Ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ken het, maar dat boeit me niks, ik vind jullie gewoon gezellig
Ja, het was echt leuk, als ik met mijn familie eet komen de raarste gesprekken voorbij maar deze keer sloeg het echt alles.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Had paps het naar zijn zin bij het eten?
VOH begint later?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
VOH begint om 20:39, dat betekend dan dat gtst wat langer duurt![]()
Maxime met een revolver op Ludo gericht,
Spange shit je weet, tantoe spannend..
ik ga hem zo ook uitmikkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je wat mij opviel, zonder Wii een stuk minder ruzie hier
Is je broer lekker?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, het was echt leuk, als ik met mijn familie eet komen de raarste gesprekken voorbij maar deze keer sloeg het echt alles.
Ze hadden het de hele tijd over een moederkoek, erg lekker als je een bruin stuk vlees aan het eten bent.
En ik nam een te grote slok ouzo, verslikte me, en spoot alles over mijn broer heen.
Vind ik raar om te zeggen, maar andere zeggen van wel.quote:
en jij lijkt op hem ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vind ik raar om te zeggen, maar andere zeggen van wel.
pics in pm?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vind ik raar om te zeggen, maar andere zeggen van wel.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, het was echt leuk, als ik met mijn familie eet komen de raarste gesprekken voorbij maar deze keer sloeg het echt alles.
Ze hadden het de hele tijd over een moederkoek, erg lekker als je een bruin stuk vlees aan het eten bent.
En ik nam een te grote slok ouzo, verslikte me, en spoot alles over mijn broer heen.
In sommige dingen wel.quote:
quote:
Misschien kan ie een mystery guest zijn op de meet.quote:
Ja gezien, alleen nog niet gelezen eikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
Pisces, wist jij dat er een postcrossing topic was hier op Fok?
Is toch heul niet gek, ik mis jullie ook als ik een tijdje weg ben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gaat goed![]()
![]()
Maar ik heb jullie wel gemist! Vrienden verklaren me voor gek
Stuur maar pics, dan beoordeel ik of het magquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien kan ie een mystery guest zijn op de meet.Maar dan is het geen mystery meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |