It must be 5 o'clock somewhere!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bier? ben je wel helemaal lekker?![]()
Koffie
Baraquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bier? ben je wel helemaal lekker?![]()
Koffie
QFT!quote:
Bij mij ook nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die staat nog niet eens in de top 10
Echnie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij is zelfs al weer bijna voorbij
omdat ik ziek was van de week en ik het vertik op zaterdag naar de winkel te gaan (ben nog steeds niet lekker ook..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:56 schreef Anne het volgende:
Ik mag ook een van mijn favoriete hobbies gaan uitoefenen weer. Boodschappen.. En ik moet nog naar 3 verschillende winkels ook
!!
Volgens mij ben jij nooit helemaal lekker geweest, en gaat dat niet meer gebeuren ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat ik ziek was van de week en ik het vertik op zaterdag naar de winkel te gaan (ben nog steeds niet lekker ook..) komen mijn ouders me zo mijn boodschappen brengen
Ik ben ook aan de schoonmaak, met het CDA congres op de achtergrondquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:54 schreef BaraCuda het volgende:
Ik moet eens nodig gaan schoon maken hier![]()
Door m'n verneukte arm al even niks aan gedaan
Inderddaad! Dinsdag pas weer werkenquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nooit helemaal lekker geweest, en gaat dat niet meer gebeuren ook
WTF.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat ik ziek was van de week en ik het vertik op zaterdag naar de winkel te gaan (ben nog steeds niet lekker ook..) komen mijn ouders me zo mijn boodschappen brengen
daar kan ik zondag dieper op in gaan al je wiltquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nooit helemaal lekker geweest, en gaat dat niet meer gebeuren ook
wat is daar wtf aan? ik heb hele lieve ouders en ze boden het aanquote:
Volgens mij zijn ze nogal tegen de PVVquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ben ook aan de schoonmaak, met het CDA congres op de achtergrond![]()
Ik vind dat eigenlijk ook niet zo raarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
wat is daar wtf aan? ik heb hele lieve ouders en ze boden het aanhoeft overigens bijna niks te komen dus t valt mee
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nogal tegen de PVV
Lijkt wel op Alfa electronicaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:18 schreef Anne het volgende:
Ik stond daarnet stil op de parkeerplaats van de drankhal. Kutauto. 20 lampjes branden en hij deed helemaal niks meer, behalve dat ie dus een stukkie achteruit gerold was, dus ik stond nog lekker in de weg ook. Na 15 minuten deed ie het ineens weer. Ben benieuwd wat ie dadelijk doet..
Edit: Zo. 2 van de 3 winkels gehad. Nog ééntje, nog even tanken en dan weer naar hoes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |