quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:40 schreef Alfisti het volgende:
Wat is het CDA toch een zacht gekookt ei
geen idee, chauffeur lag te pitten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:29 schreef Barcaconia het volgende:
Wat vervoeren ze eigenlijk met die trailer? Kleine asjes en wieltjes maar een dikke laadkraan en 3 assige trekker is niet alledaags.
weet ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Menseneisjes met een zachte G kunnen prima overweg met een harde L
Lekker, maar wel een erg foute redenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:51 schreef Alfisti het volgende:
Spare ribes besteldom de deelname van het CDA te vieren
EHV ?? wut ?quote:
Ah ok, duidelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets met een zachte G en mijn harde L![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was een one night stand, maar ik denk wel de mooiste nacht van mijn leven.Ineens snapte ik Guus Meeuwis na die nacht iig
![]()
kewl, het wordt lekker drukquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:12 schreef PeuRac het volgende:
hmm, kleine kans dat ik morgen kom trouwens, ik ben echt véél te moe en weet niet of dat morgen beter wordt.
zit niet zo veel in de singels reeks te rukken danquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:12 schreef PeuRac het volgende:
hmm, kleine kans dat ik morgen kom trouwens, ik ben echt véél te moe en weet niet of dat morgen beter wordt.
Heel misschien dat ik me bedenk, maar heb t idee rustig 24u te kunnen slapen en moet nog wachtten tot mn logee komtquote:
Ik ruk niet in de singles reeksquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zit niet zo veel in de singels reeks te rukken dan
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo'n mooie meid
Prachtig jong
En het lichaam van een topmodel
Schitterend koppie
En dan dat geile accent
Was ze erg duur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was een one night stand, maar ik denk wel de mooiste nacht van mijn leven.Ineens snapte ik Guus Meeuwis na die nacht iig
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Is het wel gelukt ??quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn fucking god wat een freak die muts met der printer![]()
Het was niet de mevrouw die ik in m'n gedachte had![]()
Deze was dik en der huis stonkHeb ik weer
Wij snappen hem niet ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:04 schreef r8ality het volgende:
Ik ben om 11.00 iig bij de REWE. Jammer dat ie niet open is, kon je mijn auto bewonderen.
Ja, ze had 200mb aan printtaken in der printer staanquote:
Mjah, als de helft afzegt, wordt het voor de rest ook wat minder interessant om te gaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel misschien dat ik me bedenk, maar heb t idee rustig 24u te kunnen slapen en moet nog wachtten tot mn logee komt
Sufferdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, ze had 200mb aan printtaken in der printer staan![]()
Dus stond gelukkig binnen 5 minuten weer buiten
Niet gebatst dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn fucking god wat een freak die muts met der printer![]()
Het was niet de mevrouw die ik in m'n gedachte had![]()
Deze was dik en der huis stonkHeb ik weer
Ze vroeg nog: Wat krijg je van me? Ik niks helemaal niksquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sufferd
Nu weet ze de volgende keer dus weer wie ze moet hebben
Gast, van de geur alleen al krijg ik hem de komende week niet omhoogquote:
sommige mensen hebben ook altijd mazzel hequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze vroeg nog: Wat krijg je van me? Ik niks helemaal niks
Nou kom je dan een keer boerenkool eten?![]()
Ehm, nou ik ga verhuizen, nou dag he
Er wonen zoveel chicks hier, en dan uiteraard zo'n halve waar ik lang moetquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sommige mensen hebben ook altijd mazzel he
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou kom je dan een keer boerenkool eten?![]()
Ze blijft er godverdomme van afquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:47 schreef Alfisti het volgende:
Morgen zit er een papiertje onder je ruitenwisser dat d'r webcam het niet meer doet
Als ik het goed begrijp zou het voor de wereld beter zijn als dat zo blijftquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:47 schreef Alfisti het volgende:
Morgen zit er een papiertje onder je ruitenwisser dat d'r webcam het niet meer doet
Absoluut, ze had zelfs nog een CRT monitorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zou het voor de wereld beter zijn als dat zo blijft
Mijn vorige gebakje (Volvo 144) hangt daar in de winkel als poster van een aantal klassieke auto's die over de Ring heendenderen. Stom toevallig. Maar wel coolquote:
Ow, das ist mir egal, ik ben geen Vulva manquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn vorige gebakje (Volvo 144) hangt daar in de winkel als poster van een aantal klassieke auto's die over de Ring heendenderen. Stom toevallig. Maar wel cool.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
Snel !! prop die sla door de brievenbus
Cream Yellow T-5Rquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, das ist mir egal, ik ben geen Vulva manoffff.. het moet een gele T5 Estate zijn
Klootzakquote:
Onzin, de ring is altijd leukquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, als de helft afzegt, wordt het voor de rest ook wat minder interessant om te gaan
Yeahquote:
Leveren nog een bak geld opquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/376807567
Barca ook al, Bojo komt ook nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Onzin, de ring is altijd leukEn Peu is niet de helft
Droomautoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/376807567
Ik vind er eentje in donkergroen toch het mooist denk ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Droomauto![]()
Maar zoals jullie weten ben ik erg milieubewust en zou ik dat niet meer kopen![]()
ok ik kan het niet betalen
Barca vertelde dat een week geleden al en komt waarschijnlijk wel lekker eten, en op Bo had niemand gerekend volgens mijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Barca ook al, Bojo komt ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |