Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nog 33 minutenquote:
weet niet wat voor klok jij hebt ...quote:
Duhquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt hem nog toegevoegd![]()
ninja edit
Zeker.quote:
was toen nog 37 dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
weet niet wat voor klok jij hebt ...
met een trabantjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
dan vandaag in TT stijl.
dus niet met een stofwolk maar door de muur naar huis
[ afbeelding ]
Nee schat 37 minutenquote:
welke ford ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geloof me, die ford is niet veel sneller
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
dan vandaag in TT stijl.
dus niet met een stofwolk maar door de muur naar huis
[ afbeelding ]
quote:
en dan mag je gaan werken?quote:
quote:
dan beginnen wequote:
MPGquote:
geeft Ll maar een lekker leber van mequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan beginnen we![]()
dan komt LL ook![]()
jonguh, neem dan ook gewoon de johnphonequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Mijn lulijzer is binnen hoor. Maar een beetje een emailaccount instellen lukt al niet. Bovendien werkt het touchscreen kennelijk alleen maar met vingers (die 4 knopjes tegelijk aantikken dus altijd de verkeerde) en niet met gewoon een stokje![]()
Ik heb er NU al een hekel aan. Ga eerst maar eens opladen. Godver
doegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:24 schreef wel.o.k het volgende:
gvd, neem een besluit, dan kan ik ook weg
heb je dan voor phone ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Mijn lulijzer is binnen hoor. Maar een beetje een emailaccount instellen lukt al niet. Bovendien werkt het touchscreen kennelijk alleen maar met vingers (die 4 knopjes tegelijk aantikken dus altijd de verkeerde) en niet met gewoon een stokje![]()
Een HTC Desirequote:
fubarquote:
ga maar wegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:24 schreef wel.o.k het volgende:
gvd, neem een besluit, dan kan ik ook weg
n00bquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je HOE dik??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellige mopperkont
Als je nou eerst eens de handleiding leest
je wat te doen vanavondquote:
Als de NS gewoon doorgegaan was met papieren spoorboekjes drukken, dan had ik dat ook helemaal niet HOEVEN doen. En niet gedaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had dan niet zo'n ingewikkelde telefoon besteld
Zeg nou gewoon maar eerlijk dat je ook hip wilt zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als de NS gewoon doorgegaan was met papieren spoorboekjes drukken, dan had ik dat ook helemaal niet HOEVEN doen. En niet gedaan natuurlijk.
Nee vind je 'm niks?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon boycotten die NSquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als de NS gewoon doorgegaan was met papieren spoorboekjes drukken, dan had ik dat ook helemaal niet HOEVEN doen. En niet gedaan natuurlijk.
Capacitief touchscreenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kan iemand die een beetje verstand heeft van Windows mij vertellen hoe het kan dat mijn Windows partitie van 77 GB met daarop een paar foto's en 27 GB aan spel vol zit?Ik wil dingen verwijderen om ruimte te maken, maar ik vind niets om te verwijderen
Iemand een idee wat het is en hoe ik het kleiner krijg?
kan div. redenen hebben. Hoe groot is het spel en al je foto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
27 GB spel en het gaat om echt iets van 10 foto's, dus daar kan echt geen 77 GB van vol zittenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kan div. redenen hebben. Hoe groot is het spel en al je foto's?
Vaag.. kun je geen diskcleanup doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
27 GB spel en het gaat om echt iets van 10 foto's, dus daar kan echt geen 77 GB van vol zittenIk heb geen flauw idee wat het dan wel kan zijn, ik gok dat windows zelf van alles verzonnen heeft... Prullenbak is uiteraard ook al leeg en alle muziek had ik al verwijderd. Dus alles wat weg kon heb ik al gedaan...
Waar vind ik die herstelpunten in m'n pc? Weet je dat toevallig zo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vaag.. kun je geen diskcleanup doen?
En kijk eens bij systeemherstel, restoepoints nemen ook vele GBs in beslag...
ehm.... ja..... dat zit bij windows systemherstel, ik gok onder bureau-accesoires oid... als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar vind ik die herstelpunten in m'n pc? Weet je dat toevallig zo?
Ja, die heb ik wel gevondenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm.... ja..... dat zit bij windows systemherstel, ik gok onder bureau-accesoires oid... als ik me niet vergis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
op c:/system volgens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar vind ik die herstelpunten in m'n pc? Weet je dat toevallig zo?
En bij de eigenschappen van hje harddisk...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel gevondenMaar daar kan ik niets verwijderen
Dus....
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kan iemand die een beetje verstand heeft van Windows mij vertellen hoe het kan dat mijn Windows partitie van 77 GB met daarop een paar foto's en 27 GB aan spel vol zit?Ik wil dingen verwijderen om ruimte te maken, maar ik vind niets om te verwijderen
Iemand een idee wat het is en hoe ik het kleiner krijg?
Bij mij op mijn laptop neemt vista ook al tegen de 50 gig in beslag(kan hem niet op een 50 gig partitie kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Hey Ferbquote:
Hey Enfequote:
Hey Fhaquote:
Kan ik niets vindenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
op c:/system volgens.
MPG roggelt dat wel voor je
Of je besteld bij KPN computerhulp.
Nee, zie niets staan... En met schijfopruiming zou ik ze moeten kunnen verwijderen had ik gevonden via Google, maar ook dat helpt volgens mij niets qua ruimte... Wat een kut OS is het ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:35 schreef MPG het volgende:
[..]
En bij de eigenschappen van hje harddisk...
op een van die tabbladen, staat daar niet een zinnetje over systeemherstel met een vinkje ervoor?
Ik denk voor z'n dochterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je hebt geëxerimenteerd met make-up?
Hey Marijkequote:
Dus tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
WOEI!14,6 GB weer vrij
Klote systeemgherstel
Bedankt lieverds met verstand van Windows
Goed gedaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
WOEI!14,6 GB weer vrij
Klote systeemgherstel
Hai Trevquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
![]()
Ik denk met je pc probleem dat het vista zelf is(wil nog wel veel ruimte in nemen, doet die ook op mijn laptop)
Ik denk hetquote:
ywquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
WOEI!14,6 GB weer vrij
Klote systeemgherstel
1,5 GB aan foutrapportenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk hetEn de foutrapporten namen ook 1,5 GB in
Wat een systeem is het toch
3 kb gemiddeld toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
1,5 GB aan foutrapporten???
Dat zijn goddomme gewoon TEKSTBESTANDJES...
Ik heb ook een hekel aan vista, het is omdat het op mijn laptop zit, ik hoop dat het met die videokaart goed doet onder winequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Trev
Ik heb een graf hekel aan Vista, dat begon al bij de installatie... maar ik ga echt niet betalen voor een andere windowsversie, deze stond op de laptop en komt me nu goed uit voor WoW, omdat ie onder Wine niet helemaal soepel looptMaar ik krijg misschien een videokaart van Bianca
Dus dan kan ik hopelijk wel gewoon onder Wine spelen
quote:
Ik verzin het nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
1,5 GB aan foutrapporten???
Dat zijn goddomme gewoon TEKSTBESTANDJES...
Geen idee.... Zou imho iig nooit zoveel diskspace op mogen slurpenquote:
lijkt me ook niet. Keertje Disk Cleaner ofzo erover.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee.... Zou imho iig nooit zoveel diskspace op mogen slurpen...
Maar ik ben m'n ei kwijtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee.... Zou imho iig nooit zoveel diskspace op mogen slurpen...
Oh, nou vat ik 'm.quote:
Dat gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik ben m'n ei kwijtEn ik heb al 16GB vrij zo ondertussen
![]()
Eiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
format c helpt ook wel eens!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Heb je de PC-software al wel geïnstalleerd? En de handleiding gelezen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijtding. Zegt zelf dat ie verbonden is, PC zegt "geen apparaat verbonden"
Gaat het met mijn sony ericson toch een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijtding. Zegt zelf dat ie verbonden is, PC zegt "geen apparaat verbonden"
Ja, m'n boosaardige windows eiquote:
Nee, want dan ben ik m'n Ubuntu ook kwijtquote:
Whehe, als daar dan maar een pinguin uit komtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, m'n boosaardige windows ei
Nee hoor, die staat niet op C:quote:[..]
Nee, want dan ben ik m'n Ubuntu ook kwijtWindows is echt noodgedwongen
Met mijn Nokia ook, die kan gewoon niet aan de pcquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat het met mijn sony ericson toch een stuk makkelijker
Ubuntu zet je er zo weer op toch..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, m'n boosaardige windows ei
[..]
Nee, want dan ben ik m'n Ubuntu ook kwijtWindows is echt noodgedwongen
Maar mijne kan dat dus welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met mijn Nokia ook, die kan gewoon niet aan de pc![]()
Avond GFquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, als daar dan maar een pinguin uit komt![]()
[..]
Nee hoor, die staat niet op C:.
Ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je de PC-software al wel geïnstalleerd? En de handleiding gelezen?
Nee, want geen cdrom dingie in m'n laptop, dus dan moet ik weer een bootable stick maken. Dat gaat op zich best makkelijk, maar is weer z'n gedoequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:53 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ubuntu zet je er zo weer op toch..
Kost je wel weer ruimten.
Hihi jaquote:
'Als het goed is' niet... Maar indd, je weet maar nooitquote:Niet? Ik dacht dat als je dat deed dat ie gewoon alles zou formatterenIk zie evil windows er voor aan dat ook al geef je de opdracht niet dat ie ieder ander OS dan windows ook meteen even meeneemt
![]()
Fijn weekend TJquote:
Hoije, en doe Muck de groetenquote:
fijn weekend toekquote:
huur vragenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:11 schreef Fha het volgende:
Er groeien slakken in het huis van de vissen
Veel plezier met kindjes pestenquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:11 schreef Fha het volgende:
Er groeien slakken in het huis van de vissen
Het waren er zevenquote:
Gemeente Fha doet niet aan uitzettingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:Ik zou die krakers het pand uitzetten
Wacht maar tot ze met z'n 100den die kom krakenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Gemeente Fha doet niet aan uitzettingGemeente Bolle doet wel aan petsing vanaf de buitenkant
je hebt een knokploeg ingezetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Gemeente Fha doet niet aan uitzettingGemeente Bolle doet wel aan petsing vanaf de buitenkant
Ja begin nog even over de gemeente ja. Leuk plan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle is een heldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wacht maar tot ze met z'n 100den die kom kraken![]()
Maar Bolle is zo goed met z'n wegjaagbeleid
1mansteamquote:
Hoe is het met je telefoon?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja begin nog even over de gemeente ja. Leuk plan.
die zit alweer in de doos. Kut tyfes graf hoerending waar je geen fuck aan hebt met wratten erop en pus eruitquote:
ik koop em van je voor 200 euroquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die zit alweer in de doos. Kut tyfes graf hoerending waar je geen fuck aan hebt met wratten erop en pus eruit
Wouden ze niet naar bed?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
Zo... als je alles in je eentje moet doen ben je ineens een uur langer bezig
is ook wel logischequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel maar in mijn eentje moet ik ALLES doenen dus duurt het langer voor alles op bed ligt
Jj had toch eindelijk je WIldfire? Ofwas dat Enfer?quote:
Volgens mij was dat idd Enfer.... ik wil een Desirequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jj had toch eindelijk je WIldfire? Ofwas dat Enfer?
Best een tof toestel, de Wildfirequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja hebbuh hebbuhquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
oh heb je ook al versies van de Desire ja?
Heeft mijn x10 ook maar werkt bij mij goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
maar dat een touchscreen gewoon niet met een stylus werkt s wel hele harde dikke diepe terminale faal hoor![]()
Nee vind ik niet, dat zit gewoon in de technologiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
maar dat een touchscreen gewoon niet met een stylus werkt s wel hele harde dikke diepe terminale faal hoor![]()
ik zal er 100 euro voor gevenquote:
Schat, er is net 200 aangeboden..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zal er 100 euro voor geven![]()
puur om jou te helpen natuurlijk
kennelijk nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, dat zit gewoon in de technologie
dan had je een een ander toestel moeten kiezen
Ik neem aan dat je je van te voren wel inleest ???
ja maar die doen het niet om fles een plezier te doenquote:
Ohw nou in dat geval bied ik 10 euro om fles een heel groot plezier te doen. Ha. Nu win ik. Want jij doet slechts een plezier en ik een grotequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja maar die doen het niet om fles een plezier te doen![]()
quote:
Ja wel hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja maar die doen het niet om fles een plezier te doen![]()
Fles! als je op de meet komt, ruil ik jouw telefoon stiekem met de mijne (ja ja ik heb een stylusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
Mij maakt het niet uit wat Fles met zijn foon doet, zolang hij hem niet richting mijn hoofd gooit of zo heb ik er geen last van
zeg me even waar je hem neer gooitquote:
Omdat er geen spoorboekjes meer gedrukt gaan worden en die vervloekte wankers van de NS vinden dat iedereen maar met zijn tijd mee moet gaan en overal internet moet hebben. EN omdat ik hem gratis kreeg bij een contractverlenging.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar Lieve Fles waarom heb je juist deze telefoon gekozen?
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar Lieve Fles waarom heb je juist deze telefoon gekozen?
Ja maar er zijn ook telefoons met een stylus die internet hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat er geen spoorboekjes meer gedrukt gaan worden en die vervloekte wankers van de NS vinden dat iedereen maar met zijn tijd mee moet gaan en overal internet moet hebben. EN omdat ik hem gratis kreeg bij een contractverlenging.
van mij mag je hoorquote:
Ja ik had gewoon die nokia N97 mini moeten nemen ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook telefoons met een stylus die internet hebben
oke ik stop er mee... hier help ik je ook niet meeik vind het zo zonde dat is alles
blufquote:
Waarom heb je die dan niet genomen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had gewoon die nokia N97 mini moeten nemen ja.
Kan je em niet ruilen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had gewoon die nokia N97 mini moeten nemen ja.
Zoooooooooooooo lekkerquote:
Vertel vertelquote:
Hoooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mooierdquote:
Ik kreeg zomaar lang weekendquote:
Wat een geluk toch weer en dan te bedenken dat het hele weekend wel lekker weer wordtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zoooooooooooooo lekker![]()
En de zon scheen.
En ik liep per ongeluk een winkel in en vond leuke kleren![]()
Vandaag
DAT ZIE IK NOU OOK PASquote:
Hoeraa voor Taartjes ontslagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg zomaar lang weekend![]()
M.a.w. ik mag per direct weg bij het hellhole
Mja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb je die dan niet genomen?
Ja, ik heb de wildfirequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Best een tof toestel, de Wildfire.
Ik denk dat ik ook blij ben als ik ontslag neem waar ik nu werkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoeraa voor Taartjes ontslag
Best raar, eerst juichen voor een baan daarna juichen voor ontslagWat bizar
Haha, ja, ik belde ze dus op, en toen kwamen we er op uit dat het geen zin had terug te komen en dat ik alleen even een brief moet schrijven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoeraa voor Taartjes ontslag
Best raar, eerst juichen voor een baan daarna juichen voor ontslagWat bizar
Woohooooquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
En heb je die brief ook al geschreven met doei er in?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, ja, ik belde ze dus op, en toen kwamen we er op uit dat het geen zin had terug te komen en dat ik alleen even een brief moet schrijven.
Dus toen ging ik ophangen en was het van ehm...nou...daaaaaaaaaaaaaaaag, tot nooit
En dus zon, en nieuw rokje, en mooie sjaalquote:
suikerquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik was een beetje druk met een boel regelen vandaag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
En heb je die brief ook al geschreven met doei er in?
Oeeehquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
En dus zon, en nieuw rokje, en mooie sjaal![]()
Hoest met de druk?
Ach ja, zit toch ook niet zo veel haast achterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik was een beetje druk met een boel regelen vandaag.
Morgen doe ik dat
Ik wil dan een N97quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Hey Fles Ruilen????????????
[ afbeelding ]
Jaaaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:21 schreef Fha het volgende:
Oeeehhelemaal goed
De druk is drukMaar vanavond lekker lui en straks lekker op tijd in bed liggen met het knormonster
en dan morgen weer werken maar dat weten we nog niet
![]()
Nee, wat willen ze doen dan, me ontslaan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
Ach ja, zit toch ook niet zo veel haast achter
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil dan een N97
Maar iig wel een nokiaNooit meer anders doen
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, wat willen ze doen dan, me ontslaan?
Iets waarvan je leuke rokjes koopt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaa![]()
Oh, lekker, eventjes lui![]()
werk? wat is dat?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is vandaag weer lekker druk hier
Joahquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:23 schreef Enfermera het volgende:
Wat goed ST!![]()
Heerlijk dat je daar al zo snel weg kan!
Slaap lekker Ferbquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:31 schreef Ferb het volgende:
Hm, ja.
Film kieken en slapen![]()
Lekker vroeg
Fijne avond en truste iedereen![]()
![]()
![]()
Jaaaa, maar ik deed toch even mee met je ontkenning van het bestaan van werk, gek flappertjequote:
Kiekze en slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:31 schreef Ferb het volgende:
Hm, ja.
Film kieken en slapen![]()
Lekker vroeg
Fijne avond en truste iedereen![]()
![]()
![]()
Ohwja maar ik was aan het hopen dat ik dan morgen uit werk zou komen ook met een leuk rokjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaaa, maar ik deed toch even mee met je ontkenning van het bestaan van werk, gek flappertje
Wanneer begin je op je nieuwe werk?quote:
Wat fijn van je werk!quote:
Dat kan maar zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
Ohwja maar ik was aan het hopen dat ik dan morgen uit werk zou komen ook met een leuk rokje![]()
quote:
Dinsdagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat fijn van je werk!![]()
![]()
![]()
![]()
Feli meis
Wanneer begin je?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
wat werkt die android store toch ook giga graf ontzettend hoerig KUT zeg![]()
Ik wil iets downloaden met mijn PC, omdat dat nou eenmaal handiger is dan eindeloos typfouten te verbeteren met veel te kleine toetsjes![]()
Maar nee hoor, DAT kan niet
Nee had ik nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
Fha, Marijke, hadden jullie laatst deze nog meegekregen?
toen gepost speciaal voor Fles![]()
![]()
![]()
Guess so. We kunnen het proberen. Als je bij Vodafone zit is er sowieso geen probleemquote:
Bij welk abbo heb je em verlengt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guess so. We kunnen het proberen. Als je bij Vodafone zit is er sowieso geen probleem
bel sms web 200quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij welk abbo heb je em verlengt?
Het zal haast wel
Hierziequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guess so. We kunnen het proberen. Als je bij Vodafone zit is er sowieso geen probleem
Beter!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dinsdag![]()
En hoi lieve Marijke
Trusten Enfequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Beter!
Ik ga lekker slapen.Dat is denk het enige wat helpt tegen mn hoofdpijn nu... Trusten allemaal!
Ik heb geen haast hoor lieverdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goedWil je hem hebben? Of proberen of ie met jouw sim werkt? Dan zullen we moeten daten
Mij ligtie niet in de weg hoor, kan ook bij de sintmeet wel bijv. Mijn Nokiaatje doet vooralsnog alles wat ik wil, waar ik wil, wanneer ik wil en hoe ik wil. Maar ik begreep dat jij nogal haast had?
Kee coolquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen haast hoor lieverdIk wil wel eerst zeker weten of hij simlock vrij is.. en natuurlijk even overleggen met vriendlief...
slaap ze enferquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Beter!
Ik ga lekker slapen.Dat is denk het enige wat helpt tegen mn hoofdpijn nu... Trusten allemaal!
Mja eerder meeten zit er sowieso even niet in want we zitten niet echt bij elkaar in de buurtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kee cool![]()
Ik srop hem wel in de doos en danneem ik m wel mee naar de sintmeet of zo
slaap lekker en sterkte met je hoofdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef Enfermera het volgende:
Beter!
Maar jij komt toch best vaak in Utrecht?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Mja eerder meeten zit er sowieso even niet in want we zitten niet echt bij elkaar in de buurt
Waar zit jij dan? Ik zit best centraalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja eerder meeten zit er sowieso even niet in want we zitten niet echt bij elkaar in de buurt
Slaap lekker Fhaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef Fha het volgende:
Ik ga slapen doen want morgen schijn ik fit te moeten zijn. Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
trusten fhaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef Fha het volgende:
Ik ga slapen doen want morgen schijn ik fit te moeten zijn. Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Slaap lekker petootie piequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Have funquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens naar mijn klanten![]()
ik zie jullie wel in het volgende topic
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dinsdag![]()
En hoi lieve Marijke
Wat doe ik dan soms goed als ik aan het gamen ben en fokken tegelijk?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik doe wowen en fokken tegelijk, dus vandaar de late reactie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar jij komt toch best vaak in Utrecht?
Ik zit in Hoornquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Ik zit best centraal
Werkse meneer sletjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens naar mijn klanten![]()
ik zie jullie wel in het volgende topic
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Serieus, ik heb nog nooit een doos van wat voor PDA of Smartphone of GSM dan ook opengemaakt met ZO veel verwachtingen, en ook nooit met ZO veel teleurstelling weer dichtgegooid. En dan gaat het toch gauw over een apparaat of 15 bij elkaar, sinds 1999.
Where did I go wrong?
Mja, het hele google - android - facebook gekoppel ligt me gewoon niet, denk ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik vind het ook zo jammer, want het is een prima telefoon
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maandag koffiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Feli meis!
Maandag een kop koffie doen?
En hoi lieve Nienke
MAar wil je niet eerst even kijken of je em kan ruilen ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, het hele google - android - facebook gekoppel ligt me gewoon niet, denk ik.
Oeh oeh oeh, en volgende week al Timquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik doe wowen en fokken tegelijk, dus vandaar de late reactie
"Hallo. Ik heb net een gratis HTC gekregen bij mijn nieuwe abo, omdat ik dat graag wou."quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
MAar wil je niet eerst even kijken of je em kan ruilen ?Misschien doet vodafone daar niet moeilijk over
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hallo. Ik heb net een gratis HTC gekregen bij mijn nieuwe abo, omdat ik dat graag wou."
-"Goed he meneer Fles?Veel plezier met uw nieuwe toestel!
"
"Nou, ik blijk het een totaal hoerig grafteringknetterding te vinden met vonken eraf en schuim erop."
-"U bent niet zo blij met uw eigen keuze?"
"Hoe raadt u het."
-"WAAROM KIEST U DAT KLOTEDING DAN OOK Whahahahaha Fail PWN Eins!!!11!!!!!1!!11!!"
*klik
en als het een vent isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
eigenlijk moet k dan meteen terugbellen, want dat zou wel de vrouw van mijn leven zijn![]()
dat zal wel lukken mevrouw vergietquote:
Ach, proberen kan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Het kan toch zo zijn dat een toestel toch tegenvalt in gebruik. Daar hoef je je toch niet voor te schamen
Slaap lekker LLquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie weet![]()
![]()
Ik ga mijn bedje opzoeken lieverdjes.
Fijne avonden tot snel
Slaap lekker honneponquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie weet![]()
![]()
Ik ga mijn bedje opzoeken lieverdjes.
Fijne avonden tot snel
Ja, logischquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef DaMart het volgende:
Handig die automatische woordherkenning op mijn telefoon... wil ik Kirsten Dunst typen, denkt mijn telefoon dat ik Korsten Substitutie bedoel![]()
.
Dat soort functies gooi ik er echt METEEN af.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef DaMart het volgende:
Handig die automatische woordherkenning op mijn telefoon... wil ik Kirsten Dunst typen, denkt mijn telefoon dat ik Korsten Substitutie bedoel![]()
.
ik vind ze wel handig, ben nog al luiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort functies gooi ik er echt METEEN af.
k weet het niet. Ik vind het opdringerig, betweterig, en het doet zelden of nooit iets waarvan ik zeg "quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik vind ze wel handig, ben nog al lui
T9quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
k weet het niet. Ik vind het opdringerig, betweterig, en het doet zelden of nooit iets waarvan ik zeg ""
Die dingen maken je vooral luiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik vind ze wel handig, ben nog al lui
Nee idd. En dat "fijn" en "film" dan door elkaar gaan is nog tot daar aan toe. Maar "Bier" wordt dus "Aids"quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
T9![]()
![]()
![]()
Smsjes van mensen die T9 gebruiken zijn regelmatig niet te ontcijferen
Ik heb zin in aids?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee idd. En dat "fijn" en "film" dan door elkaar gaan is nog tot daar aan toe. Maar "Bier" wordt dus "Aids"
k stoor me er niet zo aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
k weet het niet. Ik vind het opdringerig, betweterig, en het doet zelden of nooit iets waarvan ik zeg ""
Ik denk dat als ik het niet gebruikt had dat je er dan helemaal niks van kan makenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
T9![]()
![]()
![]()
Smsjes van mensen die T9 gebruiken zijn regelmatig niet te ontcijferen
Ben altijd al lui geweestquote:
Niet te ontcijferen, maar wel goed gespeldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
k stoor me er niet zo aan
[..]
Ik denk dat als ik het niet gebruikt had dat je er dan helemaal niks van kan maken![]()
[..]
Ben altijd al lui geweest
Ach ja nu heb ik qwerty dus gaat weer sneller en met foutenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet te ontcijferen, maar wel goed gespeld
Ja, maar toch ook liever nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |