgenochtend niet zo veel :')

Oant moarn! :W
Idem, en ik dus ook niet :')
pi_87120895
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:53 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Gro blaf vraso }:|
Ik heb tegenwoordig contact met een Zuid-Afrikaan met een Lada Niva via facebook, maar die snapt me altijd perfect op de een of andere manier :')

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:54 schreef Paladijn het volgende:

[..]

:r
Ik heb nog geen seks gehad nabij de ring.
jehebt vrouwlief toch regelmatig mee die kant op? nooit eens een weekendje overbljven daar dan? :?

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:55 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Idem, en ik dus ook niet :')
mooi zijn we dat iig eens :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 01:02:46 #252
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_87121027
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

jehebt vrouwlief toch regelmatig mee die kant op? nooit eens een weekendje overbljven daar dan? :?
Op een of andere manier tot nu toe altijd rond de periode der rode zee, dus dan sla ik wel wat nachtjes over ;)

Anyway, tijd voor nachtrust... camera's hangen aan de stroom, dus kan morgen weer wat schieten.
pi_87124200
Zo, op naar Liwwadden :')
pi_87124320
Ik ben echt geen ochtendmens :')
Volgens mij staat ook ergens in de gebruiksaanwijzing duidelijk dat er niet voor 07:00 gestart mag worden :+
pi_87124773
c_/
  zondag 3 oktober 2010 @ 09:45:17 #256
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87125169
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 09:02 schreef BaraCuda het volgende:
c_/
Dat dus :P

Kleine smurfin ligt ziek/misselijk op bed, kweenie of we nog die kant van de Ring opgaan -O-

SPOILER
pi_87125837
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 09:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat dus :P

Kleine smurfin ligt ziek/misselijk op bed, kweenie of we nog die kant van de Ring opgaan -O-

SPOILER
das minder ;(
  zondag 3 oktober 2010 @ 10:45:43 #258
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87125900
Mjah, nogal, maarja, wat doe je eraan ?? -O-

Heb ook geen zin om in mijn uppie te gaan als zij hier brak ligt te zijn.. :{
  zondag 3 oktober 2010 @ 10:55:28 #259
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87126063
Klote, beterschap!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 3 oktober 2010 @ 11:02:49 #260
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87126204
Komt vast wel weer goed ;)
  zondag 3 oktober 2010 @ 11:03:34 #261
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87126215
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:02 schreef Sounddragon het volgende:
Komt vast wel weer goed ;)
Meestal wel ja. :')
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87126323
Goedemorgen lieve menschen O+
  zondag 3 oktober 2010 @ 11:12:31 #263
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87126366
Mogguh Fristi :W
pi_87126460
Al besloten of je nog naar de ring gaat SD?
  zondag 3 oktober 2010 @ 11:23:14 #265
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87126570
Ik wacht tot Mien boven water is; volgens mij ligt ze in bad te dobberen ;)

Ik heb nog steeds wel zin om te gaan; tis hier best lekker weer, ik zit met een peukie in de tuin 8-)
  zondag 3 oktober 2010 @ 11:33:55 #266
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87126864
Ik hoor net dat we toch nog ff gaan kijken :s)
pi_87127363
Mien is weer boven water dus :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:49:22 #268
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87134452
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:55 schreef Alfisti het volgende:
Mien is weer boven water dus :')
Mien is al op de Ring inmiddels 8-)
pi_87134837
PICSSS!!!!
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:26:33 #270
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87135686
Ik kan/mag niet meer gaan vandaag. Overmacht, helaas.
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2010 @ 16:42:53 #271
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87136230
Hond uitlaten ...
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:04:43 #272
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87145843
Iets met een ziekenhuis, ik wil er niet te diep op in gaan. In ieder geval overmacht. Ik hoop dat jullie het wel leuk gehad hebben vandaag!
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2010 @ 21:12:35 #273
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87146313
Dan hoop ik dat het minder erg is dan het in 1e instantie klinkt.

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:42 schreef 2cv het volgende:
Hond uitlaten ...
pi_87147599
Ja }:|. Ik stond dus braaf om 10.45 op de parkplatz van de REWE }:|.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:35:26 #275
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87147750
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Barcaconia het volgende:
Iets met een ziekenhuis, ik wil er niet te diep op in gaan. In ieder geval overmacht. Ik hoop dat jullie het wel leuk gehad hebben vandaag!
:{ Sterkte, ziekenhuizen zijn niet tof.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:43:12 #276
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87148274
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef Duvel het volgende:

[..]

:{ Sterkte, ziekenhuizen zijn niet tof.
Uiteindelijk allemaal niets ernstigs, maar even flink schrikken. Genoeg om iig niet naar de Ring te gaan of naar Weeze om te schnitzelen.
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2010 @ 21:43:37 #277
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87148299
Ongemotiveerde kuthond :{
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:44:09 #278
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87148326
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:43 schreef 2cv het volgende:
Ongemotiveerde kuthond :{
Je hebt 't over je huisdier denk ik?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:44:25 #279
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87148346
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:43 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Uiteindelijk allemaal niets ernstigs, maar even flink schrikken. Genoeg om iig niet naar de Ring te gaan of naar Weeze om te schnitzelen.
OK... maar toch.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:45:58 #280
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87148435
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:44 schreef Duvel het volgende:

[..]

OK... maar toch.
Klopt ja. Het gaat over familie, niet ik zelf. Het duurt nog vermoedelijk tot woensdag oid maar alles is onder controle.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:49:36 #281
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87148670
Gelukkig. :)
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2010 @ 22:05:44 #282
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87149880
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:44 schreef Duvel het volgende:

[..]

Je hebt 't over je huisdier denk ik?
De hond van de buren die ik tijdelijk uit moet laten.
pi_87150423
het zal wel erg gezellig zijn in het schnitzel paradijs
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:40:16 #284
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87152048
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:26 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan/mag niet meer gaan vandaag. Overmacht, helaas.
that sucks :{
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Barcaconia het volgende:
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:45 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Klopt ja. Het gaat over familie, niet ik zelf. Het duurt nog vermoedelijk tot woensdag oid maar alles is onder controle.
That sucks nog meer -O-

Gelukkig komt alles goed als ik het goed begrijp, en dat is wat er uiteindelijk telt ;)
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:41:06 #285
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87152087
Wel leuk geweest in Anneland?
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:42:04 #286
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87152127
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef r8ality het volgende:
Ja }:|. Ik stond dus braaf om 10.45 op de parkplatz van de REWE }:|.
Serieus ?? da's minder, maar als je een uurtje geduld had gehad of FF wat in de SC had geplempt, hadden we iig contact kunnen houden.. ;)

Ben je meteen weer teruggegaan dan ??
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:55:02 #287
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87152698
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:41 schreef Barcaconia het volgende:
Wel leuk geweest in Anneland?
Is het nog steeds :+

Paal, Alexxxx en Dingest zijn net het pand uit hier na het schnitselen, die hebben nog een flink ritje voor de boeg :)

Anne en ik waren wat later omdat Anne nog niet lekker was vanmorgen, later was ze wat opgeknapt en zijn we alsnog gegaan. Het un-fucking-believable druk am Ring, echt ,dit had ik nog nooit meegemaakt :')
Volgens mij was er een zware crash geweest in de middag, er stond zelfs file óp de Ring zelf, en toen alles weer ging rijden was het ernstig druk op de baan. Na een uurtje werd het wat rustiger en wilde Paal toch nog een rondje gaan doen, maar zodra ze wegreden was er wéér een sluiting, en toen zijn we maar teruggegaan.. het is ook nog een uurtje of anderhalf flink doortuffen naar Weeze, en de helft van de route was Baustelle en drama..
Al met al lekker getrapt op de stukken waar het wel kon, en dat vind ik eigenlijk stiekum bijna net zo leuk als Ringen, heel wat dikke Audi's en ander spul best snel kleiner zien worden in de binnenspiegel 8-)
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:56:56 #288
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87152793
Gaaf zeg, ik moet die ring ook echt eens zien -O-
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:12:50 #289
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87153428
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:56 schreef Barcaconia het volgende:
Gaaf zeg, ik moet die ring ook echt eens zien -O-
Die Ring gaat nergens heen, sommige dingen gaan gewoon voor ;)
pi_87153710
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Serieus ?? da's minder, maar als je een uurtje geduld had gehad of FF wat in de SC had geplempt, hadden we iig contact kunnen houden.. ;)

Ben je meteen weer teruggegaan dan ??
Heb in topic gekeken met foon. Had al een vermoeden dat ik alleen was :'). Maar gelukkig ken ik nog wel meer mensen bij de Ring ;). Voor het grootste deel op Brunnchen in het zonnetje gelegen met Weizenbier 8-).

En inderdaad absurd druk. Niet minder dan vier baansluitingen in totaal, waarvan 's ochtends een best lange. Ik geloof dat ik ook wel 10 afsleeptrucks voorbij heb zien komen. En das dan tussen Breidscheid en Dottinger Hohe dus :P.
pi_87156590
Tof te horen dat jullie zo'n leuke dag hadden. Wij waren te moe om ander half uur om te rijden en nog eens een half tot heel uur te wachten tot jullie er waren. We hebben lekker op de bank gelegen filmpje gekeken :)

De volgende keer beter :Y
  maandag 4 oktober 2010 @ 07:00:21 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_87158434
Goedemorgen :W
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 4 oktober 2010 @ 08:21:30 #293
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87158934
Hallo.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:48:33 #294
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87160285
Mogguh c_/
pi_87160374
Op de terugweg heb ik alsnog een schnitzel op trouwens :P.
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:55:06 #296
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87160415
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:52 schreef r8ality het volgende:
Op de terugweg heb ik alsnog een schnitzel op trouwens :P.
Je wordt aan de grens gecontroleerd; als je geen schnitsels op hebt, word je teruggestuurd :Y
  maandag 4 oktober 2010 @ 10:02:37 #297
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87160586
Mijn mooie topic, bijna dicht, wat doen jullie? ;(
  maandag 4 oktober 2010 @ 10:02:55 #298
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87160594
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:02 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn mooie topic, bijna dicht, wat doen jullie? ;(
Opschieten! :P
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 4 oktober 2010 @ 10:08:55 #299
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87160747
Ik hoop dat er ook jeeps van 1485kg zijn :P
  maandag 4 oktober 2010 @ 10:09:47 #300
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87160782
Maak jij de nieuwe dan ?? ^O^
pi_87160923
Kinderen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')