Comnclusie: je wilde een opmerking over Anne haar (gebrek aan) lengte posten, maar dat kost je pikstraf omdat jullie samen zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar zóu ik normaliter een grapzame opmerking over maken, alleen levert dat me nu waarschijnlijk een bloedneus op, dus ik laat het even voor wat het is
mja, ben je ene vers stel, hga je samenin een sc posen als e bijelkaar bentquote:
quote:
Ja, niets 'quote:
Als ik met m'n Reno was gekomen, had je mazzel gehad. Nu dus pech.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, niets ''
Alex komt morgen ook al niet met z'n Niva, dus als er ook niemand met een Alfa komt ben ik weer degene met de meest brakke auto
Ik zat meer te denken aan een eventuele zwangerschap.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Comnclusie: je wilde een opmerking over Anne haar (gebrek aan) lengte posten, maar dat kost je pikstraf omdat jullie samen zijn.
Noem je mijn AX nou een brakke auto?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, niets ''
Alex komt morgen ook al niet met z'n Niva, dus als er ook niemand met een Alfa komt ben ik weer degene met de meest brakke auto
X_M's zus/vriendin op bezoek?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:06 schreef Duvel het volgende:
Ik heb twee vrouwen in huis die hun make-up doos op elkaar aan het uitproberen zijn.
Gast, wat heb jequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ben je ene vers stel, hga je samenin een sc posen als e bijelkaar bent![]()
ikmag hopen dat julie vandaag op zijn minst al 4 keer hebben geneukt, anders is er iets fundamenteel mis
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een eventuele zwangerschap.
en ik dacht dat ik erg wasquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:06 schreef BaraCuda het volgende:
Heeft Anne vandaag trouwens nog motorles gehad?
Of heeft ze alleen op iets anders gereden?
sex is vies?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gast, wat heb jedoe ff normaal ofso
sterktequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:06 schreef Duvel het volgende:
Ik heb twee vrouwen in huis die hun make-up doos op elkaar aan het uitproberen zijn.
Op elkaars doos ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:06 schreef Duvel het volgende:
Vroeger, toen sex nog vies was en de lucht schoon.quote:
Oh well, laat je fantasie de vrije loop.quote:
vrije geesten zijn r al zo lang als de mensheidquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef 2cv het volgende:
Vroeger, toen er nog geen vrije geesten waren.
Dat lijkt me evidentquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Noem je mijn AX nou een brakke auto?
Alleen die werden vroeger op de brandstapel gegooid.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vrije geesten zijn r al zo lang als de mensheid
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Comnclusie: je wilde een opmerking over Anne haar (gebrek aan) lengte posten, maar dat kost je pikstraf omdat jullie samen zijn.
Zit jij inmiddels met je lul te typen of wat ??quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ben je ene vers stel, hga je samenin een sc posen als e bijelkaar bent![]()
ikmag hopen dat julie vandaag op zijn minst al 4 keer hebben geneukt, anders is er iets fundamenteel mis
Pff, ding heeft amper problemenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:36 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident
Ik ga maar proberen te tukken want kennelijk moet ik vroeg op morgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |