Gast, van de geur alleen al krijg ik hem de komende week niet omhoogquote:
sommige mensen hebben ook altijd mazzel hequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze vroeg nog: Wat krijg je van me? Ik niks helemaal niks
Nou kom je dan een keer boerenkool eten?![]()
Ehm, nou ik ga verhuizen, nou dag he
Er wonen zoveel chicks hier, en dan uiteraard zo'n halve waar ik lang moetquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sommige mensen hebben ook altijd mazzel he
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou kom je dan een keer boerenkool eten?![]()
Ze blijft er godverdomme van afquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:47 schreef Alfisti het volgende:
Morgen zit er een papiertje onder je ruitenwisser dat d'r webcam het niet meer doet
Als ik het goed begrijp zou het voor de wereld beter zijn als dat zo blijftquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:47 schreef Alfisti het volgende:
Morgen zit er een papiertje onder je ruitenwisser dat d'r webcam het niet meer doet
Absoluut, ze had zelfs nog een CRT monitorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zou het voor de wereld beter zijn als dat zo blijft
Mijn vorige gebakje (Volvo 144) hangt daar in de winkel als poster van een aantal klassieke auto's die over de Ring heendenderen. Stom toevallig. Maar wel coolquote:
Ow, das ist mir egal, ik ben geen Vulva manquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn vorige gebakje (Volvo 144) hangt daar in de winkel als poster van een aantal klassieke auto's die over de Ring heendenderen. Stom toevallig. Maar wel cool.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
Snel !! prop die sla door de brievenbus
Cream Yellow T-5Rquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, das ist mir egal, ik ben geen Vulva manoffff.. het moet een gele T5 Estate zijn
Klootzakquote:
Onzin, de ring is altijd leukquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, als de helft afzegt, wordt het voor de rest ook wat minder interessant om te gaan
Yeahquote:
Leveren nog een bak geld opquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/376807567
Barca ook al, Bojo komt ook nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Onzin, de ring is altijd leukEn Peu is niet de helft
Droomautoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/376807567
Ik vind er eentje in donkergroen toch het mooist denk ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Droomauto![]()
Maar zoals jullie weten ben ik erg milieubewust en zou ik dat niet meer kopen![]()
ok ik kan het niet betalen
Barca vertelde dat een week geleden al en komt waarschijnlijk wel lekker eten, en op Bo had niemand gerekend volgens mijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Barca ook al, Bojo komt ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |