Oh bloed prikken is wel verstandig jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah, het werkt dus, niet Fok-ken
Gaat met mij wel weer een stukkie beter. Maandag ff bloed laten prikken, wil wel weten waarom ik
de laatste tijd continue moe ben
Nou ik ben niet zó snel hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
GelukkiiggggIs je scriptie Nou af?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:30 schreef Koen66 het volgende:
2 avonden achter elkaar zonder vrouw thuis
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
Ouders tapen kind aan de muur
Waarom plaatsen ze die foto's erbij?
Wisselt enorm als je het vergelijkt met anderenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn kaarten zijn al 9 dagen onderweg![]()
Naar Duitsland, Finland en Noorwegen moet toch sneller gaan
Dat ook iddquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat zielig. Dat is gewoon geestelijke mishandeling
Dat is wel fijn ja. Is ze wel iets leuks doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder gezeur straks posten tijdens POP of VOH
Ik ben gewoon ongeduldigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wisselt enorm als je het vergelijkt met anderenAmerika is soms ook 6 dagen, soms ook 16 dagen.
Finland is net hoe de wind staat, stuur wekelijks kaartjes en ene keer 4 dagen, andere keer 2,5 week zwerven
Ze is met d'r collega's uit eten vanavond,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja. Is ze wel iets leuks doen?
en natuurlijk kijk jij ook VOH
Hehequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ongeduldigIk heb ze pas voroge week vrijdag op de post gedaan. maandag zat ik al steeds te checken
Oh heerlijk voor jullie allebei. Zij lekker uit en jij thuis met de jongens. Mannenweekendquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze is met d'r collega's uit eten vanavond,
en zaterdag en zondag is ze met vriendinnen naar het vakantiehuisje van 1 van die 2 in Zeeland
Dus papaweekend
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HeheMaar als hij aankomt gaat er eentje voor jou op de bus, dus logisch dat je een pietsie ongeduldig bent
Wat nou als je wel hebt verstuurd, maar het komt niet aan of het wordt niet geregistreerd?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HeheMaar als hij aankomt gaat er eentje voor jou op de bus, dus logisch dat je een pietsie ongeduldig bent
Yupquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:39 schreef Koen66 het volgende:
VOH heb ik nooit gekeken, keek afgelopen weken met vrouwlief naar POP
Vermoed dat ik een beetje poog tussen de 2 te zappen
Of wordt er morgen weer "live" naar POP gekeken?
omgquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat nou als je wel hebt verstuurd, maar het komt niet aan of het wordt niet geregistreerd?
Krijg je dan niks meer opgestuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |