Neh, geel, zwart of witquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind er eentje in donkergroen toch het mooist denk ik
Wie zit je nou te overtuigen ??quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Barca vertelde dat een week geleden al en komt waarschijnlijk wel lekker eten, en op Bo had niemand gerekend volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
How rude.quote:
Tja, dat moet dan maar.quote:Kende haar via fok, klikte online aardig, ff gekeken of het offline ook klikte. Iets minder, maar wel goed genoeg voor een hele leuke nacht
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wie zit je nou te overtuigen ??Ik kan gewoon niet tegen dat randstadse huilgedrag in de categorie "oh als hij/zij wel/niet komt, dan kom ik ook wel/niet'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Friezen zeggen dat ze er zijn, en komen gewoon. Zou de rest van de wereld ook moeten doen![]()
Niet alleen de bumpersquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Alfisti het volgende:
http://link.marktplaats.nl/381561447
die bumpers
Echt welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Barca vertelde dat een week geleden al en komt waarschijnlijk wel lekker eten, en op Bo had niemand gerekend volgens mij
inderdaadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet alleen de bumpers![]()
Die hele auto is vernageld
Ik zal mij aan mijn woord houden en niet komenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen dat randstadse huilgedrag in de categorie "oh als hij/zij wel/niet komt, dan kom ik ook wel/niet'![]()
Friezen zeggen dat ze er zijn, en komen gewoon. Zou de rest van de wereld ook moeten doen
Roodquote:
Copy that.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:29 schreef Alfisti het volgende:
Ik zal mij aan mijn woord houden en niet komen
Ja, autisten ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen dat randstadse huilgedrag in de categorie "oh als hij/zij wel/niet komt, dan kom ik ook wel/niet'![]()
Friezen zeggen dat ze er zijn, en komen gewoon. Zou de rest van de wereld ook moeten doen
gezelligquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
Ik zal mij aan mijn woord houden en niet komen
gezelligquote:
misschien me ook eens op autisme laten testen danquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, autisten ook![]()
Ik heb er ook een gruwelijk hekel aan als mensen dat doen. De enige reden waarom ik er morgen niet meer bij zou kunnen zijn is omdat de auto geen zin meer heeft (normaal kleine kans want Mazda, maar het is wel mijn Mazda) of als ik door twee veel te luidde wekkers heen slaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nope.quote:
Daar zóu ik normaliter een grapzame opmerking over maken, alleen levert dat me nu waarschijnlijk een bloedneus op, dus ik laat het even voor wat het isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:39 schreef Dingest het volgende:
5 man is niet zoveel nee5,5 man is wel een beetje beangstigend
Zeg ik t maarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar zóu ik normaliter een grapzame opmerking over maken, alleen levert dat me nu waarschijnlijk een bloedneus op, dus ik laat het even voor wat het is
*mep*quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg ik t maar![]()
Er komen morgen 4,5 of 5,5 man/vrouw
Dat is een stoot onder de gordelquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg ik t maar![]()
Er komen morgen 4,5 of 5,5 man/vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm , bovenstaande post werd geplaatst buiten mijn verantwoordingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |