Hoezo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat raar dat jij bij mij moet requesten?
Je hebt nog wel een poesje wat ie mag voeren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:57 schreef Kally het volgende:
O, mag ik die meneer van de Whiskas reclame een nachtje lenen?
Halloooooooooquote:
Oh. Geen idee. Ik ken Twitterprotocollen niet zo bijzonder goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat ik jou volg, dan zou dat niet hoeven geloof ik.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt nog wel een poesje wat ie mag voeren?
Ja ff bakkie doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Hallooooooooo![]()
![]()
![]()
O ja koffie, zo even pakken
Ik heb wijn en stokbroodquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ff bakkie doen, voordat de rest van het lekkers volgt
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt nog wel een poesje wat ie mag voeren?
Ik heb nog nooit spare-ribs in de winkel zien liggenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kopen in de winkel, marineren, het in een schaal in de oven doen en opvreten?
Smaakt dat wat dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
In sommige supermarkten (Jumbo bijvoorbeeld) heb je zo'n counter waar ze al gemarineerde en gegaarde spare-ribs verkopen, die hoef je dan alleen maar op te warmen (oven of magnetron).
. Maar offtopic
.
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit spare-ribs in de winkel zien liggen. Of moet je dat bij een slager halen
?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
In sommige supermarkten (Jumbo bijvoorbeeld) heb je zo'n counter waar ze al gemarineerde en gegaarde spare-ribs verkopen, die hoef je dan alleen maar op te warmen (oven of magnetron).
.
Ja, die zijn superlekkerquote:
quote:
Je kan het ook laten bezorgenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit spare-ribs in de winkel zien liggen. Of moet je dat bij een slager halen
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |