Dat moet C_A maar uitpuzzelen daar is ze goed inquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is jullie route? Wellicht kan ik ook ergens onderweg aanhaken als we de tijd goed afspreken
Ik zet mn geld in op bella..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben trouwens bang dat veel things to do's verloren gaan.
Daarom even zwart op wit:
-Vaduz en Bella, wie heeft het snelst een glas bier op?
Aanvullingen welkom.
Prima keus wat mij betreftquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef Kally het volgende:
Ik zou kiezen voor
Sate met friet
Biefstuk met friet
en aanrader van haar Fish and chips
Ik om eerlijk te zijn op Vaduzquote:
Lekkah! Doemijdima.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef Kally het volgende:
Ik zou kiezen voor
Sate met friet
Biefstuk met friet
Prima zo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef Kally het volgende:
Ik zou kiezen voor
Sate met friet
Biefstuk met friet
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh het zijn drie losse gerechten. Nou, dan doe ik er tzt één van.
Ik zie jou heul haast niet meerquote:
O dan snap ik hetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan de SC niet meer volgen.![]()
Mijn hoofd is afwezig.
Prima.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef Kally het volgende:
Ik zou kiezen voor
Sate met friet
Biefstuk met friet
Bang dat je vis gaat zwemmen dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima.
Maar als ik nog veel bier ga drinken die avond ga ik geen fish en chips eten.
Nee ik denk meerdere niet, maar jij hebt ook sate en biefstuk en er zijn misschien mensen die wel vis willen, alhoewel ze inderdaad de hamburger ook aanraaddequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:03 schreef Bos81 het volgende:
Big Ed Hamburger (200gr) met frites
Sate van de haas met frites
Biefstuk met friet
Ik lust geen vis, vandaar
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Zalmen springen toch? Een beetje dat idee.
Ik lust het wel ja, maar iig sate, vechten jullie maar om de andere 2quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben wel een spareribliefhebber. Hier veel fish en chipsaddicten?
*sluit zich hierbij aan...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef Kally het volgende:
Ik zou kiezen voor
Sate met friet
Biefstuk met friet
Gek, juist die stille wateren...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
*sluit zich hierbij aan...
Ik zet trouwens mijn geld in op Bella
Je komt toch wel hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet eens zeker of ik wel mee-eet.Maar als ik mee-eet vind ik alles wel best.
Tuurlijk kom ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je komt toch wel he! Ik ben superbenieuwd naar je
. En jij naar mij
.
Da's altijd met vrouwen. Die doen er langer over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik.Alleen misschien ietsjes later.
Ik eet spare-ribs juist alleen in een restaurant, waar andersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef Kally het volgende:
En Vaduz, ik ben dol op spareribs maar niet echt handig eten in een restaurant, of dat boeit jou niet?
Thuis?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik eet spare-ribs juist alleen in een restaurant, waar anders?
Dat dusquote:
Kopen in de winkel, marineren, het in een schaal in de oven doen en opvreten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:59 schreef Rauzer het volgende:
Ja dat is natuurlijk wel heel logisch dat je dat bedoelde. Maar ik heb dat echt nog nooit zelf gemaakt, zou ook niet weten hoe het moest
!
Slowchat is in een ander topic Benny.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kopen in de winkel, marineren, het in een schaal in de oven doen en opvreten?
Ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben trouwens bang dat veel things to do's verloren gaan.
Daarom even zwart op wit:
-Vaduz en Bella, wie heeft het snelst een glas bier op?
Aanvullingen welkom.
Kan me niet schelen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef Kally het volgende:
En Vaduz, ik ben dol op spareribs maar niet echt handig eten in een restaurant, of dat boeit jou niet?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan me niet schelen.Maar met de drie opties kan ik prima leven.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Maar we mogen ook 1 optie doorgeven??? Ik lust niet veel namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |