Welnee gekkerdquote:
Ik weet niet hoe het zit als je er maar 1 hebt gestuurd en hij niet geregistreerd wordt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat nou als je wel hebt verstuurd, maar het komt niet aan of het wordt niet geregistreerd?
Krijg je dan niks meer opgestuurd?
Ohw, dus je moet dan ff een tijdje wachten weerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.postcrossing.c(...)r-are-not-registered
Snel een nieuwe sturenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dus je moet dan ff een tijdje wachten weer
Je ligt voor de brievenbus?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ongeduldigIk heb ze pas voroge week vrijdag op de post gedaan. maandag zat ik al steeds te checken
Nee, ik denk het nietquote:
quote:
Jij ook Vaduzjequote:
Hihiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Het huis aan de overkant staat leeg en als ik daar naar de weerspeigeling in de ramen kijk heb ik zicht op mijn brievenbus. Ik houd het in de gaten
Yes, maar ben tegen middernacht wel weer present. Wordt geen latertje tonight.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je gaat weer pokeren?
Jij ook veel plezier
welkom in TAL... Tal staat voor Talentenjachten. Vrijdag is de dag waarop wij The Voice of Holland/Popstars kijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
Wat gaan jullie allemaal doen dan vanavond?
Als ik Pokerface hoor moet ik nu altijd aan jou denkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes, maar ben tegen middernacht wel weer present. Wordt geen latertje tonight.
Okequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes, maar ben tegen middernacht wel weer present. Wordt geen latertje tonight.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |