Veel plezierquote:
AC/DCquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:15 schreef Bos81 het volgende:
THUNDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRSTRUCKKKKKKKKKKKKKK
op 3 fm
Olaquote:
Check ff meet topic, kreeg zomaar Trudy aan de foon, en ik kreeg haar mobiele nummerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij ook zo'n avond Patje!
[..]
Kally!
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Jij wordt vriendinnen met Trudy. Is ze er ook de 16de?
Ja, vorige week in weert een DVD van hun gekocht, misschien morgen maar even op zetten.quote:
Oh welke?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, vorige week in weert een DVD van hun gekocht, misschien morgen maar even op zetten.
Ik was net aan het bijlezen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Check ff meet topic, kreeg zomaar Trudy aan de foon, en ik kreeg haar mobiele nummer
Ik zat te tikken en ineens plaatste hijquote:
Dus die is goed, ik wil er ook 1, maar wist niet welke, nu wel dus hahaquote:
haha!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat te tikken en ineens plaatste hij![]()
Een Casper laptop
Dat is niet leukquote:
IK weet niet of ie goed is, wil em morgen kijkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus die is goed, ik wil er ook 1, maar wist niet welke, nu wel dus haha
Oquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK weet niet of ie goed is, wil em morgen kijken
Ze zit te twitterenquote:
Ik nu ookquote:
En ik volg jou nu ookquote:
Wederzijdsquote:
O heerlijk, moet je eens alleen die tomaten doen met olie en azijn en knoflookteentje(s) erdoor, en dat een dag laten staan, dat met vers stokbroodquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Komkommerstukjes en cherrytomaten met wat azijn en olie en peper en zout. Blijft lekker
.
quote:
quote:
Ik ben het langzaam aan het integreren in mijn levenquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het langzaam aan het integreren in mijn leven. Maar het voelt soms zo dubbelop, wat ik daar zeg kan ik net zo goed hier zeggen. Maar op weg naar faam bereik ik een steeds breder publiek dat geïnteresseerd is in mijn 140 tekens
.
Ja dat hoef ik nu ook niet meer te doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij twittert alleen altijd 'sochtends iets over een mooie dag!
In Utrecht is het heel de dag best mooi geweest en heeft de hele dag mijn raam open gestaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat hoef ik nu ook niet meer te doen![]()
Het is grauw nu
Ja poepzooi..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat hoef ik nu ook niet meer te doen![]()
Het is grauw nu
Jawel hier ook maar het gaat nu hard afkoelenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In Utrecht is het heel de dag best mooi geweest en heeft de hele dag mijn raam open gestaan. Nu alleen niet meer omdat het langzaam donker wordt en er dan ongedierte naar binnen komt
.
Ik wacht nog steeds op de zomerquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat raar dat jij bij mij moet requesten?
Je hebt nog wel een poesje wat ie mag voeren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:57 schreef Kally het volgende:
O, mag ik die meneer van de Whiskas reclame een nachtje lenen?
Halloooooooooquote:
Oh. Geen idee. Ik ken Twitterprotocollen niet zo bijzonder goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat ik jou volg, dan zou dat niet hoeven geloof ik.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt nog wel een poesje wat ie mag voeren?
Ja ff bakkie doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Hallooooooooo![]()
![]()
![]()
O ja koffie, zo even pakken
Ik heb wijn en stokbroodquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ff bakkie doen, voordat de rest van het lekkers volgt
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt nog wel een poesje wat ie mag voeren?
Ik heb nog nooit spare-ribs in de winkel zien liggenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kopen in de winkel, marineren, het in een schaal in de oven doen en opvreten?
Smaakt dat wat dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
In sommige supermarkten (Jumbo bijvoorbeeld) heb je zo'n counter waar ze al gemarineerde en gegaarde spare-ribs verkopen, die hoef je dan alleen maar op te warmen (oven of magnetron).
. Maar offtopic
.
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit spare-ribs in de winkel zien liggen. Of moet je dat bij een slager halen
?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
In sommige supermarkten (Jumbo bijvoorbeeld) heb je zo'n counter waar ze al gemarineerde en gegaarde spare-ribs verkopen, die hoef je dan alleen maar op te warmen (oven of magnetron).
.
Ja, die zijn superlekkerquote:
quote:
Je kan het ook laten bezorgenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit spare-ribs in de winkel zien liggen. Of moet je dat bij een slager halen
?
Onder deze postcode is het (nog) niet mogelijk per internet te bestellen.quote:
Dan hebben we deze nog...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Onder deze postcode is het (nog) niet mogelijk per internet te bestellen.
O, dat is jammer want die zijn goed te doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Onder deze postcode is het (nog) niet mogelijk per internet te bestellen.
Die komen weer niet bij mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan hebben we deze nog...
http://www.foodrunner.nl/winkel/producten/5/rib-runner
Wij bezorgen helaas (nog) niet in uw postcodegebied.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan hebben we deze nog...
http://www.foodrunner.nl/winkel/producten/5/rib-runner
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar rood hou ik niet van.. en ik mag nog 2 crackers met kaas vanavond
Miauwwwwww welcome backquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef -Miauw- het volgende:Yaaaaaaaaay
![]()
Ik ben er weer!
Hallo liefjes![]()
Goedquote:
Mijn kaarten zijn al 9 dagen onderwegquote:
Ah, het werkt dus, niet Fok-kenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed
Lekker veel gedaan deze week![]()
Hoe is het met jou? Weer beter?
Oh bloed prikken is wel verstandig jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah, het werkt dus, niet Fok-ken
Gaat met mij wel weer een stukkie beter. Maandag ff bloed laten prikken, wil wel weten waarom ik
de laatste tijd continue moe ben
Nou ik ben niet zó snel hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
GelukkiiggggIs je scriptie Nou af?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:30 schreef Koen66 het volgende:
2 avonden achter elkaar zonder vrouw thuis
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
Ouders tapen kind aan de muur
Waarom plaatsen ze die foto's erbij?
Wisselt enorm als je het vergelijkt met anderenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn kaarten zijn al 9 dagen onderweg![]()
Naar Duitsland, Finland en Noorwegen moet toch sneller gaan
Dat ook iddquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat zielig. Dat is gewoon geestelijke mishandeling
Dat is wel fijn ja. Is ze wel iets leuks doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder gezeur straks posten tijdens POP of VOH
Ik ben gewoon ongeduldigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wisselt enorm als je het vergelijkt met anderenAmerika is soms ook 6 dagen, soms ook 16 dagen.
Finland is net hoe de wind staat, stuur wekelijks kaartjes en ene keer 4 dagen, andere keer 2,5 week zwerven
Ze is met d'r collega's uit eten vanavond,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja. Is ze wel iets leuks doen?
en natuurlijk kijk jij ook VOH
Hehequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ongeduldigIk heb ze pas voroge week vrijdag op de post gedaan. maandag zat ik al steeds te checken
Oh heerlijk voor jullie allebei. Zij lekker uit en jij thuis met de jongens. Mannenweekendquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze is met d'r collega's uit eten vanavond,
en zaterdag en zondag is ze met vriendinnen naar het vakantiehuisje van 1 van die 2 in Zeeland
Dus papaweekend
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HeheMaar als hij aankomt gaat er eentje voor jou op de bus, dus logisch dat je een pietsie ongeduldig bent
Wat nou als je wel hebt verstuurd, maar het komt niet aan of het wordt niet geregistreerd?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HeheMaar als hij aankomt gaat er eentje voor jou op de bus, dus logisch dat je een pietsie ongeduldig bent
Yupquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:39 schreef Koen66 het volgende:
VOH heb ik nooit gekeken, keek afgelopen weken met vrouwlief naar POP
Vermoed dat ik een beetje poog tussen de 2 te zappen
Of wordt er morgen weer "live" naar POP gekeken?
omgquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat nou als je wel hebt verstuurd, maar het komt niet aan of het wordt niet geregistreerd?
Krijg je dan niks meer opgestuurd?
Welnee gekkerdquote:
Ik weet niet hoe het zit als je er maar 1 hebt gestuurd en hij niet geregistreerd wordt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat nou als je wel hebt verstuurd, maar het komt niet aan of het wordt niet geregistreerd?
Krijg je dan niks meer opgestuurd?
Ohw, dus je moet dan ff een tijdje wachten weerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.postcrossing.c(...)r-are-not-registered
Snel een nieuwe sturenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dus je moet dan ff een tijdje wachten weer
Je ligt voor de brievenbus?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ongeduldigIk heb ze pas voroge week vrijdag op de post gedaan. maandag zat ik al steeds te checken
Nee, ik denk het nietquote:
quote:
Jij ook Vaduzjequote:
Hihiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Het huis aan de overkant staat leeg en als ik daar naar de weerspeigeling in de ramen kijk heb ik zicht op mijn brievenbus. Ik houd het in de gaten
Yes, maar ben tegen middernacht wel weer present. Wordt geen latertje tonight.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je gaat weer pokeren?
Jij ook veel plezier
welkom in TAL... Tal staat voor Talentenjachten. Vrijdag is de dag waarop wij The Voice of Holland/Popstars kijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
Wat gaan jullie allemaal doen dan vanavond?
Als ik Pokerface hoor moet ik nu altijd aan jou denkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes, maar ben tegen middernacht wel weer present. Wordt geen latertje tonight.
Okequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes, maar ben tegen middernacht wel weer present. Wordt geen latertje tonight.
Oh, ik nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
welkom in TAL... Tal staat voor Talentenjachten. Vrijdag is de dag waarop wij The Voice of Holland/Popstars kijken.
note, ban, kick, karatetrap!quote:
zoiezoquote:Heel misschien VOH, maar zoiezo Topgear![]()
Beschimmeldquote:Heb trouwens nog steeds geen broodje van crv
WTF?!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
godvervloekte hoere HTC![]()
Je hebt er echt NIKS aan
Die is In Nederland aangehouden bij de postsorteringquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, ik niet![]()
Heel misschien VOH, maar zoiezo Topgear![]()
Heb trouwens nog steeds geen broodje van crv
Kennelijk kan ik telkens OF outlook synchen OF de schijf zien. Ik wil natuurlijk allebei, en dat moet geen enkel probleem zijn. Zou je denken. En elke keer moet je dat opnieuw aangeven, handmatig, op de foon. Ook als je "dit niet meer vragen" hebt aangegeven. Voorts:quote:
Vastegetapet aan de muur toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef Koen66 het volgende:
weer terug
moest even optreden tegen wat stoute kindjes hier![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die is In Nederland aangehouden bij de postsortering![]()
Liever geen bederfelijke waren
We raden u af bederfelijke waren, zoals voedsel, per post te versturen. Immers als de geadresseerde niet thuis is kan het pakket ook op het postkantoor komen te liggen. Wilt u het tóch doen? Gebruik dan een koelverpakking. En zorg er ook voor dat de geadresseerde thuis is en het pakket direct in ontvangst kan nemen.
De voorwaarden
TNT Post mag ondeugdelijk verpakte verzendingen weigeren. Deze en alle andere regels voor het vervoer van pakketten leest u in de voorwaarden van TNT Post. Op het postkantoor kunt u de voorwaarden inzien.
Beiden zou moeten kunnen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk kan ik telkens OF outlook synchen OF de schijf zien. Ik wil natuurlijk allebei, en dat moet geen enkel probleem zijn. Zou je denken. En elke keer moet je dat opnieuw aangeven, handmatig, op de foon. Ook als je "dit niet meer vragen" hebt aangegeven. Voorts:
Gaaf jonge, PDFjes meenemen op je telefoon. Je hebt er ook echt zo veel aan.
[ afbeelding ]
Life size, maximaal ingezoomd. Het moet de spoorkaart van NRW voorstellen. Veel plezier met je portable informatie. Zo heb je er toch geen flikker aan man
Ik heb je gemist hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
Er is echt een overkill aan kookprogramma's ook. Maar toch leuk
Ik wilde net vragen of je ze al in je FoBo aan het uploaden wasquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Binnenkort ergens op internet te zien
Ik weet niet hoe crv het verpakt heeft. Kan best zijn dat het vet goed zichtbaar was.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Alsof ze elke pakketje op voedsel gaan controleren
Ja, dat wel. Al is het geen van beiden leesbaar, en dus effectively waardeloos.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beiden zou moeten kunnen.
Ik vind het beeld op je mobiel beter dan op het scherm erachter
Ohw zo... klopt PDF'jes kun je niet groter uitvergroten dan 100%quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Al is het geen van beiden leesbaar, en dus effectively waardeloos.
Dan al?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog twee weken en dan herfstvakantie
quote:
quote:
Oi lees de meet topic, en het grappige ervan ik heb het mobiele nummer van Trudy gekregenquote:
Koentje, ik dacht net aan jequote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, ik d8 dat je poes was weggelopen, maar je bedoelde Miauw
Echt heet jij Koenquote:
en ook niet groter dan A4 zeker? Ik had er eentje op A3 formaat, begint dat ding ineens te mekkeren over een niet ondersteund type beveiligingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... klopt PDF'jes kun je niet groter uitvergroten dan 100%
Yep, dat je er vanavond bij bentquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar wel spannend dat je aan Koen d8
Ik ga filmpje kijken met de family.quote:
quote:
Ohwquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ga filmpje kijken met de family.
Ik heb ook wijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb er zin an, wijn, stokbrood, net onder de zonnebank vandaan
Had paps het naar zijn zin bij het eten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ga filmpje kijken met de family.
Nah paps is jarigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook wijnen er zin in.
Bella, wat saai
Gaat goedquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg de tyfus. Ik ga wel weer terug naar mijn vertrouwde Nokiaatje.
Wat doe je met je BB?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wat mij opviel, zonder Wii een stuk minder ruzie hierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:13 schreef Koen66 het volgende:
hmmm de kids zijn nog met de WII aan het spelen.....
En ruzie maken wederom zo te horen
Mag het een griepje zijn?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik ken het, maar dat boeit me niks, ik vind jullie gewoon gezelligquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gaat goed![]()
![]()
Maar ik heb jullie wel gemist! Vrienden verklaren me voor gek
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
O fobo even opzoekenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ken het, maar dat boeit me niks, ik vind jullie gewoon gezellig
Ja, het was echt leuk, als ik met mijn familie eet komen de raarste gesprekken voorbij maar deze keer sloeg het echt alles.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Had paps het naar zijn zin bij het eten?
VOH begint later?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
VOH begint om 20:39, dat betekend dan dat gtst wat langer duurt![]()
Maxime met een revolver op Ludo gericht,
Spange shit je weet, tantoe spannend..
ik ga hem zo ook uitmikkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je wat mij opviel, zonder Wii een stuk minder ruzie hier
Is je broer lekker?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, het was echt leuk, als ik met mijn familie eet komen de raarste gesprekken voorbij maar deze keer sloeg het echt alles.
Ze hadden het de hele tijd over een moederkoek, erg lekker als je een bruin stuk vlees aan het eten bent.
En ik nam een te grote slok ouzo, verslikte me, en spoot alles over mijn broer heen.
Vind ik raar om te zeggen, maar andere zeggen van wel.quote:
en jij lijkt op hem ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vind ik raar om te zeggen, maar andere zeggen van wel.
pics in pm?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vind ik raar om te zeggen, maar andere zeggen van wel.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, het was echt leuk, als ik met mijn familie eet komen de raarste gesprekken voorbij maar deze keer sloeg het echt alles.
Ze hadden het de hele tijd over een moederkoek, erg lekker als je een bruin stuk vlees aan het eten bent.
En ik nam een te grote slok ouzo, verslikte me, en spoot alles over mijn broer heen.
In sommige dingen wel.quote:
quote:
Misschien kan ie een mystery guest zijn op de meet.quote:
Ja gezien, alleen nog niet gelezen eikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
Pisces, wist jij dat er een postcrossing topic was hier op Fok?
Is toch heul niet gek, ik mis jullie ook als ik een tijdje weg ben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gaat goed![]()
![]()
Maar ik heb jullie wel gemist! Vrienden verklaren me voor gek
Stuur maar pics, dan beoordeel ik of het magquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien kan ie een mystery guest zijn op de meet.Maar dan is het geen mystery meer.
Postcrossing 57: Waar het lijkt alsof we minder fanatiek zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja gezien, alleen nog niet gelezen eik
Hallotjesquote:
Hij houdt ook niet van foto's.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Stuur maar pics, dan beoordeel ik of het mag
Jaquote:
Laatste keer dat ik keek niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:22 schreef Koen66 het volgende:
leeft de V&A SC eigenlijk nog een beetje?
Foto's of jij bent niet gebeurtquote:
Meeste veelposters van daar zijn ook hierheen gemigreerdquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Foto's of jij bent niet gebeurt?
Dat is onmogelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je wou vragen of er 2 van mij zijn?
Die wilde ik ook posten eigenlijkquote:
Benny Karina vraagt je watquote:
quote:
Nou ik vroeg niet of je een kloon had, ik vroeg alleen of je broers of zussen had....quote:
Neequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik vroeg niet of je een kloon had, ik vroeg alleen of je broers of zussen had....
Eens kijken of die schijtfoon daar wel goed voor is idd.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MAI KOT....
GTST... wat een aflevering![]()
![]()
Ja met die dikke blonde gek erin hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MAI KOT....
![]()
Ik vond het wel mooi dat ze net degenen lieten zien die irl overleden zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MAI KOT....
![]()
Oh de geloofwaardigheid is ook niet meer wat het geweest is zie ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ludo schiet zo z'n zus neer... EN GTST is afgelopen... wat gebeurd er de komende 7 minuten dan?
Klopt!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi dat ze net degenen lieten zien die irl overleden zijn
Huh?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met die dikke blonde gek erin heEcht, WAT een gast
Dudequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef pgrferrari het volgende:
Iedereen zijn die stomme programma's aan het kijken.
Topic deud.
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
vervloekte hoerezooi. ALs ik een GOEIE PDFreader wil dan KAN dat wel, maar dan "moet" ik eerst mijn Google account aan mijn telefoon koppelen![]()
Sterf toch de tering met je hele kloteding zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |